دانلود اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی Wreath Clock Screensaver

دانلود اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی Wreath Clock Screensaver

Wreath Clock Screensaver یک محافظ صفحه نمایش یا اسکرین سیور بسیار زیبا برای کامپیوتر می باشد که می توان از آن برای مواقعی که سیستم در حالت استراحت قرار دارد استفاده کرد. موضوع این اسکرین سیور یک ساعت کلاسیک در میان چندین گل زیبا می باشد. 


اینجا ادامه مطلب دانلود کلیک کنید:

ادامه نوشته

دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.0.0.2009 Final

دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.0.0.2009 Final

یاهو مسنجر یکی از معروفترین نرم افزارهایی است که در امر تبادل پیغام و ارسال پیام به دوستان کاربرد زیادی دارد. و اکثریت افراد از آن جهت شرکت در کنفرانس های اینترنتی، اطلاع از ایمیل های جدید، به اشتراک گذاشتن تصاویر و حتی فیلم، اتاق های چت چند زبانه و قاره ای، مکالمات تلفنی و علاوه بر آن امکان برقراری تماس به روش های PC-PC ، PC-Phone  و Phone-to-PC نیز از ویژگی های منحصربفرد این نرم افزار است که باعث محبوبیت آن نیز شده است. این نرم افزار دارای ورژن های مختلفی است و اخیرا با عنوان Beta انتشارات زیادی داشته است که دارای نواقصی نیز بود. حال نسخه Final و کامل این نرم افزار که علاوه براینکه ویژگی های قبلی را به صورت کامل حفظ کرده است، برخی امکانات توسعه یافته ای نیز بدان افزوده شده است.  امکان دعوت دوستان برای شرکت در بازی های آنلاین، دریافت پیام های دیگر شبکه های اجتماعی، امکان چت با دوستان فیس بوک، امنیت بالا و رفع باگ نرم افزاری، امکان تغییر حرفه ای ظاهر، اسکین های جدید و امکان آنلاین شدن در چندین سیستم با یک آیدی بخشی از ویژگی های منحصربفرد نسخه جدید می باشد.


اینجا ادامه مطلب دانلود کلیک کنید:

ادامه نوشته

آموزش ساخت سیب کریستالی با فتوشاپ

آموزش ساخت سیب کریستالی با فتوشاپ

اینجا ادامه مطلب کلیک کنید:

ادامه نوشته

دانلود نرم افزار مدیریت و بهینه سازی حافظه سیستم MemInfo 3.32 SR2

دانلود نرم افزار مدیریت و بهینه سازی حافظه سیستم MemInfo 3.32 SR2


نرم افزار مدیریت و بهینه سازی حافظه سیستم MemInfo 3.32 SR2

دریافت سریع فیدبک از مصرف فعلی حافظه در ویندوز و قابلیت انجام Defragment حافظه برای افزایش سرعت سیستم. تنها با یک رایت کلیک ساده روی آیکون Tray میتوانید مصرف حافظه را مشاهده کرده و پروسه های در حال انجام سیستم را نیز چک نمایید. این نرم افزار تنظیمات زیادی را در اختیار شما می گذارد تا به سادگی فونت ها و تم های آن را تغییر داده و یا حالت آشکار را برای آن فعال نمایید.Memlnfo ابزاری را در اختیار کاربر خود قرار می دهد که با آن می تواند مصرف حافظه را بهینه سازی نماید. این نرم افزار کار آمد با همه ی ویندوز های موجود سازگاری داشته و دسترسی به آن تنها و به راحتی با کلیک بر روی آیکون برنامه مقدرو است. نکته ی مهمی که در مورد این نرم افزار شایان ذکر است قابلیت نمایش حافظه ی آزاد به جای میزان مصرف حافظه، درصد حافظه به جای مقدار حقیقی آن و هشدار هنگام مصرف بالای حافظه می باشد.

 

اینجا ادامه مطلب دانلود کلیک کنید:

ادامه نوشته

دانلود انیمیشن تام و جری ماجراجویی بزرگ Tom and Jerry’s Giant Adventure 2013

دانلود انیمیشن تام و جری ماجراجویی بزرگ Tom and Jerry’s Giant Adventure 2013


دانلود انیمیشن تام و جری ماجراجویی بزرگ Tom and Jerry's Giant Adventure 2013

نام : تام و جری ماجراجویی بزرگ – Tom and Jerry’s Giant Adventure
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | کمدی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 9 سپتامبر 2013
مدت زمان : 57 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : در جریان این انیمیشن، تام و جری درگیر ماجراهای جذاب زیادی می شوند. جک جوان از نجات پارک از دست میلیونر حریص ناامید شده است. او قصد دارد همراه موش و گربه ی وفادار خود گاوشان را بفروشند تا یک لوبیایسحرآمیز بدست بیاورند. و این شروع یک ماجراجویی بزرگ است برای این دو حیوان وفادار و جک. آن ها وارد سرزمین بسیار بزرگی می شوند و باید با وقایعی که برایشان اتفاق میفتد دست و پنجه نرم کنند تا به هدف خود برسند. آیا آن ها موفق خواهند شد؟ می توانند پارک را از دست میلیونر نجات دهند؟ با ما وارد ماجراجویی های تام و جری شوید تا پاسخ خود را بگیرید.


اینجا ادامه مطلب دانلود کلیک کنید:

ادامه نوشته

دانلود رایگان فیلم ایرانی بی خداحافظی

دانلود رایگان فیلم ایرانی بی خداحافظی


خلاصه فیلم
داستان سه جوان را روایت میکند که هرکدام برای رسیدن به هدفی از بندرعباس عازم تهران می شوند.

بازیگران:
رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، کوروش تهامی، هومن برق نورد و…


اینجا ادامه مطلب دانلود کلیک کنید:


ادامه نوشته

پکیج بازی‌ استراتژیکی و پر طرفدار جنگ‌های صلیبی 1.2.3

دانلود بازی پکیج بازی‌ استراتژیکی و پر طرفدار جنگ‌های صلیبی 1.2.3

ماجرای این بازی جنگ‌هایی است که صلیبیان یا همان مسیحیان برای پس گرفتن زمین‌های خود از دست اقوام دیگر یعنی مسلمانان مبارزه می کنند. و شما در واقع در این بازی باید بعنوان یک مسیحی مسلمانان را شکست دهید.

شخصیت‌های بازی:

پادشاهی: این شخصیت ها همان صلاح الدین و خلیفه و پیگ و ولف و ریچاردو..میباشند که شخصیتهای شاهانه بازی اند.

جنگی : این شخصیت ها : اساسین،  شمشیرزنان، گرزداران، کمانداران وسایر مبارزان… جنگجویان بازی محسوب میشوند.در سری های مختلف (ورژن های دیگر) بازی, مراحل و امکانات فراوان، جدید و مهیج دیگری نیز افزوده شده که جذابیت بازی را چند برابر میکند. یکی از مهمترین انها امکان استفاده از جادوهای مختلف در طی بازی ست. هم چنین سربازخانه‌هایی است که نیروی موزد نیاز شما را تامین میکنند.

جنگ‌های صلیبی 1 : در این بازی که نسخه اول پکیج  STRONGHOLD  میباشد شما باید بعنوان پادشاه با کمک مردم خود از سرزمینتان حفاظت کنید و درصورت لزوم به جنگ با دشمنان خود بروید.

جنگ‌های صلیبی2: نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی که در سال 2005 منتشر گردید این بازی دستخوش تغییرات و اصلاحات فراوانی شد که بمراتب مثبت و بهتر از نسخه اول میباشند. در این نسخه شما شوالیه ای هستید وطن پرست و میخواهید مرزهای سرزمینتان را گسترش دهید. برای ایکار باید ابتدا منابع مورد نیازتان را جمع‌آوری و قلعه ای برای خود بسازید و به تدریج پس از قدرتمند شدن و افزایش نیرو میتوانید به سرزمینهای دیگران حمله کنید و آنها را فتح نمائید.

جنگ‌های صلیبی3:در این نسخه مفهوم واقعی این بازی را درک خواهید کرد . با تجهیز نیرو آماده جنگی عظیم شوید. بازی Stronghold 3 از نظر گرافیکی بسیار بهتر از نسخه‌های قبل شده و بروزرسانی ابزار و سلاح‌های جنگی جذابیت آن را دو چندان کرده است.


اینجا ادامه مطلب دانلود کلیک کنید:

ادامه نوشته

Toolwiz Care 3.1.0.2000 بهینه سازی و افزایش سرعت رایانه

دانلود نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت رایانه Toolwiz Care


Toolwiz Care 3.1.0.2000 مجموعه ای از ابزارهای رایگان که جهت افزایش سرعت کامپیوتر و ارائه مراقبت کامل از سیستم شما طراحی شده است. مجموعه ابزار بهینه سازی چند منظوره این برنامه شامل بیش از 40 ابزار قدرتمند و مفید می‌باشد که باعث افزایش کارایی، امنیت و بهینه سازی فرایند راه اندازی سیستم می‌شود. Toolwiz Care این تضمین را به شما می‌دهد که این برنامه برای همیشه رایگان بماند و کاربران با خیالی راحت و آسوده بتوانند از آن استفاده کنند.


اینجا ادامه مطلب دانلود کلیک کنید:

ادامه نوشته

نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی به یکدیگر Wondershare Video Converter Ultimate v6.5.1.2

نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی به یکدیگر Wondershare Video Converter


ابزارىست قدرتمند براى تبدیل فایل هاى ویدئویى به یکدیگر. با استفاده از این نرم افزار شما مى توانید ویدئوها را به بیش از 158 فرمت مختلف تبدیل کنید. سرعت تبدیل این برنامه بسیار بالاست و سریع نیازهاى شما را منجمله تبدیل به فرمتى خاص تامین مى کند. بویژه شما با یک کلیک براحتى ویدئوهاى داخل سایت ها را مى توانید دانلود کنید. همچنین بسادگى ویدئوهایتان را مى توانید ویرایش و ذخیره نمایید. این نرم افزار براى تبدیل فایل هاى صوتى و تصویرى گزینه اى مناسب در کامپیوترتان مى باشد. همچنین این ابزار داراى قابلیت تبدیل ویدئوهای دو بعدى به سه بعدى نیز مى باشد.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

اجرا کننده اى قوى و مناسب براى فایل هاى صوتى و تصویرى موجود در کامپیوتر
داراى سرعتى بالا در ویرایش و تبدیل فایل ها به یکدیگر
امکان تبدیل ویدئوهاى دو بعدى به سه بعدى
امکان دانلود ویدئوهاى سایت ها با یک کلیک
قابلیت تبدیل فایل هاى ویدئویى به یکدیگر
امکان تبدیل ویدئوها به 158 فرمت مختلف
امکان ایجاد و رایت دیسک دى وى دى
سازگاری با انواع ویندوزها
و …


اینجا ادامه مطلب دانلود کلیک کنید:

ادامه نوشته

دانلود برنامه picasa V3

دانلود برنامه picasa V3

کسی را نمی توان یافت که با اینترنت سروکار داشته باشد و نام گوگل را نشنیده باشد و از محصولات و خدمات آن استفاده نکرده باشد. شرکت گوگل که در ابتدا به عنوان یک موتور جستجوی اینترنتی از آن یاد می شد ، هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت های رایانه ای دنیا محسوب می شود که در هر زمینه ای خدمات و محصولاتی را ارائه کرده است. این موضوع می توان سیستم عامل تلفن های همراه یا سیستم عامل رایانه تحت وب باشد و یا ایمیل ، مرورگر اینترنتی و بسیاری پروژه های بزرگ که در دست اجرا دارد. اما در این میان شرکت گوگل از گرافیست ها و علاقه مندان عکس و تصاویر دیجیتال نیز غافل نبوده است. یان شرکت از چند سال پیش تاکنون نرم افزاری تحت عنوان Picasa را طراحی و به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داد. نرم افزاری که در یک محیط بسیار زیبا و گرافیکی به کاربران امکان مدیریت آرشیو عکس ، پیدا کردن یک عکس خاص ، ویرایش تصاویر بدون نیاز به دانش قبلی و در نهایت به اشتراک گذاری آنها از طریق اینترنت را می دهد. استفاده از این نرم افزار موجب آن می شود تا دیگر نخواهید تصاویر و عکس های خود را در نرم افزار نمایش عکس ویندوز تماشا کنید. پشتیبانی از این نرم افزار تا به امروز نیز ادامه داشته است و امروز آخرین ورژن این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم. امکان طراحی آلبوم ، انتخاب تصاویر منتخب و ستاره دار کردن آنها و اعمال افکت های جذاب در تصاویر را می توان از جمله امکانات این نرم افزار دانست. 
برخی ویژگی های نرم افزار:
- امکان مدیریت آرشیو تصاویر.
- امکان ویرایش تصاویر.
- دارای افکت های حذاب.
- امکان پسوورد گذاری برروی تصاویر شخصی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
 
اینجا ادامه مطلب دانلود کلیک کنید:
ادامه نوشته