loading...

سایت رسمی موج فوتبال

مثلث های هجومی ، مثلث های هجومی هزاره جدید ، بهترین مثلث های هجومی ، ،

آخرین ارسال های انجمن

بهترین مثلث های هجومی هزاره جدید

سیاوش سلیمی بازدید : 121 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 : 22:18 نظرات (0)

مجله سرشناس فرانس فوتبال در گزارشی از شاخص ترین و بهترین مثلث های هجومی فوتبال جهان در هزاره جدید که بازیهای درخشانی به نمایش گذاشته اند و   افتخارات زیادی برای تیم های خود به ارمغان آوردند سخن به میان آورد که به آنها می پردازیم.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، مهاجمان از محبوب ترین بازیکنان در فوتبال به شمار می آیند که معمولا قیمت آنها نیز بیشتر از بازیکنان دیگر پست ها است. تیمی که خط حمله قوی دارد حتی اگر در خط دفاعی ضعیف باشد می تواند به پیروزی در یک بازی امیدوار باشد البته منظور ما از خط حمله قوی یک بازیکن نیست بلکه دو و یا در این گزارش سه بازیکن منظور ما است که می توانند با حرکات ویرانگر خود هر خط دفاعی را به لرزه درآورند.

معمولا وقتی از خط حمله سخن به میان می آیند همه ذهن ها متوجه یک بازیکن و در نهایت دو بازیکن می شود اما در این گزارش می خواهیم درباره خطرناک ترین مثلث های هجومی فوتبال جهان در هزاره جدید سخن به میان آوریم. مجله سرشناس فرانس فوتبال در گزارشی از شاخص ترین و بهترین مثلث های هجومی فوتبال جهان در هزاره جدید که بازیهای درخشانی به نمایش گذاشته اند و   افتخارات زیادی برای تیم های خود به ارمغان آوردند سخن به میان آورد.

فرانس فوتبال در این گزارش خود تاکید کرد که منظور او مثلث های است که مدافعان هر تیمی برابر آنها ناتوان بودند و می توانستند با همکاری باورنکردنی خود دروازه حریفات را باز کنند. در این گزارش آمده است که احتمال داشت در یک بازی دو بازیکن از این مثلث هجومی کنترل شوند اما در نهایت سومی کار خود را می کرد و زمینه را برای پیروز شدن تیمش فراهم می کرد. در کل می توان گفت که متوقف کردن این مثلث هجومی کار بسیار سختی است و این به خاط توانایی بسیار بالای آنها است.

در زیر به خطرناک تریم مثلث های هجومی فوتبال اروپا در هزاره جدید اشاره می کنیم:

1-لیونل مسی، لوئیس سوآرس و نیمار

در حال حاضر خطرناک ترین مثلث هجومی فوتبال جهان به شمار می آوردند و متوقف کردن این سه بازیکن بسیار سخت است. تا قبل از اینکه نیمار به بارسلونا بیاید مسی مرد شماره یک خط حمله آبی-اناریها بود. این بازیکن برزیلی پس از کش و قوس های زیاد پیراهن آبی-اناریها را برتن کرد. وقتی نیمار به بارسلونا پیوست همه می گفتند که او با مسی زوج بسیار خطرناکی را تشکیل خواهند داد و متوقف کردن این دو بازیکن بسیار سخت است.

نیمار و مسی در نخستین فصل حضور خود در آبی-اناریها نتوانستند بازیهای خوبی را برای این تیم به نمایش گذارند و آسیب دیدگی باعث شد تا بارسلونا فصل قبل با هدایت خراردو مارتینو ضعیف کار کند و نتواند هیچ جامی به دست آورد. اما در تابستان بحث پیوستن لوئیس سوآرس به بارسلونا قوت گرفت و در نهایت این مهاجم اروگوئه ای سر از آبی-اناریها درآورد و در آن زمان بود که همه از مثلث خطرناک آبی-اناریها سخن به میان آوردند. این سه بازیکن در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در بارسلونا داشته اند و متوقف کردن آنها بسیار سخت است.

نیمار گرانترین بازیکن تاریخ بارسلونا است. این ستاره برزیلی با 95 میلیون یورو راهی آبی-اناریها شد. لوئیس سوآرس هم که تابستان سال قبل با بارسلونا قرارداد امضا کرد 80 میلیون یورو برای این تیم هزینه داشت اما قیمت مسی هم که بدون شک بیشتر از این دو بازیکن است و می توان او را گرانترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان دانست. این سه ستاره خط حمله آبی-اناریها در این فصل 88 گل برای این تیم به ثمر رسانده اند تا نشان دهند که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

2. كريستيانو رونالدو ،گرت بیل و كريم بنزما (رئال مادريد)

BBC لقب ستاره های خط حمله رئال مادرید است. این سه بازیکن با رقم های بالایی به رئال مادرید پیوستند. آنها هر چند در فصل جاری نسبت به مثلث خط حمله بارسلونا عملکرد ضعیف تری داشته اند با این حال باید گفت که متوقف کردن آنها نیز بسیار سخت است به ویژه زمانی که آنها در اوج خود باشند. این سه بازیکن در فصل جاری 82 برای رئال مادرید در رقابت های مختلف به ثمر رسانده اند که این رقم بالایی است. ستاره این سه بازیکن کریستیانو رونالدو است که آمار خیره کننده ای در گلزنی دارد. البته کریم بنزما و گرت بیل در شرایط کنونی به علت آسیب دیدگی نمی توانند برای رئال مادرید به میدان روند.

3. ساموئل اتوئو،تیری آنری و لیونل مسی (بارسونا)

این سه بازیکن زمانی به خط حمله آبی-اناریها توان و طراوت خاصی بخشیده بودند. اتوئو که با رونالدینیو بهترین بازیها را به بارسلونا به نمایش گذاشت و توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. تیری آنری هم که بعد از درخشش در آرسنال با رقم بالایی راهی بارسلونا شد تا پیراهن این تیم را برتن کند. در آن زمان هم مسی تازه خود را با آبی-اناریها مطرح کرده بود و رفته رفته به ستاره این تیم در خط حمله تبدیل شده بود.

این سه بازیکن بازیهای درخشانی را برای آبی-اناریها به نمایش گذاشتند و توانستند در از سال 2007 تا 2009،  111 گل تیم خود به ثمر رساند تا زمینه را برای قهرمانی این تیم در جام های مختلف مهیا سازند.

4. كارلوس توس، وين روني وكريستيانو رونالدو (منچستر یونایتد)

سه بازیکنی که شیاطین سرخ الان آرزو دارند که یک روز دیگر آنها را در کنار هم ببینند. این سه بازیکن بازیهای درخشانی را برای شیاطین سرخ به نمایش گذاشتند و مهار کردن آنها برای هر خط دفاعی غیر ممکن بود. کارلوس توس با سرآلکس فرگوسن به مشکل خورد و در نهایت هم نمیکت نشین شد و راهی تیم دوم شهر منچستر شد. کریستیانو رونالدو هم از یونایتد جدا شد و الان برای رئال مادرید بازی می کند.

تنها بازیکنی که از این مثلث باقی مانده است وین رونی است که الان بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو می بندد. این مثلث بهترین آمارها را با منچستر یونایتد به نمایش گذاشت و شایسته قرار گرفتن در این فهرست هستند.

5. ساموئل اتوئو،دیگو میلیتو و وسلی اسنایدر(اینتر)

بهترین دوران اینتر به حضور این سه مهاجم برمی گردد. اینتردر سال 2009-2010 توانست سه گانه فوتبال اروپا و ایتالیا را به دست آورد. در آن زمان هدایت این تیم ایتالیایی را ژوزه مورینیو سرمربی کنونی چلسی برعهده داشت. مورینیو با این سه بازیکن خط حمله بسیار خطرناکی ساخته بود و توانست اینتر را به قدرت نخست فوتبال اروپا و ایتالیا تبدیل کند.

بعد از جدایی مورینیو دیگر این مثلث اینتر نتوانست روزهای خوبی را تجربه کند و الان دیگر هیچکدام از آنها برای اینتر بازی نمی کنند.

6. رائول،زین الدین زیدان و مورینتس

در فصل 2001-2002 بازیکنان بزرگی برای رئال مادرید بازی می کردند. رائول اسطوره باشگاه رئال به شمار می آید و زین الدین زیدان هم که روزهای بسیار خوبی را با پیراهن این تیم مادریدی تجربه کرد. مورینتس هم که بسیار محبوب بود و هرگاه فرصت بازی به او داده می شد خودنمایی می کرد. مثلث خطرناک رئال مادرید روزهای خوبی را پش سرگذاشت و مهار آنها بسیار سخت بود. آنها در سال 2002 با گل خیره کننده ای که زیدان به ثمر رساند توانستند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.

7.پاتریک کلایورت، ریوالدو و مارک اورمارس (بارسلونا)

بارسلونا از تیم های است که علاقه زیادی به بازی هجومی دارد و طبیعی است که همواره مهاجمان بزرگی برای این تیم بازی کند. خط حمله آبی-اناریها در آغاز هزاره جدید از قدرت بالایی برخوردار بو. مارک اورمارس بهترین دوران خود را در بارسلونا پشت سرگذاشت. ریوالدو که یکی از بهترین بازیکنان برزیلی تاریخ بارسلونا است و از طرف دیگر هم کلایورت یک تمام کننده بسیار قهار بود.

این مثلث بارسلونا از سال 2000 تا 2002 بازیهای درخشانی را برای تیم محبوب خود به نمایش گذاشتند و از هماهنگی بسیار بالایی برخوردار بودند.

8. فرانچسكو توتي، باتيستوتا، وینچنزو مونتلا (رم)

در سال 2001 رم با این سه مهاجم خود توانست بازیهای درخشانی را به نمایش گذارد و قهرمانی در رقابت های سری A را به دست آورد. توتی در آن سال در نقش سازنده ظاهر می شد و مونتلا و باتیستوتا نیز که نقش تمام کننده را داشتند. رم تا الان مثلثی به این قدرت نداشته است و به همین خاطر هم هست که نمی تواند قهرمانی در رقابت های سری A  را تجربه کند.

9. روی کاستا، شفچنکو و اینزاگی (ميلان)

اصلا نمی توان تصور کرد که میلان با این هم ستاره به این حال و روز افتاده است. این تیم ایتالیایی زمانی نه تنها قدرت نخست فوتبال ایتالیا بلکه در فوتبال اروپا نیز یکه تازی می کرد و بازی کردن برابر  روسونری بسیار سخت بود. میلان در سال  2003 زمانی که هدایت این تیم را کارلو آنچلوتی برعهده داشت توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با درخشش مثلث هجومی خود به دست آورد. شفچنگو در آن سال بازیهای درخشانی را برای میلان به نمایش گذاشت اما او در نهایت تصمیم گرفت که از تیم محبوبش جدا شود تا بازی در لیگ جزیره را آزمایش کند.

10. نيكولا آنلکا، فرناندو مورینتس و رائول(رئال مادرید)

ورزشگاه فرانسه هنوز این سه بازیکن را در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2000 به خاطر دارد. در آن سال رئال مادرید توانست به فینال راه یابد. هواداران این تیم اصلا احساس نگرانی نداشتند چرا که بهترین بازیکنان را در خط حمله در اختیار داشتند. رئال مادرید در فینال به راحتی توانست به پیروزی برسد و با سه گل والنسیا را از پیش رو بردارد. در آن دیدار  هم رائول گلزنی کرد و هم مورینتس تا نشان دهند که بازیکنان کلیدی برای رئال به شمار می آیند.

انتهای پیام

sport.shafaqna.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,281
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,573
  • بازدید ماه : 14,495
  • بازدید سال : 40,495
  • بازدید کلی : 2,233,127
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور