loading...

سایت رسمی موج فوتبال

آخرین بازی هفته 19 لیگ برتر ایران دربی پر شور اهواز بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان بود که فولاد خوزستان با نتیجه 3 بر 0 استقلال خوزستان را شکست داد. در اهواز دربی آبی و قرمزهای ا

آخرین ارسال های انجمن
آخرین بازی هفته 19 لیگ برتر ایران دربی پر شور اهواز بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان بود که فولاد خوزستان با نتیجه 3 بر 0 استقلال خوزستان را شکست داد.

 در اهواز دربی آبی و قرمزهای اهوازی در حالی این هفته برگزار شد که به دلیل شرایط جوی حاکم بر اهواز در هفته گذشته و یک خط در میان بودن هوای سالم و ناسالم باز هم می توان گفت انجام بموقع بازی در هاله ای از ابهام داشت. اما در نهایت بازی در همان ساعت 17:15 دقیقه جمعه  17 بهمن ماه انجام شد که در نهایت با نتیجه  3 بر 0 به نفع فولاد خوزستان به پایان رسید.بازی در همان دقایق اول با تصمیم داوردچار تحولاتی در بازی شد.داور در صحنه ای در دقیقه 5 بازی موسی کولیبالی مدافع استقلال خوزستان را از زمین اخراج کرد و استقلال بر اساس همان ضربه ایستگاهی که داور اعلام کرد به گل اول رسیدند.فولاد در هما نیمه اول کار را به گل دوم رسید  و در نیمه دوم آنقدر فشار آوردند تا بالاخره بعد چندین واکنش خوب کریمی به گل سوم رسیدند و فولاد اسکوچیچ با این نتیجه قاطعانه به صدر رسید.

ترکیب بازی: 

فولاد خوزستان :

 علی سلیمی، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، مساریچ، مهرداد جماعتی، ساسان انصاری، مهدی بدرلو، آلویز نونگ، چاگو، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان، محمد قاضی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

استقلال خوزستان :

پرویز کریمی، محمدابراهیم خسروی، موسی کولیبالی، محسن بیات، میثم دورقی، میثم مجیدی، محمدرضا مهدوی، ایمان باصفا، عبدالهادی خنیفر، سیدمهدی سیدصالحی، مهدی مومنی
سرمربی: عبدالله ویسی
 

گزارش بازی: 

نیمه اول

دقیقه 5: در همان دقایق اول شاهد موقعیت خطرناکی از فولاد خوزستان بودیم که مهاجم آنهانانگ در موقعیتی تک به تک با دروازه بان بود که موسی کولیبالی توپ را زد اما داور معتقد به خطا کولیبالی بر روی نانگ بود و به دلیل تک به تک بودن او با دروازه کولیبالی را اخراج کرد و یک ضربه آزاد برای فولاد اعلام کرد.

دقیقه 8:  بعد از اتمام اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان مبنی بر اخراج کولیبالی بالاخره بازیکنان فولاد ضربه آزد را زدند که آن ضربه ایستگاهی مشکوک تبدیل به گل شد تا استقلال خوزستان 10 نفره در همان ده دقیقه اول یک بر صفر از همشهری خود عقب بیفتد.

دقیقه 9: در اولین موقعیت استقلال که به محوطه فولاد خوزستان رسید مهدی مومنی خود را در محوطه جریمه فولاد به زمین انداخت تا پنالتی بگیرد اما داور به مهدی مومنی به کارت زرد داد.

دقیقه 13: در این دقیقه محسن مسلمان شوت محکمی به سمت دروازه استقلال خوزستان زد اما حاصلی نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 16: در این دقیقه ماتیاس چاگو از جناح چپ نفوذ خوبی کرد و به محوطه جریمه استقلال رسید و پاس عقب به بیرون محوطه برای شریفات داد اما شریفات از آن موقعیت خوب استقاده نکرد و توپ را با اختلاف به اوت زد.

دقیقه 27: در این دقیقه از بازی یوسف وکیا به زیبایی از بازیکن خط میانی و دفاع استقلال خوزستان عبور کرد توپ را به محوطه فرستاد تا نانگ ستاره خط حمله فولاد با یک ضربه کار را دو بر 0 به نفع فولاد کند و کار را برای بازگشت استقلال سخت تر کند.

دقیقه 40 : شوت محمد قاضی به سمت دروازه استقلال خوزستان با اختلاف به اوت رفت و شاهد موقعیت خطرناک دیگری نبودیم اما در همین دقیقه یوسف وکیا سازنده گل دوم فولاد کارت زرد دریافت کرد و نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم

دقیقه 45: امید خالدی بجای یوسف وکیا سازنده گل دوم فولاد وارد زمین شد.

دقیقه 54 : فولادی ها در ضد حمله ای خطرناک موقعیتی بی نظیر را ایاد کردند که ضربه نهایی آنها با اختلافی اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 59: چاگو با پاسی زیبا و موثر توپ را از بین بازیکنان استقلال به نانک مهاجم این تیم رساند اما داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه 61: بازیکنان استقلال خوزستان صاحب شربه ایستگاهی شدند که از ا« استفاده نکردند و توپ راهی اوت شد.

دقیقه 68:احمد آل نعمه به جای محمد قاضی وارد زمین شد.

دقیقه 70: محسن بیات  با خطایی که کرد کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 71: چاگو با شوتی سر ضرب گل بسیار زیبایی را زد که داور آن را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 77: فولادی ها که فشار را از روی دروازه حریف کم نمیکردند و به دنبال گل سوم بودند و از جناح چپ سانتر کردند که ضربه محکم و دیدنی بازیکنان فولاد را کریمی دروازه بان استقلال خوزستان عالی به بهتربن نحو ممکن  توپ را مهار کرد.

دقیقه 82: فشار های فولاد نتیجه داد و با پاسی زیبا و تودر عالی شریفات ،نانگ را صاحب  توپ کرد و نانگ با یک ضربه زیبا، توپ را از بین پاهای کریمی دروازه بان استقلال خوزستان وارد دروازه کرد تا کار را تمام کند.

پایان بازی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/11/18 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی؟
مشکل از پارسی اپه داداش . بزودی درست میشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 4,111
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 6,403
  • بازدید ماه : 17,325
  • بازدید سال : 43,325
  • بازدید کلی : 2,235,957
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور