loading...

سایت رسمی موج فوتبال

وی افزود: ‌بسیار خوشحالم که در دیدار مقابل قطر توانستیم یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم و گلزن این بازی هم من باشم، نمی‌دانم ارزش گلم چقدر است اما از اینکه توانستم برای تیم ملی گل بز

آخرین ارسال های انجمن

رضا قوچان‌نژاد : هدفمان حضور در جام جهانی است

سیاوش سلیمی بازدید : 225 چهارشنبه 15 خرداد 1392 : 11:54 نظرات (0)

وی افزود: ‌بسیار خوشحالم که در دیدار مقابل قطر توانستیم یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم و گلزن این بازی هم من باشم، نمی‌دانم ارزش گلم چقدر است اما از اینکه توانستم برای تیم ملی گل بزنم، به خود می‌بالم و سعی خواهم کرد این روند را در دو بازی آینده نیز ادامه دهم.

مهاجم تیم ملی اضافه کرد:‌ خدا را شکر با یک کیفیت مناسب مقابل قطر ظاهر شدیم اما باید این مسابقه را فراموش کرده و هیچگاه به خاطر این پیروزی نباید احساس غرور کنیم، بازی‌های بعدی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی نمی‌تواند راحت باشد. باید شکل بازی‌ای که مقابل قطر انجام دادیم را حفظ کرده و مقابل لبنان نیز با همین شیوه بازی کنیم، باید مقابل لبنان بجنگیم و به آینده خوشبین باشیم، اما این را هم بدانید لبنان به هیچ‌وجه حریف آسانی نیست.

قوچان‌نژاد در خصوص اینکه تیم ملی در بازی‌های گذشته رقابت‌های مقدماتی جام جهانی امتیازات زیادی را از دست داده است، گفت: نباید به گذشته کاری داشته باشیم، قبول دارم زودتر می‌توانستیم امتیازات لازم را برای صعود به جام جهانی جمع‌آوری کنیم، اما گذشته‌ها گذشته و ما نمی‌توانیم بگوییم ای‌کاش در آن مسابقه یا مسابقات قبلی پیروز می‌شدیم یا به تساوی می‌رسیدیم. مهم این است که مقابل قطر خوب بازی کردیم و پیروز شدیم و در دو بازی آینده هم باید این رویه را ادامه دهیم. جا دارد از کارلوس کی‌روش هم تشکر کنم که سیستم خوبی را برای تیم ملی انتخاب کرد که توانستیم به هدف‌مان برسیم.

وی افزود: ما برای مسابقه برابر قطر خیلی سخت کار کردیم و فشار زیادی روی بازیکنان بود اما با توجه به بردی که حاصل شد خستگی از تن بازیکنان خارج شد، هدف ما صعود به جام جهانی برزیل است، هنوز کار تمام نشده و مهم این است که در دو دیدار آینده مقابل لبنان و کره نیز مانند بازی برابر قطر ظاهر شویم.

قوچان‌نژاد در خصوص این که در نیمه اول دیدار مقابل قطر یک فرصت گلزنی را از دست داد، گفت: بله یک صحنه پاس خوب جباری به من رسید اما متاسفانه توپ را ندیدم، با این حال ضربه خوبی را به سمت دروازه حریف زدم اما توپ تبدیل به گل نشد. در آن صحنه باید خیلی سریع‌تر تصمیم‌گیری می‌کردم و باید بهترین جا را پیدا می‌کردم که اسیر عکس‌العمل دروازه‌بان قطری نمی‌شدم، اما خدا را شکر توانستم در نیمه دوم با گلزنی‌ام فرصتی را که در نیمه اول از دست دادم را جبران کنم. حتی روحیه خودم را از دست ندادم و در طول 90 دقیقه سعی کردم یکنواخت باشم. در نیمه دوم هم فرصت‌های گلزنی بسیاری داشتیم اما دروازه‌بان قطری خوب عمل کرد.

قوچان‌نژاد در خصوص شرایط خود در تیم استانداردلیژ بلژیک گفت: یک هفته خوب را در تیم داشتم، در دو بازی‌ای که انجام دادم 3 گل زدم، در دو مسابقه پایانی فصل خوب کار کردم، لیگ بلژیک به پایان رسیده اما من قرارداد 3 ساله با این تیم دارم باید ببینم در آینده چه رخ می‌دهد اما خودم از حضور در استانداردلیژ راضی هستم. خیلی فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. بعد از دیدار تیم ملی مقابل کره جایگاهم را در این تیم از دست داده بودم اما با تلاشی که کردم توانستم جایگاهم را در ترکیب اصلی به دست بیاورم. یک بار مربی تیم به من گفت تو خیلی خوب تمرین می‌کنی و بزودی جایگاهت را به دست می‌آوری. من هم همیشه صبر و تلاش را سرلوحه کارم قرار دادم تا بتوانم موفق شوم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در پایان گفت:‌ در حال حاضر ما فقطه حضور در جام جهانی فکر می‌کنیم و امیدواریم با تمرکز بالا طی هفته پیش‌رو دو بازی حساس مقابل لبنان و کره جنوبی را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا خودمان را به جام جهانی برسانیم. دو گام تا حضور به جام جهانی مانده و باید این دو گام را محکم برداریم و من دوست دارم در این دو بازی هم گلزنی کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 4,795
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,087
  • بازدید ماه : 18,009
  • بازدید سال : 44,009
  • بازدید کلی : 2,236,641
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور