بوندسلیگا آلمان

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ؛ آتش بازی در جواب آتش بازی، موتور تیم توخل تازه روشن شده

در حالی که هواداران اونیون برلین روی سکوها آتش بازی می‌کردند، شاگردان توماس توخل درون زمین جواب‌شان را دادند

در چارچوب هفته سی‌ام بوندسلیگا، بایرن مونیخ با نتیجه 5 بر 1 در خانه اونیون برلین به پیروزی رسید.


تاریخ انتشار : شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 23:03 | نظرات(0)
در آستانه کسب دو گانه داخلی سِیر ژابی آلونسو میان ابرها؛ بایرلورکوزن به فینال جام حذفی آلمان صعود کرد

ادامه روند رویایی ریش‌قرمز و شیرها؛ لورکوزن به فینال دی اف بی پوکال راه یافت.

بایرلورکوزن با پیروزی پرگل مقابل دوسلدورف به فینال جام حذفی آلمان صعود کرد.

دیدار تیم‌های بایرلورکوزن و فورتونا دوسلدورف در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان با پیروزی 4-0 شیرهای بای آرنا به پایان رسید. لورکوزن در ادامه روند خارق‌العاده خود با ژابی آلونسو، به راحتی حریف دسته دومی را از پیش روی برداشت و به فینال دی اف بی پوکال صعود کرد. بایرلورکوزن در جدال نهایی به مصاف تیم دیگری از دسته دوم فوتبال باشگاهی آلمان یعنی کایزرسلاترن خواهد رفت. 

بایرلورکوزن که به فینال جام حذفی آلمان رسیده، در آستانه قهرمانی بوندسلیگا نیز قرار دارد و به نظر همه چیز در بای آرنا برای برپایی جشن دو گانه داخلی مهیا است.


تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 ساعت: 22:50 | نظرات(0)
پیش بازی بایرن مونیخ - دورتموند؛ کابوس یک مربی بزرگ‌تر خواهد شد

توماس توخل در صورت ادامه ندادن نتایج اخیر بایرن مونیخ مقابل دورتموند دوباره تحت فشار قرار می‌گیرد. ادین ترزیچ نیز از هفته‌ها پیش خطر قطع همکاری را احساس می‌کند. 

دیدار سنتی فوتبال آلمان بین بایرن مونیخ و دورتموند برگزار می‌شود. 

هفته بیست و هفتم بوندسلیگا با جدال بایرن مونیخ و دورتموند همراه خواهد شد. در حالی که باواریایی‌ها پس از یازده فصل متوالی قهرمانی را از دست داده‌اند، زنبورها برای تصاحب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نیاز مبرمی به کسب امتیاز دارند. تیم ترزیچ در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر نسبت به لایپزیش، در جایگاه چهارم قرار دارد. در سوی مقابل، با بازگشت مانوئل نویر و هری کین به تمرینات، توماس توخل امیدوار است در آخرین هفته‌های حضورش در مونیخ، خاطره خوشی را رقم بزند. 


تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 ساعت: 17:21 | نظرات(0)
تصویر مارکو رویس بر روی کاور بازی فیفا 17
مارکو رویس یکی از کاندیدا های قرار گرفتن بر روی کاور بازی فیفا 17 بود و وی بالاخره بعد از دو هفته رای گیری بیش ترین رای را از کاربران بازی فیفا 17 دریافت کرد و به زودی عکس او بر روی کاور این بازی ویدئویی قرار خواهد گرفت.این رای گیری از میان 3.1 میلیون نفر انجام گرفته شد و کاندیدا های آن شامل جیمز رودریگز، آنتونی مارشیال، ادن هازارد و مارکو رویس بودند.
 


تاریخ انتشار : جمعه 01 مرداد 1395 ساعت: 7:51 | نظرات(0)
یوفا فهرست ۱۸ نفره تیم منتخب لیگ قهرمانان در فصل ۱۶-۲۰۱۵ را اعلام کرد
یوفا فهرست ۱۸ نفره تیم منتخب لیگ قهرمانان در فصل گذشته را معرفی کرد.  سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) فهرست 18 نفره بازیکنان منتخب لیگ قهرمانان در فصل 16-2015 را معرفی کرد. این 18 بازیکن را تیم فنی یوفا انتخاب کرده است. که افرادی همچون سرالکس فرگوسن، یوان لوپسکو، توماس شاف، پیتر رادبک، دیوید مویس، ساوو میلوشویچ و میرکا لوچسکو در آن عضویت دارند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت: 21:25 | نظرات(0)
احتمال انتقال لواندوفسکی به رئال مادرید پس از یورو وجود دارد

روزنامه ای لهستانی ادعا کرده است که احتمال دارد رابرت لواندوفسکی پس از مسابقات یورو ۲۰۱۶ راهی سانتیاگو برنابئو شود.چند روز پیش مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی گفته بود که رئال علاقه بسیاری دارد تا بهترین گلزن فصل گذشته بوندسلیگا را در اختیار بگیرد.


تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت: 21:20 | نظرات(0)
جشن قهرمانی بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان فصل 2015/16
جشن قهرمانی بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان فصل 2015/16
تاریخ انتشار : دوشنبه 03 خرداد 1395 ساعت: 21:41 | نظرات(0)
انتقاد نایب رئیس دورتموند به لیست اعلامی تیم ملی توسط یواخیم لو
واتسکه معتقد است باید بازیکنان بیشتری از دورتموند به تیم ملی دعوت می شدند.  هانس یواخیم واتسکه با انتقاد از لیست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی آلمان برای حضور در یورو 2016، گفت:  خیلی باید حال فوتبال آلمان خوب باشد که از تیمی که 78 امتیاز بدست آورده فقط سه بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت: 11:53 | نظرات(0)
انتقال هوملس به بایرن مونیخ، پایان بوندسلیگا! به قلم Sebastian Fischer از وب سایت روزنامه آلمانی Süddeutsche
متس هوملس كاپیتان دورتموند در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ قرار گرفته است، اتفاقی احتمالی كه می تواند بیش از انتقال گوتسه و لواندوفسكی به بایرن مونیخ، به ضرر بوندسلیگا تمام شود.هنگامی كه پنج شنبه گذشته بوندسلیگا مرد به صورت غافلگیركننده ای هیچ كس گریه نكرد، تنها برخی در توئیتر ناراحتی و یا عصبانیت خود را بروز دادند. واكنش هانس یوآخیم واتسكه از سران دورتموند نیز نسبت به مرگ بوندسلیگا تعجب برانگیز بود، چون وی به راحتی اعلام نمود كه متس هوملس كاپیتان دورتموند مایل به پیوستن به بایرن مونیخ است و نمی توان مانع تصمیم وی شد و به نظر دو باشگاه می بایست تنها بر روی هزینه چنین انتقالی به توافق دست یابند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت: 23:37 | نظرات(0)
تعداد صفحات : 54