دیگر بازیکنان فوتبال

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

پایت: قطعا وستهام را ترک نمی کنم

 عملکرد بدون نقص پایت در این فصل برای وستهام و خصوصا ضربات آزاد منحصر به فردش باعث زیاد شدن مشتریان این بازیکن فرانسوی شده است.  دیمیتری پایت  بازیکن ارزشمند  باشگاه وستهام تاکید کرد نمی خواهد این باشگاه لندنی را ترک کند.این بازیکن که هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی فرانسه برای حضور در یورو 2016 است پیشنهادات با مبالغ بالایی از سوی رئال مادرید و بارسلونا دریافت کرده است.



تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت: 21:27 | نظرات(0)
یوفا فهرست ۱۸ نفره تیم منتخب لیگ قهرمانان در فصل ۱۶-۲۰۱۵ را اعلام کرد
یوفا فهرست ۱۸ نفره تیم منتخب لیگ قهرمانان در فصل گذشته را معرفی کرد.  سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) فهرست 18 نفره بازیکنان منتخب لیگ قهرمانان در فصل 16-2015 را معرفی کرد. این 18 بازیکن را تیم فنی یوفا انتخاب کرده است. که افرادی همچون سرالکس فرگوسن، یوان لوپسکو، توماس شاف، پیتر رادبک، دیوید مویس، ساوو میلوشویچ و میرکا لوچسکو در آن عضویت دارند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت: 21:25 | نظرات(0)
رانیری: برای قهرمانی در لیگ برتر لحظه شماری می کنیم

سرمربی موفق تیم فوتبال لسترسیتی انگلیس که تیمش در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد، با گل دقیقه پایانی تیمش از یک شکست نگران کننده گریخت و به قهرمانی بیش از پیش امیدوار شد.


تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت: 14:45 | نظرات(0)
برچسب ها : ,
تجمید سرمربی لیورپول از دنیل استوریچ

کلوپ پس از پیروزی تیمش مقابل بورنموث ضمن تمجید از دنیل استوریچ این نتیجه را حاصل کار تیمی تمام بازیکنان دانست. در چهارچوب رقابت های هفته 34 لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول توانست با نتیجه 2-1 از سدبورنموث بگذرد که دنیل استوریچ یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند.


تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت: 14:44 | نظرات(0)
برچسب ها : ,
باگنی: وقتی هیگواین نباشد، انگار نصف ناپولی در زمین نیست!

 امشب ناپولی باید بدون گلزن خود برابر اینتر قرار بگیرد، همین مسأله باعث شده تا هافبک سابق پارتنوپی هیگواین را نیمی از قدرت این تیم بداند. سالواتوره باگنی اعتقاد دارد امشب نیمی از قدرت ناپولی برابر اینتر غایب است، چون گونزالو هیگواین در جوزپه مئاتزا حضور ندارد!

 


تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 ساعت: 17:33 | نظرات(0)
برچسب ها : ,
ده‌بروین: چیزی ندارم که به چلسی ثابت کنم
کوین ده‌بروین احساس می‌کند که وقتی سیتی برای دیدار با چلسی به استمفورد بریج برود، چیزی برای ثابت کردن نخواهد داشت. همچنان که تیم منچسترسیتی خود را برای رویارویی با چلسی در روز شنبه آماده می‌کند، کوین د‌ه‌بروین هم مصرانه می‌گوید که چیزی برای اثبات کردن به تیم سابق خود ندارد.

تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 ساعت: 20:55 | نظرات(0)
برچسب ها : , ,
آخرین سکانس!
اینکه داستان های مان همیشه پایان خوبی داشته باشد شاید کمی زیاده خواهی باشد اما داستان پادشاه رم ‘باید’ پایان خوبی داشته باشد.قهرمان داستان باید پیروز شود حتی با وجود زخم های حک شده بر روی دست و پایش. اما این از آن دسته از فیلمهای تاریخی می شود که کارگردانش را تا سال های سال لعن و نفرین خواهند کرد.
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 ساعت: 13:59 | نظرات(0)
دیگو سیمئونه – پدیده‌یی غیر قابل توضیح
دنبال کردن راهی که اتلتیکو تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان امسال طی کرده است نشان می‌دهد که شکوفایی فلسفه‌ی "چولو" در این باشگاه توانسته مدام هواداران بیشتری را به گرد خود جمع کند.
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 ساعت: 13:40 | نظرات(0)
برچسب ها : , ,
شرح وضعیت دیبالا از زبان خودش: هنوز فرزند یووه ام!

 ستاره جوان یووه در مصاحبه با نسریه ایتالیایی به شرح وضعیت خود پرداخت. پائولو دیبالا یکی از ستارگان یوونتوس در این فصل بوده است. البته این بازیکن در حال حاضر با دومین مصدومیت خود در فصل جاری دست و پنجه نرم می کند، اما امیدوار است خیلی زود به میادین برگردد تا بتواند باز هم برای بانوی پیر بدرخشد.


تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 ساعت: 13:27 | نظرات(0)
برچسب ها : , , ,
اوریگی: این شب بیادماندنی را برای نوه هایم تعریف خواهم کرد

در یک بازی زیبا و تماشایی و البته پرگل، شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با یک بازگشت فوق العاده و دراماتیک ، شاگردان توماس توخل را از پیش رو بردارند و به جمع 4 تیم برتر نهایی لیگ اروپا صعود کنند .


تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 ساعت: 13:19 | نظرات(0)
تعداد صفحات : 28