loading...

سایت رسمی موج فوتبال

برای تیم میزبان,گائل کلیشی که در جریان پیروزی 5-1 اخیر تیمش برابر استون ویلا با مصدومیت روبرو شد حالا و در آستانه این بازی حساس,جایش را به الکساندر کولاروف در سمت چپ خط دفاعی خواهد داد. ل

آخرین ارسال های انجمن

لیگ قهرمانان اروپا: اوج حساسیت ، منچستر سیتی-رئال مادرید

ehsan a بازدید : 241 چهارشنبه 01 آذر 1391 : 15:48 نظرات (1)

برای تیم میزبان,گائل کلیشی که در جریان پیروزی 5-1 اخیر تیمش برابر استون ویلا با مصدومیت روبرو شد حالا و در آستانه این بازی حساس,جایش را به الکساندر کولاروف در سمت چپ خط دفاعی خواهد داد.

لسکات به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر و جمیز میلنر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ به این بازی نخواهند رسید هر چند که زمان بازگشت این دو بازیکن هنوز مشخص نیست.میکا ریچاردز تا ماه دسامبر آینده مصدوم و بدور از میادین می باشد هر چند که سمیر نصری پس بهبودی سرماخوردگی اش بار دیگر در دسترس است .جک رادول نیز می تواند پس از سپری کردن مصدومیتش در این بازی حیاتی برای منچستر سیتی به میدان برود هر چند که از شانس بسیار کمی برای قرار گرفتن از ابتدا در ترکیب برابر رئال مادرید از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برخوردار می باشد.

و در پایان ماتیجا نستاسیچ که پس از سپری کردن مصدومیتش در بازی اخیر تیمش نود دقیقه کامل در زمین حضور داشت حال می تواند در قلب خط دفاعی سیتی به کار خود ادامه بدهد.

در سوی دیگر رئال مادرید که چندان نگرانی بابت صعود از گروه به دور بعد این رقابت ها ندارد در برای بازی چهارشنبه شب برابر منچستر سیتی از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هیچ نگرانی بابت مصدومیت بازیکنانش ندارد و تنها گونسالو ایگواین و مارسلو به دلیل شکستگی پا نمی توانند تیمشان را در بازی های آینده همراهی کنند.

بدون در نظر گرفتن این دو بازیکن مصدوم برای رئال مادرید ,ژوزه مورینیو می تواند تیمش را با تمام قوا در مصاف منچستر سیتی به میدان بفرستد.

آیا می دانستید؟

 

تنها دو تیم در شرایط مشابه با منچستر سیتی توانسته اند تا با خوش شانسی خود را به دور بعدی این رقابت ها برسانند : لوکوموتیو مسکو در فصل 03-2002 که در پایان دور چهارم بازیها تنها یک امتیاز داشت و پورتو در فصل 05-2004 که درپایان دور چهارم مرحله گروهی تنها2امتیاز گرفته بود که درنهایت توانست به دور بعد راه یابد.

 

مصاف اخیر دو تیم در ماه سپتامبرو در ورزشگاه برنابئو برگزار شد که رئال مادرید در ثانیه های پایانی موفق شد توسط گل پیروزی بخش رونالدو منچستر سیتی را با شکست 3-2 راهی خانه کند.

منچستر سیتی در 19 بازی اخیر خانگی خود در رقابت های یوفا ( از جمله مرحله مقدماتی ) در خانه  شکست نخورده و پس از شکست 1-0 برابر میدتیلند در جام یوفا سال 2008, به ترتیب 14 پیروزی و پنج تساوی کسب کرده

این قهرمان انگلیسی در این فصل از رقابت های اروپایی 22 بار در تله آفساید گرفتار شده که از این حیث بیش از هر باشگاه دیگری در این رقابت ها می باشد.

کریستیانو رونالدو ( تصویر سمت راست ) در زمان حضورش برای منچستر یونایتد در 11 دربی برابر منچستر سیتی به میدان رفته که متحمل سه شکست و هفت پیروزی شده.او چهار گل نیز برابر منچستر سیتی به ثمر رسانده اما دو بار در ورزشگاه خانگی سیتی نیز از زمین مسابقه اخراج شده .

رونالدو در 11 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا 14 بار موفق به گلزنی شده.

سفید پوشان مادرید برای پنجمین بار به منچستر سفر خواهند کرد.آنها در آخرین دیدار خود در انگلیس برابر تانهام به پیروزی 1-0 دست یافتند و به ترتیب 4 پیروزی,دو تساوی و پنج شکست در سفر های خود به انگلستان کسب کرده اند.

گل نخستی که بوروسیا دورتموند در سانتیاگو برنابئو از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا  وارد دروازه رئال مادرید کرد دویستمین گل دریافتی رئال مادرید در اروپا بود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Masoud در تاریخ 1391/09/03 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوست عزیز من مسعود حسینی هستم
اومدم به وبلاگم دعوتت کنم
موضوع وبلاگ من جایزه بدون قرعه کشی است زیرا یه سایت بدون قرعه کشی به اندازه امتیازت جایزه میده
کاملا قانونی است و حتی روزنامه و تلوزیون هم این مجموعه را معرفی کرده زیرا با این کارشون دارن خاطرات دفاع مقدس رو زنده میکنن
بزار چیزی نگم ، به وبلاگم بیاید بیشتر آشنا بشیم
راستی ای دی من
Hoseini_Masoud71
است افتخار دادید اددم کنید بیشتر صحبت میکنم
منتظرتم رفیق
یاعلی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,091
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,383
  • بازدید ماه : 14,305
  • بازدید سال : 40,305
  • بازدید کلی : 2,232,937
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور