loading...

سایت رسمی موج فوتبال

سپاهان اصفهان که در هفته قبل در داربي اصفهان موفق شده بود با يک گل ذوب آهن را شکست دهد در اين هفته در خانه به ديدار مس کرمان ته جدولي رفت و در نهايت با تساوي بدون گل متوقف شد و با اين تساوي موقتا ب

آخرین ارسال های انجمن

سپاهان اصفهان که در هفته قبل در داربي اصفهان موفق شده بود با يک گل ذوب آهن را شکست دهد در اين هفته در خانه به ديدار مس کرمان ته جدولي رفت و در نهايت با تساوي بدون گل متوقف شد و با اين تساوي موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. مس کرمان نيز با اين يک امتياز همچنان با شش امتياز در قعر جدول باقي ماند.

بولکو و غلامي از سپاهان در اين ديدار از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

در مسابقه ديگر تيم هاي داماش گيلان و استقلال خوزستان در ورزشگاه عضدي رشت به مصاف هم رفتند و در پايان به تساوي بدون گل دست يافتند.

در اين ديدار ترائوره ،طيبي و خيري از تيم استقلال خوزستان با کارت زرد داور مسابقه روبرو شدند.

همچنين تيم هاي گسترش فولاد تبريز و سايپا در ورزشگاه يادگار امام تبريز ديگر مسابقه اين هفته را برگزار کردند که در اين ديدار سايپا موفق شد با نتيجه بر 2 بر يک ميزبان خود راشکست دهد. دو گل سايپا را در اين ديدار سجاد شهباز زاده به ترتيب در دقايق 45 و 52 و تک گل گسترش فولاد را نريمان جهان در دقيقه72 به ثمر رساند.

در اين مسابقه ميرکامدار و موسوي از گسترش فولاد و حاتمي، زينالي، ثابتي و شاه‌عليدوست از سايپا از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

 آخرين بازي هفته دوازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران را تيم‌هاي صباي قم و پرسپوليس در ورزشگاه يادگار امام قم و با قضاوت تورج حق‌وردي برگزار کردند که اين ديدار با نتيجه‌ي يک بر يک به پايان رسيد. کاشي در دقيقه 41 براي صبا و سيدصالحي در دقيقه 89 براي پرسپوليس گلزني کردند.

مهم‌ترين نکته حاشيه‌اي اين ديدار درگيري لفظي محمد مايلي‌کهن و علي دايي بود که در پي اعتراض علي دايي به داوري تورج حق‌وردي صورت گرفت.

در نيمه نخست دو تيم کمترصاحب فرصت مهم گلزني شدند، بازي بيشتر در ميانه زمين جريان داشت و دو تيم بازي زيبايي به نمايش نگذاشتند.

در دقيقه 18 بازي در پشت محوطه جريمه پرسپوليس نصيب رضا عنايتي شد که با ضربه بي دقت وي به هدر رفت. پيش از اين فرصت دهنوي در موقعيتي بسيار خوب در محوطه جريمه صبا توپ را به آسمان کوبيده بود.

در ادامه و در دقيقه 41 با ارسال صادقي بر روي دروازه پرسپوليس مرتضي کاشي موفق شد با يک ضربه سر و در ميان غافلگيري خط دفاع پرسپوليس به گل برتري برسد.

در دقيقه 50 ارسال عاليشاه بر روي دروازه صبا را قاسم دهنوي با ضربه سر و با اختلاف زياد به بيرون زد.

دقيقه 59 کرنر ارسالي بازيکنان پرسپوليس بر روي دروازه صبا با ضربه سر محمد نوري همراه شد که با اندکي اختلاف از کنار دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 63 بازي ضربه کاشته مجيد هوتن بازيکن تيم صبا از راه دور را نيلسون دروازه‌بان پرسپوليس دفع کرد.

دقيقه 67 ضربه راه دور مهرداد کفش‌گري از کنار دروازه صبا به بيرون رفت.

دقيقه 70 بازي خطاي بازيکنان صبا بر روي سيد جلال حسيني انجام شد که درگيري لفظي عنايتي و سيد جلال حسيني را در پي داشت.

دقيقه 72 ضربه کاشته محمدرضا خلعتبري با برخورد به تير افقي دروازه صبا به بيرون رفت.

دقيقه 74 غلامرضا رضايي به محض ورود به زمين در محوطه جريمه صبا صاحب توپ شد که آن را با بي‌دقتي هدر داد.

دقيقه 75 بازيکنان پرسپوليس در محوطه جريمه صبا صاحب موقعيت شدند که در شلوغي جلوي دروازه ضربه محمد نوري را دروازه‌بان صبا دفع کرد.

در دقيقه 89 سيد صالحي که يک‌بار در نقش مدافع عمل کرده و مانع از گلزني تيمش شده بود، از سردرگمي مدافعان صبا استفاده کرد و توپ را به تور دروازه چسباند.

اين ديدار در حالي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد که پرسپوليس با توجه به شکست فولاد و توقف سپاهان فرصت صعود به رده‌ي دوم جدول را داشت. شاگردان دايي با اين تساوي 21 امتيازي شده و در رده پنجم باقي ماندند. صبا نيز جايگاه دهمي‌ خود را حفظ کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 4,772
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,064
  • بازدید ماه : 17,986
  • بازدید سال : 43,986
  • بازدید کلی : 2,236,618
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور