loading...

سایت رسمی موج فوتبال

 امشب راس ساعت 11 به وقت ایتالیا، پرونده ی نقل و انتقالات زمستانی بسته می شود و تیم ها می بایست بازیکنان مورد نظر خود را در چند ساعت باقی مانده خریداری کنند.رسم : متلیوو بازیکن جوان تیم یوونتوس س

آخرین ارسال های انجمن

دستاورد های یووه در نقل و انتقالات

سیاوش سلیمی بازدید : 58 سه شنبه 14 بهمن 1393 : 13:00 نظرات (0)

 امشب راس ساعت 11 به وقت ایتالیا، پرونده ی نقل و انتقالات زمستانی بسته می شود و تیم ها می بایست بازیکنان مورد نظر خود را در چند ساعت باقی مانده خریداری کنند.



رسم : متلیوو بازیکن جوان تیم یوونتوس ساعاتی پیش به تیم کیه وو پیوست.

رسمی: سباستین جووینکو به صورت رسمی از تیم یوونتوس جدا و به تیم تورنتو پیوست. باشگاه یوونتوس بهترین ها را برای این بازیکن خواستار شد.



رولندو بازیکن پرتغالی که یکی از گزینه های سران یوونتوس برای زمستان بود در آستانه ی پیوستن به اینتر میلان قرار دارد.

رسمی :آندرس تلو وینگر 18 ساله ی کلمبیایی به صورت رسمی به تیم یوونتوس پیوست. البته به نظر می رسد وی در ابتدای راه به تیم جوانان یوونتوس برود و در صورت تایید کادر فنی به تیم اصلی اضافه شود.



رایولا مدیر برنامه های پوگبا در مورد آخرین وضعیت موکل خود کفت: "از الان نمی توان در مورد آینده ی این بازیکن صحبت کرد ولی در نقل و انتقالات تابستانی می توان راحت تر در مورد پوگبا تصمیم گیری کرد.



یوونتوسی ها نصف دیگر مالکیت مازی را به تیم ترنانا دادند و دروازه بان این تیم بریگنولی را از این تیم خریداری کردند و یووه دیگر مالکیتی در قبال مازی ندارد.

 

رسمی: الساندرو ماتری به تیم یوونتوس پیوست. دستمزد متری برای این 6 ماه معادل 600 هزار یورو می باشد.

یوونتوس بطور کامل مالکیت دنیله روگانی بازیکنی که در امپولی مشغول بازی است را در اختیار گرفته ، اما طبق اخبار باشگاه یوونتوس اجازه خواهد داد که این مدافع 20 ساله تا پایان فصل بطور قرضی در امپولی باقی بماند.
گفتنی است که قرارداد یووه با روگانی تا پایان ژوئن 2019 و به ارزش 3.5 میلیون یورو است که یووه این مبلغ را در طی 4 فصل می پردازد.


 تیم ساسولو ، آناستاسیوس دونیس مهاجم متولد 1996 ِ یوونتوس را بطور قرضی و با حق خرید در انتهای فصل جذب کرد.

یوونتوس نیمی دیگر از مالکیت مازی را به تیم ترنانا واگذار کرد و در ازای آن، دروازه بان جوان این تیم یعنی برینولی را بخدمت گرفت که احتمالا به عنوان دروازه بان چهارم و از فصل تابستان حضور رسمی خود را در لباس بیانکونری آغاز خواهد کرد.



هنوز اخبار رسمی و تایید شده ای در مورد مهاجم جوان ورچلی وجود ندارد، اما طبق اخبار "توتومرکاتو" باشگاه یوونتوس با کریستین بونینو مهاجم 18 ساله ورچلی به توافق رسیده است. همچنین گفته می شود که بیانکونری به این بازیکن هم اجازه ادامه حضور در باشگاه فعلی خود تا ژوئن 2016 را خواهد داد.



 فابیو پاراتیچی یکی از مدیران نقل و انتقالات یوونتوس اکنون در "Atahotel" و مشغول مذاکره در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی است و احتمال داده می شود که یووه در آخرین فرصت های موجود همه را غافلگیر کند. گفته می شود که یووه بدنبال جذب یک مدافع میانی است.



آلفردو پدولا در مصاحبه با " اسپورت ایتالیا " در مورد نقل و انتقالات یوونتوس و تلاش این تیم در ساعات آخر گفت که هنوز زود است بگوییم نقل و انتقالات یوونتوس در این ساعت به پایان رسیده وقتی تا ساعت 11 زمان وجود دارد. نقل و انتقالات برای یووه تا آخرین لحظه خواهد بود و می تواند برخی اتفاقات دور از تصور رُخ دهد.



سایت رسمی لیگ برتر جزیره که در حال پوشش کامل اخبار مربوط به نقل و انتقالات است در گزارشی اعلام کرد که باشگاه یوونتوس مدافع جوان ِ متولد 1997 به نام " فیلیپ آلبرتو سارایوا برناندس " را از تیم گرمیو برزیل بخدمت گرفته است.



رولاندو مدافع تیم پورتو پرتغال که سابقه بای در لیگ ایتالیا را هم دارد در نقل و انتقالات فصل جاری مدنظر یوونتوس بود اما اکنون گفته می شود که کار او برای پیوستن به اینتر تمام شده است. همچنین مکسی پریرا بازیکن بنفیکا که مدنظر یوونتوس و البته رُم بود آماده تمدید قرارداد با باشگاه خود است و احتمالا در بنفیکا ماندنی خواهد شد.



رسمی: یووه کلودیو زاپا هافبک 17 ساله را به صورت قرضی از ساسوئولو، آندره آ فیلیپوویچ مهاجم 17 ساله از ریکا کرواسی و فیلیپه آلبرتو برناردس مدافع 18 ساله برزیلی را از گرمیو به خدمت گرفت.



سرانجام زمان نقل و انتقالات اروپایی به پایان رسید و تیم یووه نیز به کار خود پایان داد و مدیران ارشد باشگاه تورینی در این لحظه هتل آتا را ترک کردند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 4,785
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,077
  • بازدید ماه : 17,999
  • بازدید سال : 43,999
  • بازدید کلی : 2,236,631
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور