نقل و انتقالات

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

عربستان، بهشت رویایی نبود؛ کریم فراموش شده
رونالدو با هت‌تریک های متوالی، رکوردهای شخصی‌اش را ارتقا می‌دهد اما زوج سابق او حال و روز خوشی ندارد.

کسی یک سال پیش فکرش را نمی‌کرد مهاجمی که در ال‌کلاسیکو هت‌تریک کرده و توپ طلایش را در سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال نشان داده، یک سال بعد، پنالتی خراب کردن های متوالی‌اش سوژه رسانه‌های عربستانی شود.
بنزما پس از ۳۰ سالگی به بهترین فرم دوران خودش رسید، فصل ۲۰۲۱،۲۰۲۲ کنار وینی ترسناک‌ترین زوج خط حمله اروپا را ساخت و در نهایت هم جوایز تیمی هم جوایز فردی را درو کرد اما در آخرین فصل حضورش مثل همیشه نبود.
با این وجود کریم باز‌ هم در بازی‌های بزرگ فصل مهره تعیین‌کننده کارلو آنچلوتی در خط حمله نام داشت. بنزما در آنفیلد و نوکمپ هت‌تریک کرد تا با اینکه در بهترین فصل خودش هم نبود باز هم نمایش‌های خیره کننده‌ای هرچند اندک داشته باشد. کریم و مشاوران او با توجه به مصدومیت‌های متعدد در فصل ۲۰۲۲،۲۰۲۳  به این فکر افتاده بودند که شاید سال‌های آخر دوران بازیگری بنزما باید جایی خارج از مادرید باشد. در همین شرایط، پیشنهادات گزاف تیم‌های لیگ عربستان به دست ستاره‌های فوتبال اروپا می‌رسید. دو دلی کریم برای تمدید از ماه‌های آخر فصل شروع شد. این تردید، برنامه‌های فلورنتینو پرس را  به هم ریخت. برنامه پرس این بود که بنزما سال ۲۰۲۴ هم در رئال بماند

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت: 9:59 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,
هوگو لوریس قراردادش را با تاتنهام تمدید می کند

دروازه بان اول تیم ملی فرانسه نقش مهمی در موفقیت این فصل تیم شمال لندنی تاتنهام داشت هوگو لوریس در وازه بان ملی پوش فرانسوی تاتنهام در آستانه تمدید قرارداد با این تیم است. نشریه معتبر دیلی میرور گزارش داد که لوریس بعد از اتمام یورو 2016 قراردادش را تمدید خواهد کرد.


تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 21:23 | نظرات(0)
فاضلی: اشکان با العربی قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند/ حاج‌صفی و گوچی در اروپا می‌مانند
مدیر برنامه‌های لژیونرهای ایرانی گفت: دژاگه با العربی قطر قرارداد دارد و امسال همچنان اشکان در خدمت این تیم خواهد ماند. محمودرضا فاضلی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با اشکان دژاگه برای حضور در این تیم مذاکره کرده است، گفت: هر ساله و همزمان با پایان فصل فوتبالی این شایعات برای اشکان به وجود می‌آید اما دژاگه با العربی قطر قرارداد دارد و امسال همچنان اشکان در خدمت این تیم خواهد ماند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 21:20 | نظرات(1)
وریا غفوری سومین خرید استقلال
استقلال سومین بازیکن خود را در فصل نقل‌وانتقالات جذب کرد. وریا غفوری صبح امروز (یکشنبه) پس از امضای قراردادی دو ساله رسما استقلالی شد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 21:16 | نظرات(0)
پایت: قطعا وستهام را ترک نمی کنم

 عملکرد بدون نقص پایت در این فصل برای وستهام و خصوصا ضربات آزاد منحصر به فردش باعث زیاد شدن مشتریان این بازیکن فرانسوی شده است.  دیمیتری پایت  بازیکن ارزشمند  باشگاه وستهام تاکید کرد نمی خواهد این باشگاه لندنی را ترک کند.این بازیکن که هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی فرانسه برای حضور در یورو 2016 است پیشنهادات با مبالغ بالایی از سوی رئال مادرید و بارسلونا دریافت کرده است.



تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت: 21:27 | نظرات(0)
احتمال انتقال لواندوفسکی به رئال مادرید پس از یورو وجود دارد

روزنامه ای لهستانی ادعا کرده است که احتمال دارد رابرت لواندوفسکی پس از مسابقات یورو ۲۰۱۶ راهی سانتیاگو برنابئو شود.چند روز پیش مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی گفته بود که رئال علاقه بسیاری دارد تا بهترین گلزن فصل گذشته بوندسلیگا را در اختیار بگیرد.


تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت: 21:20 | نظرات(0)
رونالدو: تمدید قرارداد من حرکت هوشمندانه ای خواهد بود؛ پاریسن ژرمن را فراموش کنید

کریستیانو رونالدو عصر امروز در برنامه Jugones که توسط شبکه La Sexta تولید شده است، شرکت می کند. به گزارش AS، در این مصاحبه ستاره پرتغالی رئال مادرید به شایعات در مورد آینده خود پایان داد، و در مورد زین الدین زیدان و فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز به گفتگو پرداخت.



تاریخ انتشار : چهارشنبه 05 خرداد 1395 ساعت: 22:39 | نظرات(0)
برچسب ها : ,
یوونتوس با انتقال ماسکرانو به تورین موافق است

مدافع - هافبک تیم بارسلونا خاویر ماسکرانو به طور ضمنی پذیرفته است تا به قهرمان ایتالیا ملحق شود، اما هنوز هیچ قراردادی با باشگاه بارسلونا نهایی نشده است. خود بارسا طرح و برنامه‌ای برای فروش این بازیکن ندارد.


تاریخ انتشار : چهارشنبه 05 خرداد 1395 ساعت: 22:30 | نظرات(0)
چلسی همچنان خواهان ناینگولان است

 آبی های لندن بار دیگر شانس خود را برای خرید هافبک بلژیکی رم امتحان می کنند. آنها این بار با پیشنهادی 42 میلیون یورویی خوهان این بازیکن شده اند. آنتونیو کونته دست بردار راجا ناینگولان نیست! به نظر می رسد تا این مربی ایتالیایی به مقصودش نرسد و لباس آبی چلسی را تن ناینگولان نکند، آرام نمی گیرد.


تاریخ انتشار : شنبه 01 خرداد 1395 ساعت: 22:48 | نظرات(0)
تعداد صفحات : 39