بازیکنان فوتبال اروپا

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

فیل فودن، پاسخی برای سمت چپ بیمار انگلیس؛ پرواز اروپایی روی شانه فیل
به احتمال فراوان گرت ساوت‌گیت از فیل فودن در سمت چپ فاز تهاجمی انگلیس در جریان یورو 2024 استفاده خواهد برد.
نه ارلینگ هالند و نه کوین دی‌بروینه، این فصل، فیل فودن، ستاره درخشان تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بوده است. فیل در مصاف با استون‌ویلای دردسرساز، تحت حمایت رودری یک تنه تیم را به 3 امتیاز رساند تا پسران پپ بیش از این از کورس قهرمانی جا نمانند و همزمان، این بهترین خبر برای گرت ساوت‌گیت خواهد بود.

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت: 10:06 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , ,
عربستان، بهشت رویایی نبود؛ کریم فراموش شده
رونالدو با هت‌تریک های متوالی، رکوردهای شخصی‌اش را ارتقا می‌دهد اما زوج سابق او حال و روز خوشی ندارد.

کسی یک سال پیش فکرش را نمی‌کرد مهاجمی که در ال‌کلاسیکو هت‌تریک کرده و توپ طلایش را در سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال نشان داده، یک سال بعد، پنالتی خراب کردن های متوالی‌اش سوژه رسانه‌های عربستانی شود.
بنزما پس از ۳۰ سالگی به بهترین فرم دوران خودش رسید، فصل ۲۰۲۱،۲۰۲۲ کنار وینی ترسناک‌ترین زوج خط حمله اروپا را ساخت و در نهایت هم جوایز تیمی هم جوایز فردی را درو کرد اما در آخرین فصل حضورش مثل همیشه نبود.
با این وجود کریم باز‌ هم در بازی‌های بزرگ فصل مهره تعیین‌کننده کارلو آنچلوتی در خط حمله نام داشت. بنزما در آنفیلد و نوکمپ هت‌تریک کرد تا با اینکه در بهترین فصل خودش هم نبود باز هم نمایش‌های خیره کننده‌ای هرچند اندک داشته باشد. کریم و مشاوران او با توجه به مصدومیت‌های متعدد در فصل ۲۰۲۲،۲۰۲۳  به این فکر افتاده بودند که شاید سال‌های آخر دوران بازیگری بنزما باید جایی خارج از مادرید باشد. در همین شرایط، پیشنهادات گزاف تیم‌های لیگ عربستان به دست ستاره‌های فوتبال اروپا می‌رسید. دو دلی کریم برای تمدید از ماه‌های آخر فصل شروع شد. این تردید، برنامه‌های فلورنتینو پرس را  به هم ریخت. برنامه پرس این بود که بنزما سال ۲۰۲۴ هم در رئال بماند

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت: 9:59 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,
باارزش‌ترین بازیکنان هر تیم لیگ برتر فوتبال انگلیس

نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان 20 تیم حاضر در لیگ برتر انداخته‌ایم.

 ارلینگ هالند باارزش‌ترین بازیکن منچسترسیتی، لیگ برتر انگلیس و دنیای فوتبال است.

قیمت جدید بازیکنان در به‌روزرسانی جدید سایت ترانسفرمارکت مشخص شده و به همین بهانه قصد داریم تا نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان هر یک از تیم‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس داشته باشیم. باارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس ارلینگ هالند با قیمت 180 میلیون یورو است. بوکایو ساکا با 130 میلیون یورو دومین بازیکن گرانقیمت لیگ برتر و همچنین باارزش‌ترین ستاره آرسنال است. برونو گیمارش با 85 میلیون یورو نیز باارزش‌ترین بازیکن نیوکاسل است. در ادامه نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان هر 20 تیم لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌اندازیم.


تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت: 9:13 | نظرات(0)
الکسیس مک آلیستر؛ کلید قفل‌های ناگشوده!

روزهای اعصاب‌خردکن و مملو از اضطراب بیش از پیش برای طرفداران لیورپول، آرسنال و سیتی در راه است؛ اما لیورپول می‌تواند مطمئن باشد مرد خون‌سرد میانه میدان و از بهترین بازیکنان تمامی فصل، آماده رویارویی با هرگونه مصیبت و دشواری خواهد بود.


تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت: 9:10 | نظرات(0)
رونالدو بهترین بازیکن تاریخ رئال نیست
رونالدو بهترین بازیکن تاریخ رئال نیست
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 ساعت: 22:16 | نظرات(0)
بوفون پس اخراج زیدان در فینال 2006، به وی چه گفت؟!
 زین الدین زیدان ستاره اسبق تیم ملی فرانسه...
تاریخ انتشار : شنبه 09 مرداد 1395 ساعت: 10:34 | نظرات(1)
برچسب ها : ,
هیچ نگرانی در خصوص آینده مسی وجود ندارد

مدیر ورزشی آبی اناری ها می گوید که در باشگاه هیج نگرانی در خصوص آینده مسی وجود ندارد.  لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا یک ماه بسیار پرفشاری را در خارج و بیرون از زمین سپری کرد.ابتدا ناکامی در کسب قهرمانی کوپا آمریکا، سپس محکوم به 21 ماه زندان از سوی دادگاه اسپانیا برای پرداخت نکردن مالیات.برخی از رسانه ها که بیشتر به شایعات دامن می زنند در خصوص آینده مسی شایعاتی را مطرح کردند که احتمال ترک بارسلونا از سوی این فوق ستاره می رود.

 



تاریخ انتشار : جمعه 25 تیر 1395 ساعت: 0:00 | نظرات(0)
هوگو لوریس قراردادش را با تاتنهام تمدید می کند

دروازه بان اول تیم ملی فرانسه نقش مهمی در موفقیت این فصل تیم شمال لندنی تاتنهام داشت هوگو لوریس در وازه بان ملی پوش فرانسوی تاتنهام در آستانه تمدید قرارداد با این تیم است. نشریه معتبر دیلی میرور گزارش داد که لوریس بعد از اتمام یورو 2016 قراردادش را تمدید خواهد کرد.


تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 21:23 | نظرات(0)
یوفا فهرست ۱۸ نفره تیم منتخب لیگ قهرمانان در فصل ۱۶-۲۰۱۵ را اعلام کرد
یوفا فهرست ۱۸ نفره تیم منتخب لیگ قهرمانان در فصل گذشته را معرفی کرد.  سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) فهرست 18 نفره بازیکنان منتخب لیگ قهرمانان در فصل 16-2015 را معرفی کرد. این 18 بازیکن را تیم فنی یوفا انتخاب کرده است. که افرادی همچون سرالکس فرگوسن، یوان لوپسکو، توماس شاف، پیتر رادبک، دیوید مویس، ساوو میلوشویچ و میرکا لوچسکو در آن عضویت دارند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت: 21:25 | نظرات(0)
تعداد صفحات : 161