loading...

سایت رسمی موج فوتبال

روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا اعلام کرد که دغدغه کنونی سران آبی - اناریها پیدا کردن جانشینی شایسته برای ژاوی است و آنها تصمیم دارند  تا در تابستان با هافبکی توانا قرارداد امضا کنند. اما چه بازیک

آخرین ارسال های انجمن

سه جانشین شایسته برای ژاوی

سیاوش سلیمی بازدید : 116 شنبه 12 اردیبهشت 1394 : 23:14 نظرات (0)

روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا اعلام کرد که دغدغه کنونی سران آبی - اناریها پیدا کردن جانشینی شایسته برای ژاوی است و آنها تصمیم دارند  تا در تابستان با هافبکی توانا قرارداد امضا کنند. اما چه بازیکنانی می توانند گزینه های شایسته ای برای آبی-اناریها باشند تا بتوانند در صورت جدایی ژاوی با مشکلی مواجه نشوند؟ در گزارشی به این سوال پاسخ می دهیم.

وضعیت بارسلونا در فصل جابجایی تابستانی در هاله ای از ابهام وجود دارد. هنوز معلوم نیست که آبا آبی-اناریها می توانند در فصل جابجایی تابستانی فعالیت داشته باشند یا نه. اگر بنا را براین بگیریم که آنها می توانند در فصل جابجایی تابستانی بازیکن جذب کنند در چه پستی به بازیکن نیاز دارند؟

به نظر می رسد که خط میانی مهم ترین پستی است که آبی - اناریها باید در آن بازیکن جذب کنند. ژاوی هرناندز کاپیتان باتجربه بارسلونا پس از سالها حضور در این تیم در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و به احتمال زیادی بازی در لیگ ستارگان قطر را تجربه خواهد کرد. پر کردن جای خالی بازیکنی چون ژآوی برای بارسلونا بسیار سخت است چرا که در فوتبال جهان بسیار کم پیش خواهد افتاد که هافبکی با توانایی ها ژاوی ظهور کند.

ژاوی هر چند سال های آخر فوتبال خود را سپری می کند اما همچنان از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و در دیدار اخیر آبی-اناریها برابر ختافه نیز عملکرد درخشانی از خود نشان داد و هواداران آبی-اناریها بار دیگر به وجد آورد اما در عین حال آنها را نیز نگران کرد چرا که به خوبی می دانند که پر کردن جای این بازیکن بسیار سخت است.

آبی-اناریها چند سال پیش سسک فابرگاس را پس از کش و قوس های زیاد از آرسنال جذب کردند تا در آینده جانشینی شایسته برای ژاوی باشد اما این ستاره اسپانیایی در بارسلونا زیاد دوام نیاورد و طولی نکشید که به لیگ برتر انگلیس برگشت. فابرگاس می توانست بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی ژاوی باشد اما او با بی مهری آبی-اناریها مواجه شد و حتی صدای اعتراض هواداران را نیز برانگیخته بود. او الان در چلسی به روزهای اوج خود برگشته است و شاید آبی-اناریها حسرت خورند که چرا این بازیکن بزرگ را به راحتی از دست داده اند.

الان بارسلونا دوباره باید به تکاپو افتد تا بازیکنی بزرگ را جذب کند چرا که ژآوی دیگر در این تیم بازی نخواهد کرد و باید جانشینی شایسته برای او انتخاب شود. روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا اعلام کرد که دغدغه کنونی سران آبی-اناریها پیدا کردن جانشینی شایسته برای ژاوی است و آنها تصمیم دارند  تا در تابستان با هافبکی توانا قرارداد امضا کنند.

اما چه بازیکنانی می توانند گزینه های شایسته ای برای آبی-اناریها باشند تا بتوانند در صورت جدایی ژاوی با مشکلی مواجه نشوند؟ روزنامه اسپورت از سه بازیکنی که گزینه های آبی-اناریها برای پر کردن جای خالی ژاوی هستند سخن به میان آورد که در زیر به آنها می پدارزیم:

1-پل پوگبا

ستاره فرانسوی یوونتوس که هر باشگاه بزرگی دوست دارد که او را جذب کند. پوگبا روزهای بسیار خوبی را با یوونتوس پشت سر می گذارد و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. آنچه مسلم است این بازیکن از یوونتوس در تابستان جدا خواهد شد اما چه تیمی می تواند او را جذب کند؟ رئال مادرید،بارسلونا،چلسی، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن مشتریان بزرگ این بازیکن فرانسوی به شمار می آیند.

رئال مادرید و پاری سن ژرمن دو مشتری جدی پوگبا هستند که در این میان شانس پاری سن ژرمن بیشتر است چرا که حاضر است هر رقمی را پرداخت کند و از طرف دیگر هم پوگبا یک بازیکن فرانسوی است و چه بسا دوست داشته باشد که به کشورش برگردد. رسانه های اسپانیایی و فرانسوی اعلام کرده اند که پاری سن ژرمن حاضر است تا برای جذب بازیکنی چون پوگبا 80 میلیون پوند پرداخت کند و بسیار سختی باشگاهی چون بارسلونا برای جذب پوگبا این رقم زیاد را پرداخت کند.

2-داوید سیلوا

بدون شک سیلوا یکی از شایسته ترین بازیکنان برای پر کردن جای خالی ژاوی است. او چند سال است که برای منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس بازی می کند و توانسته عملکرد درخشانی با این تیم داشته باشد. سیلوا مهره کلیدی برای منچستر سیتی به شمار می آید و بعید به نظر می رسد که این تیم انگلیسی به راحتی دست بردار ستاره خود باشد اما به نوشته روزنامه اسپورت آبی-اناریها مذاکرات خود را با سران باشگاه منچستر سیتی آغاز کرده اند.

این روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که آبی-اناریها رقم 30 میلیون یورو برای جذب سیلوا پیشنهاد داده اند و این احتمال زیاد است که سیلوا فصل آینده را برای آبی-اناریها بازی کند. آنچه که هواداران آبی-اناریها را کمی نگران کرده است سن بالای این بازیکن است چرا که سیلوا 29 سال سن دارد اما بدون شک بازیکن بسیار توانایی است و می تواند جای خالی ژاوی را پر کند.

3-آندر هررا

می توان او را یکی از بهترین بازیکنان منچستر یونایتد در فصل جاری دانست. این ستاره اسپانیایی در تابستان سال قبل راهی شیاطین سرخ شد. او عملکرد خوبی در ترکیب منچستر یونایتد داشته و ستایش لوئیس فان خال را برانگیخته است. هررا توانسته جایگاه خود را در ترکیب اصلی منچستر یونایتد به دست آورد و الان بازیکن ثابتی در ترکیب این تیم انگلیسی است.

رقم فسخ قرارداد هرار 36 میلیون یورو است و به نظر می رسد که آبی-اناریها تلاش می کنند تا این رقم را پرداخت کند اما بعید به نظر می رسد که سران باشگاه منچستر یونایتد با فروش او موافقت کنند چرا که این بازیکن اسپانیایی توانسته که توانایی های خود را در این تیم ثابت کند. هررا با توانایی های که دارد و با آشنایی او با فوتبال اسپانیا می تواند گزینه ای شایسته برای پر کردن جای خالی ژاوی باشد.

هر سه بازیکن این شایستگی را دارند که جانشینی خوب برای ژاوی باشند اما بدون شک پوگبا گزینه دیگری خواهد بود و آبی-اناریها نهایت تلاش خود را می کنند تا این ستاره راه جذب کنند اما کار بسیار سختی پیش رو دارند چرا که مشتریان پوگبا زیاد است و دیگر باشگاه ها حاضرند برای جذب این هافبک جوان فرانسوی رقم های بالایی پرداخت کنند.
برچسب ها روزنامه اسپورت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 3,081
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,373
  • بازدید ماه : 16,295
  • بازدید سال : 42,295
  • بازدید کلی : 2,234,927
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور