loading...

سایت رسمی موج فوتبال

یخ ها در شامپاین ها انداخته شده، پرچم ها آماده شده و بادکنک ها سفارش داده شده اند و همه چیز برای قهرمانی چلسی آماده است اما نه روز یکشنبه و درمقابل کریستال پالاس.جشن قهرمانی چلسی برای روز یکشنبه آماده

آخرین ارسال های انجمن

۵ دلیل برای قهرمان نشدن چلسی در یکشنبه

سیاوش سلیمی بازدید : 61 شنبه 12 اردیبهشت 1394 : 22:53 نظرات (0)

یخ ها در شامپاین ها انداخته شده، پرچم ها آماده شده و بادکنک ها سفارش داده شده اند و همه چیز برای قهرمانی چلسی آماده است اما نه روز یکشنبه و درمقابل کریستال پالاس.


جشن قهرمانی چلسی برای روز یکشنبه آماده شده است. مردان خوزه مورینیو با اختلافی ۱۳ امتیازی و با ماندن ۴ بازی از این فصل پیشتار هستند و تنها یک پیروزی می تواند قهرمانی آنها را در این فصل تضمین کند اما تنها یک تیم هست که بیشترین رکورد را در خراب کردن جشن های قهرمانی دارد.


فصل گذشته را اگر به یاد بیاوریم، پالاس برای مدعیان قهرمانی چالش های فراوانی را به ارمغان آورد. آنها در ماه آوریل توانستند چلسی را شکست بدهند گرچه آنها توانستند منچسترسیتی صدرنشین را شکست دهند و لیورپول را نیز به همین شکل ببرند.


در این فصل چلسی توانست در ماه اخیر، منچسترسیتی را شکست دهد و راه را برای قهرمانی این تیم ببندد. دو فصلی می شود که تیم های صدر جدول به جنوب لندن می آیند تا رویای قهرمانی شان را به حقیقت برسانند اما پالاس حقیقتا یکی از تیم های مهمانی خراب کن لیگ جزیره به حساب می آید.


اکنون به ۵ دلیل برای قهرمان نشدن چلسی در روز یکشنبه می پردازیم:


آمار خوب پالاس در بازی های خارج از خانه


عقاب های پالاس ۲۴ امتیاز در بازی های خارج از خانه کسب کرده اند و این آمار در مقایسه با ۱۸ امتیازی که در خانه به دست آورده اند نشان می دهد که این تیم در خارج از خانه قوی تر بوده است خصوصا که آمار گل های زده این تیم در خارج از خانه بیشتر از بازی هایی بوده که میزبانی را به عهده داشته است.


پنج برد از ۶ بردی که سرمربی جدید این تیم (آلان پاردو) در خارج از خانه کسب کرده است در نیمه دوم رقم خورده است و این مربی به خوبی می داند که چگونه بازیکنانش را آرام و با اعتماد به نفس بالایی به زمین بفرستد. از سوی دیگر، چلسی در این فصل در خانه نباخته است اما اگر یک تیم در جهان وجود داشته باشد که این قاعده را بتواند تغییر دهد تیمی نیست جز پالاس!


یانیک بولاسی


اکثر بردهای خارج از خانه پالاس مدیون نقش آفرینی بولاسی است. او می تواند تماشاگران را به راحتی و مانند یک برنامه یوگا هیجان زده کند و او می داند که چگونه یک تیم را تحت فرمان پاردو دربیاورد. او ۴ گل در این فصل زده است که یک هت تریک در مقابل ساندرلند را شامل می شود.


یانیک بولاسی می تواند برگ برنده پالاس در بازی یکشنبه باشد

یانیک بولاسی می تواند برگ برنده پالاس در بازی یکشنبه باشد


جان تری و ایوانوویچ آن چنان سریع و قدرتمند نیستند همان طور که حملات زهرآگین اتلتیکو مادرید در بازی های لیگ قهرمانان نشان این تیم داد.اگر ارتباط بولاسی با گلن موری در این بازی برقرار شود مشکلات زیادی برای خط دفاعی آبی های لندن به وجود می آید.


هرچه جشن بزرگتر ، خرابی بیشتر


مردان پاردو امتحان خودشان را در بازی های بزرگ پس داده اند گرچه تیم های استون ویلا، ساندرلند، وست بروم و هال سیتی توانسته بودند از خانه پالاس با سه امتیاز خارج شوند اما در بازی های برگشت و در خانه حریفان این پالاس بوده که توانسته جشن آنها را خراب کند و آنها اکنون این شانس را پیدا کرده اند که در روز یکشنبه بزرگترین جشن این فصل را به هم بریزند.


پالاس چیزی برای از دست دادن ندارد


در یک نگاه، هفته های اخیر برای کریستال پالاس هیچ چیزی ندارد. هواداران تنها می خواهند با دیدن مسابقات سرگرم شوند و مانند سال گذشته می خواهند از خطر سقوط نجات پیدا کنند.


پالاس تنها برای ماندن در میان ۱۰ تیم اول این فصل تلاش می کند و به همین خاطر با آرامش خاصی به میدان می رود. با توجه به فشار کمی که روی پالاس وود دارد آنها می توانند راحت تر در استمفوردبریج بازی کنند و شرایط بهتری برای خودشان رقم بزنند.


هواداران


با توجه به اینکه هواداران پالاس واقعا پر سر و صدا هستند خوزه مورینیو مسلما نمی تواند حمایت های این تماشاگران از تیمشان را نادیده بگیرد. تماشاگران این تیم، با فریادها و هوش و استفاده از رنگ های مختلفی که دارند در کل فصل یکی از مهم ترین عوامل حمایت از پالاس محسوب می شده اند. آنها می توانند در خانه حریف (چلسی) این تیم را مجبور کنند که بازی اصلی خودشان را به نمایش نگذارند و در نهایت جشن را خراب کنند.


زنجیری که اکنون میان هواداران و تیم پالاس وجود دارد درواقع اصلا قابل گسستن نیست حتی اگر آنها دو بازی اخیر خودشان در خانه را باخته باشند هواداران می آیند تا شاهد جبران بازیکنان این تیم باشند.


به نظر شما آیا کریستال پالاس می تواند جشن قهرمانی چلسی را خراب کند؟


منبع : سایت خبری سوت

برچسب ها چلسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,975
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,267
  • بازدید ماه : 15,189
  • بازدید سال : 41,189
  • بازدید کلی : 2,233,821
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور