loading...

سایت رسمی موج فوتبال

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در آستانه دیدار چهارشنبه شب برابر تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در مسابقه ای نه چندان دشوار برابر حریف رده شانزدهمی خود به پیروزی رسیدند.از ساعت 20:30 دقیقه امش

آخرین ارسال های انجمن
سیاوش سلیمی بازدید : 66 یکشنبه 05 بهمن 1393 زمان : 13:45 نظرات (0)
شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در آستانه دیدار چهارشنبه شب برابر تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در مسابقه ای نه چندان دشوار برابر حریف رده شانزدهمی خود به پیروزی رسیدند.

از ساعت 20:30 دقیقه امشب به وقت تهران شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در نخستین دیدار خود در نیم فصل دوم رقابت های لالیگا در حضور نزدیک به 22 هزار تماشآگر و در حالی که لوئیز انریکه به جمعی ازبازیکنان اصلی خود نیر دنی آلوز، لوئیز سوارز، ایوان راکیتیچ و آندرس اینیستا استراحت داده بود،  به مصاف تیم رده شانزدهمی الچه رفتند.

نیمه نخست بر خلاف انتظار شاهد عملکرد متفاوتی از تیم الچه بودیم، جایی که بازیکنان این تیم بدون داشتن نشانی از شکست 9-0 در مجموع دو بازی در رقابت های کوپا دل ری و پس از دو پیروزی پیاپی در رقابت های لالیگا با روحیه مضاعف بازی را آغاز کردند و حتی می توانستند در صورت نبود واکنش های مناسب کلودیو براوو توسط فیصل فجر و ماریو پاسالیچ به گل برسند، اما پس از سپری شدن دقایق اولیه بازی آبی اناری ها به مروز رهبری و کنترل بازی را بر عهده گرفتند و در نهایت توانستند تا پایان نیمه اول در حالی که حریف خود پنج بار با کارت زرد مسابقه جریمه شده بود، با استفاده از حرکت زیبای جرارد پیکه با یک گل برتری بازی را به اتمام برسانند.

نیمه دوم بازی بر خلاف نیمه نخست با حملات شاگردان انریکه همراه بود و آن ها توانستند خیلی زد و پیش از دقیقه 70 بازی با درخشش نیمار و لیونل مسی اختلاف را به چهار گل برسانند تا عملا بازیکنان الچه با قبول شکست و از آن سو آبی اناری ها با اطمینان از پیروزی و اطلاع از دیدار میانه هفته برابر اتلتیکو جدیت جندانی در زمین مسابقه به خرج نداده تا شاگردان انریکه به تعقیب تیم فوتبال رئال مادرید برای رسیدن دوباره به صدر جدول ادامه دهند.

► شرح گل های بازی:

دقیقه 35 ( 0 - 1، جرارد پیکه): ضربه ایستگاهی به دست آمده برای بارسا را ژاوی هرناندز با شروعی سریع و بر خلاف انتظار مدافعان الچه به جرارد پیکه رساند تا این مدافع آماده با کنترل سینه و ضربه چکشی خود گل اول مسابقه را به ثمر برساند.

دقیقه 55( 0-2، لیونل مسی): حرکت انفرادی نیمار با خطای واضح مدافعان الچه در درون محوطه جریمه همراه شد تا لیونل مسی به آسانی پنالتی تشهیص داده شده توسط آقای کلوس گومز داور میدان را به گل دوم آبی اناری ها در این بازی تبدیل کند.

دقیقه 68(0-3، نیمار): پاس در عمق تماشایی لئو مسی را نیمار بار ضربه بغل پای دقیق خود به گوشه دروازه به سیزدهمین گل خود در رقابت های این فصل لالیگا تبدیل کرد.

دقیقه 71( 0-4، نیمار): در صجنه ای کاملا مشابه گل قبل این بار هم یک و دو نیمار با لیونل مسی مدافعان الچه را از پیش رو برداشت تا باز هم این فوق ستاره برزیلی با ضربه والی خود دروازه الچه را فرو بریزد.

دقیقه 87(0-5، لیونل مسی): پاس درعمق مارک بارترا را لئو مسی به ضربه ای پای چپ و زمینی  به گل دوم خود در این مسابقه تبدیل کرد تا با دو گل و دو پاس گل شاهکاری دیگر را در پیراهن آبی و اناری بارسلونا به نمایش بگذارد. 

دقیقه 91( 0- 6، پدرو): ضد حمله سریع بازیکنان بارسا با حرکت انفرادی زیبای نیمار همراه شد تا پاس گل این فوق ستاره برزیلی در آستانه دروازه را پدرو به گل ششم بازی تبدیل کند.

► ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی:

► حاشیه بازی:

جرارد پیکه مدافع به اوج بازگشته این روزهای آبی اناری ها در شب گلزنی خود توانست 200امین بازی خود را با پیراهن این تیم در رقابت های لالیگا و پس از اولین بازی خود در سال 2006 برابر رئال ساراگوسا پیش از انتقال به باشگاه منچستریونایتد و بازگشتش به تیم در سال 2008 به انجام برساند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403

    جدول لیگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 5682
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,168
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 55,608
  • بازدید کلی : 2,248,240
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور