loading...

سایت رسمی موج فوتبال

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.رسانه های انگلستان:♦ به گزارش Sun تیم وستهم به اندی کرول مهاجم انگلیسی خود گفته که با وجود علاقه تیم نیوکسل برای به خدمت گرفتن این باز

آخرین ارسال های انجمن
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.
رسانه های انگلستان:

♦ به گزارش Sun تیم وستهم به اندی کرول مهاجم انگلیسی خود گفته که با وجود علاقه تیم نیوکسل برای به خدمت گرفتن این بازیکن، چکش ها وی را نخواهند فروخت.

♦ روزنامه Telegraph می نویسد که تیم چلسی قصد دارد آسمیر بگوویچ دروازه بان استوک سیتی را به خدمت بگیرد تا جانشین پتر چکی شود که به آرسنال خواهد رفت.

♦ تیم وستهم چند پیشنهاد در گذشته برای دیمیتری پایه از مارسی ارائه داده بود که توسط سران این باشگاه رد شد و حالا Guardian گزارش می دهد که آن ها قصد دارند با مبلغ مورد نظر تیم فرانسوی موافقت کنند.

♦ تیم منچستر یونایتد قصد دارد قرارداد جدیدی با فیل جونز مدافع جوان انگلیسی خود به امضا برساند و به گزارش  the Independent دستمزد وی را تا 80 هزار پوند افزایش دهد.

♦ Sky Sports گزارش می دهد، با وجود اینکه سران تیم منچستر سیتی هفته گذشته پیشنهادی به ارزش 40 میلیون پوند به لیورپول برای به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ ارائه دادند و پیشنهاد آن ها رد شد، تیم چلسی با پیشنهادی مشابه خواهان به خدمت گرفتن وینگر انگلیسی قرمزها شده است. 

♦ منابع Sky گزارش می دهند که پتر چک برای پیوستن به آرسنال تنها باید در تست پزشکی این تیم شرکت نماید و این انتقال با مبلغ 10.9 میلیون پوند انجام خواهد شد.

♦ تیم فیورنتینا از عملکرد محمد صلاح در نیم فصل حضورش در این تیم راضی بوده است و به گزارش Sky Sports سران تیم فلورانسی قصد دارند مالکیت کامل وینگر چلسی را در اختیار بگیرند.

♦ روزنامه Standard می نویسد که تیم چلسی برای به خدمت گرفتن بابا رحمان از آگزبورگ باید با دو رقیب خود در لیگ برتر یعنی آرسنال و منچستر یونایتد رقابت کند. قیمت این بازیکن 14.7 میلیون پوند می باشد.

♦ به گزارش Manchester Evening News ایجنت آردا توران تایید کرده است که در حال مذاکره با منچستر یونایتد است تا انتقال بازیکن ترک به اولدترافورد صورت بگیرد.

♦ به گزارش Liverpool Echo، تیم المپیاکوس یونان قصد دارد برای به خدمت گرفتن کوین میرالاس از اورتون پیشنهادی را به تیم مرسی سایدی ارائه دهند.

♦ تیم وست بروویچ قصد دارد دمبا با بازیکن فنرباحچه و سابق تیم چلسی را به لیگ برتر انگلستان بازگرداند و به گزارش Birmingham Mail دستمزد هفتگی 70 هزار پوندی به وی پرداخت کند.

♦  MailOnline می نویسد که مورگان اشنیدرلین که مشتریانی چون منچستر یونایتد، آرسنال و تاتنهام دارد به سران تیمش درخواست جدایی داده است.

رسانه های ایتالیا:

♦ روزنامه Gazzetta dello Sport می نویسد تیم واتفورد که اخیرا به لیگ برتر انگلیس صعود کرده با زدراوکو کوزمانوویچ هافبک تیم اینتر میلان به توافقات نهایی رسیده است. 

♦ تصاویری از ساموئل اتوئو در ترکیه منتشر شده و گمان می رود که این مهاجم سمپدوریا به گزارش منابع Sky به تیم آنتالیا اسپور خواهد پیوست.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport آندرا پیرلو هافبک 36 ساله تیم یوونتوس انتقال خود به نیویورک اف سی را اعلام خواهد کرد. رقم این انتقال 5 میلیون یورو خواهد بود. همچنین مسئولان بوکا نیز امروز برای انتقال توز به این تیم آرژانتینی بار دیگر با سران بانوی پیر ملاقات خواهند کرد.

♦ تیم چلسی پس از نیم فصل نا موفق خوان کوادرادو قصد فروش این بازیکن را دارد و Gazzetta dello Sport گزارش می دهد که تیم های یوونتوس و اینتر میلان خواهان این بازیکن هستند.

♦ به گزارش Corriere dello Sport تیم آث میلان پس از شکست خوردن در به خدمت گرفتن جفری کوندوگبیا از موناکو و انتقال این بازیکن به اینتر میلان، قصد دارد بلیز ماتوئیدی بازیکن پاریس سن ژرمن را به خدمت بگیرد. 

♦ تیم چلسی به رقابت برای به خدمت گرفتن پل پوگبا وارد شده است و به گزارش Gianluca di Marzio حاضر شده اند 7 میلیون پوند دستمزد وی به اضافه 20% پاداش ها را پرداخت کنند.

♦ Sport Mediaset  گزارش می دهد که تیم اینتر میلان پیشنهاد 21 میلیون یورویی لیورپول را برای متئو کواچیچ رد کرده و درخواسته مبلغ 30 میلیون یورو را کرده است.

رسانه های اسپانیا:

♦ روزنامه کاتالونیایی Sport گزارش می دهد که آنخل دی ماریا وینگر منچستر یونایتد می تواند به قهرمان فصل گذشته اروپا یعنی بارسلونا بپیوندد. گفته می شود این بازیکن توسط ایجنتش به کاتالان ها پیشنهاد شده است.

♦ به گزارش AS تیم منچستر یونایتد با صحبت های ایجنت آردا توران مبنی بر اینکه وی اسپانیا را ترک خواهد کرد می تواند این بازیکن ترک تبار را با رقمی مناسب به خدمت بگیرد.

♦ ایجنت جکسون مارتینز با تشکر از باشگاه آث میلان برای تلاش این تیم برای به خدمت گرفتن مهاجم کلمبیایی پورتو اعلام کرد آن ها با اتلتیکو مادرید به توافق رسیده اند. AS گزارش می دهد که مبلغ این قرارداد 35 میلیون یورو خواهد بود.

رسانه های آلمان:

♦ ایلکای گوندوعان پیشنهاد تیم متمول پاریس سن ژرمن را برای پیوستن به آن ها رد کرده است. به گزارش Bild تیم پاریس حاضر بود سالیانه 8 میلیون پوند دستمزد به این بازیکن بدهد.

♦ روزنامه Bild گزارش می دهد که تیم بایرن مونیخ قصد دارد از علاقه تیم منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن باستین شواین اشتایگر استفاده نماید و آنخل دی ماریا را از این تیم به خدمت بگیرد.

رسانه های دیگر کشورها:

♦  L'Equipe از فرانسه گزارش می دهد که تیم های رم و فیورنتینا قصد دارند لوکاس اوکامپوس بازیکن تیم موناکو را با 12 میلیون یورو به خدمت بگیرند.

♦  Sportske Jutarnji از کرواسی می نویسد که تیم بایرن مونیخ می خواهد مارکو پیاچا و جوزو سیمونوویچ، وینگر و مدافع تیم دینامو زاگرب را به خدمت بگیرد.

♦  Le 10 Sport از فرانسه می نویسد که تیم لیل علاقه مند است یایا سانوگو مهاجم فرانسوی آرسنال را به صورت قرضی به کشورش بازگرداند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 3,196
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,488
  • بازدید ماه : 16,410
  • بازدید سال : 42,410
  • بازدید کلی : 2,235,042
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور