loading...

سایت رسمی موج فوتبال

ایکر کاسیاس در فصل جاری افت محسوسی داشته است و به احتمال زیاد آخرین فصل حضورش در رئال مادرید را تجربه می کند. سایت یورو اسپورت در گزارشی از 4 دروازبان که شایسته جانشینی ایکر کاسیاس هستند سخن به میان آ

آخرین ارسال های انجمن

چه کسی جانشین کاسیاس خواهد شد؟

سیاوش سلیمی بازدید : 78 سه شنبه 11 فروردین 1394 : 15:13 نظرات (0)

ایکر کاسیاس در فصل جاری افت محسوسی داشته است و به احتمال زیاد آخرین فصل حضورش در رئال مادرید را تجربه می کند. سایت یورو اسپورت در گزارشی از 4 دروازبان که شایسته جانشینی ایکر کاسیاس هستند سخن به میان آورد که به آنها می پردازیم.


به نظر می رسد که ایکر کاسیاس در آستانه جدایی از رئال مادرید است و این تیم اسپانیایی به دنبال انتخاب جانشینی شایسته برای این بازیکن است.


کاسیاس مدتها است که از دروازه رئال مادرید محافظت می کند. او برای نخستین بار در سال 2000 بود که فرصت حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید را یافت و تا الان سنگربان نخست رئالیها است. کاسیاس دو سه سالی است که با افت شدیدی مواجه شده است و به نظر می رسد که دیگر شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال مادرید نیست و طبیعی است که سران این باشگاه به دنبال انتخاب جانشینی شایسته برای او باشند.


کاسیاس در دوران مورینیو بدترین روزهای خود را پشت سر گذاشت. سرمربی سابق رئال مادرید طولی نکشید که به کاسیاس به بهانه درز دادن اطلاعات تیمش به بارسلونا به مشکل خورد و او را نیمکت نشین کرد که این اصلا برای هواداران رئال مادرید قابل هضم نبود. مورینیو دروازبانی چون آدان را به کاسیاس ترجیح می دهد و در نهایت هم با جذب دیگو لوپز چهره محبوب مادرید را به کلی نیمکت نشین کرد.

ایکر کاسیاس



هواداران رئال مادرید کاسیاس را نماد باشگاه خود می دانست و او را به مورینیو ترجیح می دادند به همین خاطر صدای اعتراض آنها در ورزشگاه به گوش می رسید و اصلا نمی توانستند نیمکت نشینی ستاره محبوب خود را قبول کنند. اما مورینیو بعدها ثابت کرد که حق با او بوده است و کاسیاس شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال مادرید نیست.


کاسیاس الان دروازبان نخست رئال مادرید است چرا که دیگو لوپز دیگر در رئال نیست و از طرف دیگر هم کیلرو ناواس نتوانسته بازیهای درخشانی را برای رئال به نمایش گذارد و همین باعث شده تا کاسیاس با وجود نمایش ضعیفی که داشته سنگربان نخست رئال مادرید باشد.


کاسیاس در فصل جاری نمایش ضعیفی داشته است. نکته جالب درباره این دروازبان سرشناس این است که حتی طرفداران رئال مادرید نیز دیگر به حمایت از او نمی پردازند و شعارهای در اعتراض به کاپیتان خود در سانتیاگو برنابئو سر می دهند و این باعث شده تا جدایی کاسیاس بیش از پیش محتمل تر شود.


رسانه های اسپانیایی در این چند روز اخیر از احتمال جدایی کاسیاس از رئال مادرید سخن به میان آورده اند و به نظر هم می رسد که ایکر مقدیس در پایان فصل بعد از 15 سال حضور در رئال مادرید این تیم را ترک کند تا دروازبان دیگر جانشینی او در کهکشانیها شود. اما در صورت جدایی کاسیاس از رئال مادرید چه دروازبانی شایسته چانشینی او است. سایت یورو اسپورت در گزارشی از 4 دروازبان که شایسته جانشینی ایکر کاسیاس هستند سخن به میان آورد که به آنها می پردازیم.

 

داوید دخیا

داوید دخیا

گزینه نخست جانشینی ایکر کاسیاس است اما رئالیها برای جذب این دروزابان آماده کار سختی پیش رو دارند.دخیا در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای در منچستر یونایتد داشته است و می توان او را آماده ترین دروازبان حال حاضر فوتبال جهان دانست. رسانه های انگلیسی و اسپانیایی از احتمال جایگزینی این دروازبان به جای کاسیاس سخن به میان آورده اند اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.


دخیا هنوز قرارداد خود را با منچستر یونایتد تمدید نکرده است و این می تواند بهترین دلیل برای پیوستن او به رئال مادرید باشد. او به خوبی با فوتبال اسپانیا آشنا است چرا که سالها برای اتلتیکو مادرید بازی کرد و این می تواند بهترین دلیل برای پیوستن او به رئال باشد البته منچستر یونایتد در صورتی با این انتقال موافقت می کند که گرت بیل را به فوتبال جزیره برگرداند.

 

تیبو کورتوا

تیبو کورتوا



جواهر بلژیکی که در همان فصل نخست حضورش در چلسی پتر چک را نیمکت نشین کرد و نشان داد که شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی چلسی است. کورتوآ هم مانند دخیا از آماده ترین دروازبان های کنونی فوتبال اروپا و جهان است. او در دوران حضورش در اتلتیکو مادرید هم نمایش خیره کننده داشت و فصل قبل توانست قهرمانی را با این تیم در رقابت های لیگا و نایب قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.


او در فصل جاری هم با چلسی بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشته است و این شانس را دارد تا قهرمانی را در لیگ برتر انگلیس در نخستین فصل حضورش به دست آورد. کورتوآ هم از دروازبان های است که شایستگی جانشینی ایکر کاسیاس را دارد.

 

مانوئل نویر

مانوئل نویر

این دروازبان آلمانی هم بدون شک شایستگی جانشینی ایکر کاسیاس را در رئال مادرید دارد و شایسته ترین گزینه برای حضور در ترکیب کهکشنیها است. او در سال 2014 قهرمانی با تیم ملی فوتبال آلمان را در جام جهانی به دست آورد و به عنوان بهترین دروازبان جام و سال انتخاب شد.


نویر هم یکی از گزینه های جانشینی ایکر کاسیاس در رئال مادرید است و خبرهای درباره مذاکره این باشگاه اسپانیایی با بایرن به گوش می رسد هر چند که بسیار بعید است او به رئال برود چرا که بایرن و گواردیولا به شدت به او نیاز دارند.


نویر در این چند سال حضورش در بایرن مونیخ عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داده است. او فرهنگ جدیدی را به فوتبال جهان اضافه کرده است و آن توانایی بالا در کار با توپ و شرکت کردن در کارهای دفاعی همچون یک مدافع آخر است. نویر افتخارات زیادی با بایرن به دست آورده است و می تواند بهترین گزینه برای جانشینی ایکر کاساس در رئال مادرید باشد.

 

جو هارت سنگربان منچستر سیتی هم یکی دیگر از گزینه های احتمالی جانشینی ایکر کاسیاس در رئال مادرید است. رسانه های نزدیک به باشگاه  منچستر سیتی از ارائه پیشنهاد 25 میلیون دلاری رئال مادرید برای جذب جوهارت سخن به میان آورده اند اما هنوز رئال مادرید این خیر را تایید و یا رد نکرده است.


جوهارت یکی از بهترین دروازبان های لیگ برتر انگلیس در این چند سال اخیر بوده است. او دو بار قهرمانی با سیتی را در لیگ جزیره به دست آورده است. این دروازبان انگلیسی در دیدار برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نمایش خیره کننده ای از خود نشان داد و توانست بارها دروازه تیمش را نجات دهد تا ثابت کند که شایسته قرار گرفتن در ترکیب رئال مادرید است. او در دیدار رفت برابر بارسلونا پنالتی مسی را مهار کرد و در دیدار برگشت هم بارها مانع از فروپاشی دروازه شد هر چند در نهایت در هر دو بازی رفت و برگشت سه دروازه اش باز شد. جوهارت محتمل ترین گزینه برای جانشینی کاسیاس است.

برچسب ها جو هارت , ایکر کاسیاس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 2,138
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,430
  • بازدید ماه : 15,352
  • بازدید سال : 41,352
  • بازدید کلی : 2,233,984
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور