loading...

سایت رسمی موج فوتبال

دراینجا می توانید متن صحبت های تیتو را مطالعه کنید: *شرایط رئال و بارسا درآستانه دیدار برگشت: شرایط موجود ، رئال را مبدل به تیم خطرناک تری خواهد کرد. ما می دانیم که بازی کردن در برنابئو تا چه ح

آخرین ارسال های انجمن
ehsan a بازدید : 286 چهارشنبه 08 شهریور 1391 زمان : 11:31 نظرات (6)

دراینجا می توانید متن صحبت های تیتو را مطالعه کنید:

*شرایط رئال و بارسا درآستانه دیدار برگشت: شرایط موجود ، رئال را مبدل به تیم خطرناک تری خواهد کرد. ما می دانیم که بازی کردن در برنابئو تا چه حد سخت است و آنها از همان دقیقه اول واکنش نشان می دهند. بازی سختی خواهد بود. برای قهرمانی در سوپرکاپ باید در برنابئو به گل برسیم. اگر توپ را در اختیار نگیریم، کار سختی خواهیم داشت و سختی زیادی خواهیم کشید.در برنابئو نباید به حفظ توپ بپردازی و کاری کنی که بازیکنان حریف تحریک شوند وتو را بیش از پیش تحت فشار قراردهند . ما اصلا این کار را نمی کنیم. آنچه در ذهن ما می گذرد فقط گلزنی است و بااین ذهنیت به میدان خواهیم رفت.

 

* بازیهای ال کلاسیکو: هر مصاف با رئال داستان خودش را دارد، گذشته مهم نیست. هیچ وقت در یک بازی، مدعی خاصی وجود ندارد و گاهی وقتها ممکن است پیش بیاید که تیم مدعی شکست بخورد. فکر نمی کنم که اگر ما به پیروزی برسیم، این شوک شادی آور و عجیبی باشد. ما می دانیم که رئال هم فصل را با کسب امتیازهای فراوانی به پایان خواهد برد و اینجا تازه شروع کار است

*رویای کسب اولین جام با بارسا: من از 14 جامی که بابارسا کسب کردم، همه را دوست دارم. راستش را بخواهید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، مزه ویژه ای داشت ولی اگر دراین تورنمنت به قهرمانی برسیم هم طعمی شبیه سایر قهرمانی ها خواهد بود.

* متئو لائوس، داور بازی: همه ما می دانیم که متئو داور خوبی است. می دانیم که او اجازه برخوردها را می دهد. آن چیزی که به نظر کم و کسری می آید، از نظر دیگران است و نه از نظر خود او. لائوس داور خیلی خوبی است.

*حضور پویول:پویول بدون آنکه برخوردی با بازیکنان داشته باشد، تمرین کرده و باید ببینم که شرایطش چطور خواهد بود و آیا می تواند برای تیم بازی کند یا نه. اگر پزشکان بگویند که پویول مشکلی ندارد، او بازی خواهد کرد و در غیر این صورت ما درمورد او ریسک نمی کنیم.»

* الکس سانگ: او تنها یک هفته است که با ماست. جایگاه او مهم است و او باید مکانیزمهایی را بیاموزد. سانگ خیلی سرعتی است و باید ببینیم که آیا می تواند دقایقی برای تیم بازی کند یا نه.همه چیز بستگی به شرایط بازی دارد. روند تطبیق او با تیم خیلی سریع پیش می رود.او خیلی زود همه چیز را یادمی گیرد.

* رفتار مورینیوبا شاگردانش بعد از شکست مقابل ختافه:من هیچ وقت از شاگردانم گله نمی کنم. درک می کنم که وقت هایی هست که بازیکنان می خواهند ولی نمی توانند. بازیها خوب و بد دارد ولی ما هیچ وقت از بازیکنانمان گلایه ای نداشته ایم. البته هر مربی ای با مربی دیگر متفاوت است و هرکسی  به نحوی شاگردانش را آنالیز می کنم. ویژگی مورد علاقه من در اختیار داشتن توپ، داشتن اقتدار لازم برای طلب کردن توپ و بازی کردن به نحوی که انگار یک دیدار خانگی را برگزار می کنی، است.

*جدایی های احتمالی:من مشکلی با ماندن افلای، جاناتان دوس سانتوس و یا فونتاس ندارم. تنها چیزی که به آنها گفته ام این است که شرایط سختی برای بازی کردن خواهند داشت .آنها بازیکنان بزرگی هستند ولی من نمی توانم آنها را گول بزنم. این کاری حرفه ای است و تصمیمات حرفه ای دراین مسیر گرفته می شود و نه تصمیمات شخصی.آنها توانایی موفقیت دراینجا ویا هر تیم دیگری را دارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میرسایت در تاریخ 1393/11/21 و 12:56 دقیقه ارسال شده است


سلام خوبی؟
وبلاگتو دیدم خیلی قشنگ بود. دوستش داشتم.
چرا به سایت تبدیلش نمیکنی که با کلاس باشه؟
اگه میخواهی تبدیلش کنی یه سر به سایتم بزن
اصلا کلن خوشحال میشم به سایتم هم یه سر بزنی
http://mirsite.ir
کلی میتونیم با هم همکاری داشته باشیم
اگه کاری داشتی بهم زنگ بزن
09121596033
عاشقانه و بیصبرانه منتظرتم
http://mirsite.ir


این نظر توسط Mina در تاریخ 1393/11/04 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
یه سایت رمان درست کردم واسه کسایی که علاقه به رمان و کتاب دارن
اگه بیای و سربزنی خیلی خوشحال میشم
پاسخ : ok

این نظر توسط سایت تفریحی در تاریخ 1393/10/07 و 21:25 دقیقه ارسال شده است

سلام , سایتتون عالیه به سایت منم سر بزن ممنون http://ghoghnoosfun.ir/
پاسخ : حتما

این نظر توسط احمد رضا عبدالهی در تاریخ 1393/09/30 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

سلام/خوبی/به وبم سر بزن و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم/حتما یسری بزن و مطالبمو بخون/مرسی/نظر یادت نره/با اجازه

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

با تبادل لینک و بنر موافقی ؟ اگه موافقی ما رو لینک کن و بنرم رو در وبت قرار بده و بعد به ما بگو تا وظیفه ی خود را به خوبی انجام دهیم !

آدرس بنر ما:


این نظر توسط bookmaker در تاریخ 1348/10/11 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گرامی
مافقط باسایتهای رن 2 وبالاتروبازدیدبالای 1000 درروزتبادل بنرداریم
ممنون که به ماسرزدین
موفق باشین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403

    جدول لیگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 5671
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 890
  • باردید دیروز : 2,284
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,600
  • بازدید ماه : 24,660
  • بازدید سال : 50,660
  • بازدید کلی : 2,243,292
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور