loading...

سایت رسمی موج فوتبال

بایرن مونیخ که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه عجیب 3 بر یک مقابل پورتو تن به شکست داده بود در دیدار برگشت حریفش را نابود کرد و با نتیجه سنگین 6 بر یک موفق شد به پیروزی ب

آخرین ارسال های انجمن

بایرن مونیخ 6-1 پورتو؛ پورتو در جهنم آلیانز آرنا سوخت

سیاوش سلیمی بازدید : 63 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 : 13:55 نظرات (0)
بایرن مونیخ که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه عجیب 3 بر یک مقابل پورتو تن به شکست داده بود در دیدار برگشت حریفش را نابود کرد و با نتیجه سنگین 6 بر یک موفق شد به پیروزی برسد.
 
شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه عجیب و غیر قابل باور 3 بر یک برابر پورتو شکست خورده بودند از همان دقایق ابتدایی نیمه نخست با دراختیار گرفتن توپ ومیدان حریف را تحت فشار گذاشتند و نتیجه حملات آنان بالاخره دردقیقه 14 به ثمرنشست و با ضربه سردقیق تیاگو آلکانترا دروازه پورتو باز شد.

دراین دقیقه ارسال زیبای خوان برنات از جناح چپ با ضربه سر تیاگو آلکانترا که درمحوطه جریمه تیم پورتو منتظر فرصت بود به گل تبدیل شد.

شاگردان گواردیولا با این گل جان تازه ای گرفته و دردقیقه 22 گل دوم خود را درون دروازه حریف جای دادند این گل را بواتنگ مدافع پیش تاخته بایرن بازهم با ضربه سربه ثمررساند.

بایرنی ها که با این نتیجه از گردونه این رقابت ها حذف می شدند باز هم برحملات خود افزودند و پنج دقیقه بعد به گل سوم رسیدند.

این گل که دردقیقه 27 به ثمر رسید بازهم از روی ارسال زیبای لام که گل دوم نیز با پاس او درون دروازه تیم پورتو جای گرفته بود بدست آمد دراین دقیقه لواندوفسکی نهایت استفاده را از پاس دقیق لام برد و بالاترازمدافعان تیم پورتو ضربه سر زد و تیمش را سه بر هیچ ازحریف پیش انداخت.

با این نتیجه تیم بایرن به نیمه نهایی صعود می کرد اما گویا این نتیجه شاگردان گواردیولا را راضی نمی کرد و آن ها بدنبال گل های بیشتر بودند و درادامه حملات خود دردقیقه 36 با شوت سنگین توماس مولر که ازپشت محوطه جریمه زده شد به گل چهارم رسیدند.

دردقیقه 40 یک باردیگر لواندوفسکی گلزنی کرد و خود را دو و بایرن مونیخ را پنج گله کرد تا صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی تقریبا قطعی شود.

بازیکنان پورتو که این نتیجه را باور نداشتند دردقایق پایانی توپ را در زمین بایرن به گردش درآوردند تا ازبه ثمررسیدن گل های بیشترتوسط بازیکنان مهار نشدنی بایرن جلوگیری کنند وبازی در این نیمه با همان نتیجه 5 برصفربه پایان رسید وبازیکنان به رختکن رفتند.

نیمه دوم بازیکنان بایرن توپ و میدان را بیشتر در میانه میدان به گردش درآوردند و چندان میلی به حمله نداشتند درطرف مقابل بازیکنان پورتو به دنبال کم کردن فاصله بودند و بالاخره دروازه بایرن را باز کردند گل این تیم دردقیقه 73 و توسط جکسون مارتینز به ثمر رسید اما این پایان کار نبود و ژابی آلونسو دردقیقه 88 بار دیگر برای تیم بایرن گلزنی کرد و اختلاف را باز هم افزایش داد درادامه اتفاق خاصی نیفتاد و بازی با همان نتیجه 6 بر یک تمام شد بدین ترتیب تیم بایرن مونیخ درمجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 7 بر 4 از سد تیم سخت کوش پورتو گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

اتکینسون داور انگلیسی این دیدار دردقیقه 87 با نشان دادن دومین کارت زرد به مراکانو مدافع تیم پورتو او را اززمین بازی اخراج کرد مراکانو نخستین کارت خود را دردقیقه 71 از داور این دیدار گرفت.

برای تیم بایرن مونیخ در این دیدار مانوئل نویر، رافینیا، بواتنگ، بداشتوبر، خوان برنات، فیلیپ لام، ژابی آلونسو، تیاگو آلکانترا، توماس مولر،ماریو گوتزه و رابرت لواندوفسکی از ابتدا به میدان رفته و مقابل پورتو بازی کردند.

درتیم پورتو نیز فابیانو، ریس،ایندی،مراکانو،مایکون، هررا، کاسمیرو، اولیور تورس، ریکاردو کورشما، براهیمی، جکسون مارتینز مقابل تیم بایرن قرارگرفتند.

تیم پورتو دردیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی که بامداد پنجشنبه گذشته برگزار شد تیم بایرن مونیخ را درورزشگاه دراگائو شهر پورتو با نتیجه 3 بر یک شکست داده بود.

برای تیم میزبان درآن دیدار ریکاردو کورشما دردقیقه 3 از روی نقطه پنالتی و 10 و جکسون مارتینز کلمبیایی دردقیقه 65 گلزنی کردند.
برچسب ها بایرن مونیخ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,548
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,840
  • بازدید ماه : 14,762
  • بازدید سال : 40,762
  • بازدید کلی : 2,233,394
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور