loading...

سایت رسمی موج فوتبال

صحبت های بازیکنان قبل از مراسم: کريستيانو رونالدو از اينکه جزو 3 نفر برتر مرد سال فوتبال جهان انتخاب شده‌ام خوشحالم. اما اگر به عنوان مرد سال انتخاب نشوم زندگي به اتمام نمي‌رسد.

آخرین ارسال های انجمن

صحبت های بازیکنان قبل از مراسم:

کريستيانو رونالدو

از اينکه جزو 3 نفر برتر مرد سال فوتبال جهان انتخاب شده‌ام خوشحالم. اما اگر به عنوان مرد سال انتخاب نشوم زندگي به اتمام نمي‌رسد. من وجدان روشني دارم.

رونالدو درباره اينکه زماني که بچه بودي فکر مي‌کرديد روزي در جمع بهترين‌هاي دنيا قرار بگيريد گفت: آن زمان را زياد به ياد نمي‌آورم. بازي کردن براي پرتغال براي من افتخار بود اما هيچ وقت فکر نمي‌کردم، روزي بهترين بازيکن شوم. هر اتفاق امشب رخ دهد من به هدف خود رسيده‌ام.

وي ادامه داد: عملکرد ليونل مسي براي من نااميد کننده نيست و هر کدام براي تيم‌هايمان بازي مي‌کنيم.

ليونل مسي

ستاره آرژانتيني بارسلونا درباره شانس خود براي کسب چهارمين مرد سال جهان گفت: نمي‌دانم که آيا مي‌توانم چهارمين توپ طلا را بگيرم يا نه. حقيقت اين است که خيلي خوشبختم از اينکه در بهترين تيم جهان بازي مي‌کنم و واقعا لذت مي‌برم. به چيز ديگري فکر نمي‌کنم. جوايز تيمي را به جوايز انفرادي ترجيح مي‌دهم.

ليونل مسي در ادامه درباره کريستيانو رونالدو گفت: احمقانه است اگر او را يکي از بهترين بازيکنان جهان ندانيم. اما من با توجه به هم‌تيمي‌هايم ترجيح دادم به ژاوي، اينيستا و سرخيو آگوئرو راي دهم.

مسي در ادامه گفت: من و کريستيانو رونالدو و با يکديگر رقابت نمي‌کنيم. ما براي تيم‌هايمان بازي مي‌کنيم تا به قهرماني برسيم.

اينيستا

هافبک خلاق بارسلونا نيز قبل از مراسم توپ طلاي جهان نيز اظهار کرد: زماني که بچه بودم در فکر اين بودم که در فوتبال پيشرفت بکنم و بهترين باشم، اما هيچ وقت فکر نمي‌کردم يک روزي در اين مراسم حضور داشته باشم. براي من افتخار است که در بهترين تيم جهان بازي مي‌کنم. اينکه اينجا هستم حس بسيار خاصي براي من دارد زيرا بازيکنان بزرگي در فوتبال جهان هستند که مي‌توانستند امشب در اين مراسم حضور داشته باشند. بودن در کنار ليونل مسي و کريستيانو رونالدو براي من افتخار است.

اولین عکس های مراسم:

http://up.tarafdaran-football.ir/2012_244800hp2.jpghttp://up.tarafdaran-football.ir/2012_244794hp2.jpghttp://up.tarafdaran-football.ir/244799hp2.jpg

...

حاشیه در مراسم:

پپ گواردیولا سرمربی اسبق باشگاه بارسلونا که مدت یک سالی را برای تجدید قوا و استراحت به دور از میادین فوتبالی سپری می کند در مراسم اهدای توپ طلای سال 2012 فوتبال جهان در زوریخ حاضر شد.

گواردیولا و تیم آینده وی یکی از سوژه های خبری مهم در سال گذشته بود او در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد. گواردیولا در پاسخ به پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ گفت:" متاسفانه نمی توانم این پیشنهاد را قبول کنم. مربی بایرن یوپ هاینکس خواهد بود کسی که برایش احترام زیادی قائل هستم."

او در ادامه خبر از انتخاب تیم جدید خود داد اما به نظر می رسد رسانه ها برای اطلاع از این تصمیم تا انتهای فصل منتظر بمانند گواردیولا در این خصوص به خبرنگاران گفت:" من می خواهم به دنیای فوتبال بازگردم هنوز جوان هستم و زندگی فوتبالی برایم ادامه دارد."

جوزپ گواردیولا تابستان گذشته از سمت سرمربی گری بارسلونا کناره گیری کرد و پس از آن برای زندگی به نیویورک نقل مکان نمود او مورد توجه باشگاه های لیگ برتری است و پیشنهاداتی نیز از تیم ملی برزیل و باشگاه بایرن مونیخ دریافت نمود. گواردیولا به عنوان یکی از مدعوین در مراسم توپ طلای جهان در زوریخ حضور دارد.

تیم منتخب سال 2012

 در مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال جهان بر اساس نظر کارشناسان، تيم منتخب جهان اعلام شد که بر اين اساس ايکر کاسياس، دني آلوز، جرارد پيکه، سرخيو راموس، فالکائو، مارسلو ژاوي، ژاوي آلونسو، اينيستا، ليونل مسي و رونالدو 11 بازيکن اين تيم بودند.

بهترین مربی جهان

در بخش بهترين مربي فوتبال، ويسنته دل بوسکه سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا با کسب اکثريت آرا اين عنوان را بدست آورد.

بهترین بازیکن جهان

 مراسم انتخاب بهترين‌هاي فوتبال جهان امشب در مقر فيفا و در شهر زوريخ برگزار شد و ليونل مسي مهاجم آرژانتيني بارسلونا براي چهارمين بار عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان را از آن خود کرد و توپ طلا را به دست آورد.
مسي که در سال 2012 در مجموع 91 گل به ثمر رسانده از بازيکناني مثل زين‌الدين زيدان و رونالدو برزيلي که هر کدام سه بار به عنوان بهترين بازيکن سال جهان انتخاب شده‌اند، پيشي گرفت.

نکته جالب این بود که در سال 2012 مسی هیچ عنوان قهرمانی با بارسلونا بدست نیاورد اما باز هم بهترین بازیکن شناخته شد!!!

بهترین گل

 در مراسم انتخاب برترين هاي فوتبال که در زوريخ سوئيس در حاالي برگزاري است، جايزه بهترين گل به ميروسلاو استاچ رسيد. وي اين گل را در ديدار فنرباغچه مقابل گنچلربيرليگي ترکيه به ثمر رساند.

گل فالکائو دوم و گل نيمار نيز در رده سوم قرار گرفت.

وي پس از دريافت جايزه گفت: خيل خوشحالم از اين جايزه و بايد از هم بازي هايم در باشگاه و تيم ملي تشکر مي کنم.

اين جايزه معروف به جايزه پوشکاش، ستاره فقيد لهستان است.
 
بازی جوان مردانه
 
 در مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال جهان در سال 2012 که در زوريخ سوئيس در حال برگزاري است، جايزه بازي جوانمردانه به فدراسيون فوتبال ازبکستان رسيد.
 
عکس های ویژه مراسم
 
 

http://up.tarafdaran-football.ir/2012/2.jpghttp://up.tarafdaran-football.ir/2012/1.jpghttp://up.tarafdaran-football.ir/2012/4.jpghttp://up.tarafdaran-football.ir/2012/3.jpghttp://up.tarafdaran-football.ir/2012/6.jpghttp://up.tarafdaran-football.ir/2012/5.jpg

لحظه بردن توپ طلا توسط مسی

دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 3,139
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,431
  • بازدید ماه : 16,353
  • بازدید سال : 42,353
  • بازدید کلی : 2,234,985
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور