بیوگرافی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

اگه می‌تونی به من گل بزن؛ تکرار رکورد تاریخی آرسنال در لیگ برتر انگلیس!

وپچی‌ها در آماده‌ترین فرم ممکن به استقبال بایرن مونیخ می‌روند. بی‌رحم در حمله و بی‌نقص در دفاع.

طرفداری | آرسنال پس از 27 سال در لیگ برتر انگلیس برای 5 بازی متوالی خارج از خانه گلی دریافت نکرد.

دیدار تیم‌های برایتون و آرسنال از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی 3-0 توپچی‌ها به پایان رسید. آرسنال با ارائه یک نمایش دلچسب، به طور موقت بر صدر جدول بوسه زد و حال امیدوار به لغزش لیورپول مدعی در بازی با منچستریونایتد است. این هفته‌ها شاهد بی‌نقص‌ترین نسخه آرسنال (در هر دو فاز هجومی و دفاعی) از زمان هدایت میکل آرتتا هستیم و به نظر تشنگی قرمزهای شمال لندن را هیچ‌چیز جز بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر پس از 20 سال، برطرف نمی‌کند. به پاس عملکرد آتشین آرسنال و میکل آرتتا، توجه شما را به نکات آماری زیر جلب می‌کنیم:


تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت: 9:25 | نظرات(0)
باارزش‌ترین بازیکنان هر تیم لیگ برتر فوتبال انگلیس

نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان 20 تیم حاضر در لیگ برتر انداخته‌ایم.

 ارلینگ هالند باارزش‌ترین بازیکن منچسترسیتی، لیگ برتر انگلیس و دنیای فوتبال است.

قیمت جدید بازیکنان در به‌روزرسانی جدید سایت ترانسفرمارکت مشخص شده و به همین بهانه قصد داریم تا نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان هر یک از تیم‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس داشته باشیم. باارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس ارلینگ هالند با قیمت 180 میلیون یورو است. بوکایو ساکا با 130 میلیون یورو دومین بازیکن گرانقیمت لیگ برتر و همچنین باارزش‌ترین ستاره آرسنال است. برونو گیمارش با 85 میلیون یورو نیز باارزش‌ترین بازیکن نیوکاسل است. در ادامه نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان هر 20 تیم لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌اندازیم.


تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت: 9:13 | نظرات(0)
الکسیس مک آلیستر؛ کلید قفل‌های ناگشوده!

روزهای اعصاب‌خردکن و مملو از اضطراب بیش از پیش برای طرفداران لیورپول، آرسنال و سیتی در راه است؛ اما لیورپول می‌تواند مطمئن باشد مرد خون‌سرد میانه میدان و از بهترین بازیکنان تمامی فصل، آماده رویارویی با هرگونه مصیبت و دشواری خواهد بود.


تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت: 9:10 | نظرات(0)
350 اُمین بازی جرارد پیکه با پیراهن بارسلونا

این مدافع مرکزی بارسلونا یکی از پر افتخار ترین مدافعان تاریخ فوتبال به شمار می رود و تاکنون 21 جام قهرمانی ارزشمند را به همراه این باشگاه بدست آورده است. جرارد پیکه در شب بازی مقابل اتلتیکو، به رکورد 350 بازی برای بارسلونا رسید. در این مقاله، ده لحظه برتر او در پیراهن بارسا را با هم مرور می کنیم.


تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 ساعت: 17:31 | نظرات(0)
برچسب ها : ,
آخرین سکانس!
اینکه داستان های مان همیشه پایان خوبی داشته باشد شاید کمی زیاده خواهی باشد اما داستان پادشاه رم ‘باید’ پایان خوبی داشته باشد.قهرمان داستان باید پیروز شود حتی با وجود زخم های حک شده بر روی دست و پایش. اما این از آن دسته از فیلمهای تاریخی می شود که کارگردانش را تا سال های سال لعن و نفرین خواهند کرد.
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 ساعت: 13:59 | نظرات(0)
دیگو سیمئونه – پدیده‌یی غیر قابل توضیح
دنبال کردن راهی که اتلتیکو تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان امسال طی کرده است نشان می‌دهد که شکوفایی فلسفه‌ی "چولو" در این باشگاه توانسته مدام هواداران بیشتری را به گرد خود جمع کند.
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 ساعت: 13:40 | نظرات(0)
برچسب ها : , ,
شرح وضعیت دیبالا از زبان خودش: هنوز فرزند یووه ام!

 ستاره جوان یووه در مصاحبه با نسریه ایتالیایی به شرح وضعیت خود پرداخت. پائولو دیبالا یکی از ستارگان یوونتوس در این فصل بوده است. البته این بازیکن در حال حاضر با دومین مصدومیت خود در فصل جاری دست و پنجه نرم می کند، اما امیدوار است خیلی زود به میادین برگردد تا بتواند باز هم برای بانوی پیر بدرخشد.


تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 ساعت: 13:27 | نظرات(0)
برچسب ها : , , ,
تعداد صفحات : 13