loading...

سایت رسمی موج فوتبال

وین رونی ، رابین فن پرسی ، رادامل فالکائو ، باشگاه منچستریونایند ، منچستریونایند

آخرین ارسال های انجمن
سیاوش سلیمی بازدید : 106 چهارشنبه 12 شهریور 1393 زمان : 22:38 نظرات (0)


رادمل فالکائو

رادمل فالکائو

توانایی گلزنی

گلزنی تخصص این مهاجم کلمبیایی است. یک بار خودش گفته بود که در پیدا کردن چارچوب حساسیت دارد. اگر آمار فوق العاده گلزنی اش را می خواهید: 155 گل در 200 بازی! تازه از سال 2009 که دوران حضورش در لیگ های اروپایی شروع شده! هرچند نمی توان زود قضاوت کرد اما به نظر می رسد اگر فرصت ها برایش به خوبی فراهم شود، گلزنی اش تضمین شده باشد.

امتیاز: 9/10

توانایی دادن پاس گل

به نظر، توانایی بالای گلزنی اش، از قدرت پاسوری اش برای گلزنی دیگر بازیکنان تیم کاسته، او فقط 4 پاس گل در 3 فصل اخیر داده. البته با نگاه به 73 موقعیت ایجاد شده برای این مهاجم کلمبیایی و گلزنی اش، شاید شما هم به او اجازه بدهید تا او خودش از این فرصت ها استفاده کند. او خیلی بازیکن ولخرجی نیست.

امتیاز: 7/10


رادمل فالکائو

توانایی رهبری

او هرگز برای تیم هایی که بازی کرده، کاپیتان نبوده ولی در زمین دارای یک شخصیت قدرتمند و الهام بخش به دیگران است. حالا حضورش در الدترافورد می تواند یک امتیاز مثبت برای تیمی باشد که در 12 ماه گذشته فاقد شخصیت تیمی بوده.

امتیاز: 7/10

محبوبیت

تصویر او بعد از پیوستن به جمع شیاطین سرخ روی هرمجله و روزنامه ای در اروپا دیده می شد و این خودش به اندازه کافی حکایت از جذاب بودن این ستاره برای طرفداران دارد. و حالا او این فرصت را دارد تا در منچستریونایتد و لیگ جزیره، محبوبیتش را بیافزاید.

امتیاز: 8.5/10

مجموع امتیازات: 31.5/40


 

وین رونی

وین رونی

توانایی گلزنی

در 10 فصلی که از حضورش در یونایتد می گذرد، به طور میانگین در هر 2 بازی، 1 گل زده. اما این آمار برای لیگی که در آن دنیل استوریج در هر 3 بازی، 2 گل و لوییس سوارس در هر 3 بازی 3 گل برای تیم هایشان زده اند، کمی معمولی است.  اوج گلزنی رونی در سال 2012 بوده که توانسته 34 گل بزند، اما در لیگ گذشته این آمار حتی به تعداد 20 هم نرسیده.

امتیاز: 7.5/10

توانایی دادن پاس گل

رونی بیشتر از گلزنی برای تیمش، خالق گل برای هم تیمی هایش بوده. شماره 10یونایتد ها، فصل پیش 19 پاس گل داد و حالا می تواند یک بازیکن خطرناک برای رقیبان در این زمینه در درون محوطه و اطراف آن باشد.

امتیاز: 9/10


وین رونی

توانایی رهبری

بیاید کمی صادق باشیم. بازوبند کاپیتانی در تیم ملی که به طور پیش فرض به او رسید و در منچستر یونایتد هم فقط فن پرسی بود که برای کاپیتانی یک رقیب جدی نشان می داد. در عوض در باشگاه و تیم ملی، این شهرت و آمادگی هستند که بازوبند کاپیتانی را به ارث می برند، اما در قیاس با روی کین، بابی رابسون و آلن شیرر او قدرت رهبری خیلی کمتری دارد.

امتیاز: 6.5/10

محبوبیت

او تبلیغات NIKE و FIFA را پوشش می دهد. رونی هنوز هم یک نام بزرگ در خارج از مستطیل سبز است اما درون زمین او باید محبوبیت از دست رفته اش توسط دیگران و شکست های متعدد با منچستر در فصل قبل را ، با موفقیت و پیروزی در تورنمنت های بزرگ جبران کند.

امتیاز: 7.5/10

مجموع امتیازات: 30.5/40

 

رابین فن پرسی

رابین فن پرسی

توانایی گلزنی

او در فصل اول حضورش در الدترافورد فوق العاده بود و ممکن نبود سرالکس فرگوسن بدون 26 گل او، می توانست قهرمانی را جشن بگیرد. اما شما هرگز نمی توانید این قدرت گلزنی را از آمادگی جسمانی یک بازیکن جدا کنید. آماده بودن فان پرسی می تواند توانایی گلزنی اش را بسیار بالاتر ببرد. فراموش نکنید که او در آخرین فصل حضورش در آرسنال هم 30 گل زده بود، درحالی که فصل قبل فقط 12 بار موفق شد گلزنی کند.

امتیاز: 8/10

توانایی دادن پاس گل

او کمی خودخواه تر از رونی است با این حال در سه فصل اخیر 21 بار به دوستانش پاس گل داده در حالی که در همین مدت 180 بار موقعیت گل برایش فراهم شده است.

امتیاز: 8/10


رابین فن پرسی

توانایی رهبری

کاپیتان تیم ملی هلند که تحت هدایت لویی فن خال قرار داشت. هرچند که به از لحاظ شخصیتی و فکری به بلوغ کافی رسیده و نزد هم تیمی هایش به طور معمول دارای احترام بالایی است اما با این حال فان پرسی هنوز از بازیکنان کاریزماتیک و دارای قدرت رهبری بالا به شمار نمی آید.

امتیاز: 7.5/10

محبوبیت

او مثل رونی به تبلیغ برندهای مختلف علاقه مند نیست  ولی توانایی و شهرت آن را دارد که یک ستاره جهانی باشد. ضربه سر شیرجه ای در جام جهانی برابر اسپانیا، این موضوع را برایمان یادآوری می کند ولی عملکردش در فصل گذشته و نداشتن آمادگی فیزیکی در آن زمان، نشان می دهد که هنوز جا برای اثبات خودش وجود دارد.

امتیاز: 7.5/10

مجموع امتیازات: 31/40

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403

    جدول لیگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 5682
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,137
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 55,577
  • بازدید کلی : 2,248,209
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور