loading...

سایت رسمی موج فوتبال

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.رسانه های انگلستان:♦ به گزارش Daily Mirror تیم منچستر سیتی قصد دارد فابین دلف هافبک استون ویلا را با مبلغ 10 میلیون پوند به خدمت بگیرد

آخرین ارسال های انجمن
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.
رسانه های انگلستان:

♦ به گزارش Daily Mirror تیم منچستر سیتی قصد دارد فابین دلف هافبک استون ویلا را با مبلغ 10 میلیون پوند به خدمت بگیرد تا یک بازیکن بومی به جمع نفراتش اضافه کند.

♦ رسانه Daily Mirror خبر می دهد که  تیم اورتون عدنان یانوزای وینگر جوان بلژیکی منچستریونایتد را تحت نظر دارد تا به صورت قرضی برای فصل آینده به مرسی ساید بیاورد.

♦ خبرگزاری  Daily Mirror  می نویسد که تیم منچستر یونایتد ممکن است داوید دخیا را برای این فصل حفظ نماید چرا که تیم رئال مادرید حاضر به پرداخت مبلغ 35 میلیون پوندی مد نظر آن ها نیست.

♦ روزنامه Independent  می نویسد که تیم گالاتاسارای قصد دارد ساندرو مدافع تیم کوئینز پارک رنجرز را به خدمت بگیرد. تیم لندنی این فصل به چمپیونشیپ سقوط کرد.

♦ تونی پولیس سرمربی وست برومویچ از جرمی پیرس مدیر باشگاه می خواهد که خریدهای جدیدی انجام دهد و دمبابا بازیکن بشیکتاش نیز از بازیکنان مدنظر وی است.

♦به گزارش  The Sun رابین فن پرسی حاضر است از منچستر یونایتد به یک تیم معمولی برود ولی می گوید در آخر همسرش برای وی تصمیم گیرنده خواهد بود.

♦ خبرگزاری Daily Mirror گزارش می دهد، تیم بروسیا دورتموند از آرسنال می خواهد بدون هیچ چشم داشتی از به خدمت گرفتن پیر امریک اوبامیانگ صرف نظر نماید.

رسانه های ایتالیا:

♦ وبسایت Calciomercato.com گزارش می دهد لوئیز آدریانو که در ژانویه قراردادش با شاختار دونتسک به پایان می رسد، مورد توجه میلان قرار گرفته و رئیس باشگاه اوکراینی اظهار داشته که دوست ندارد در ژانویه این بازیکن را مجانی از دست بدهد.

♦ وینچنزو گوئرینی مدیر باشگاه فیورنتینا می گوید که آن ها پیشنهادی "دیوانه وار" برای دائمی کردن قرار داد محمد صلاح به وی ارائه کرده اند و تاکید می کند در صورت پیشنهاد بهتر باشگاه های دیگر نمی توانند این بازیکن را حفظ نمایند.

♦ روزنامه Gazzetta dello Sport می نویسد که دراوکو کوزمانوویچ و داویده سانتون بازیکنان تیم اینتر میلان که حاضر شده بود با 12 میلیون یورو آن ها را به واتفورد بفروشد، از این انتقال سر باز زدند و حاضر به انجام آن نشده اند.

♦ به گزارش Gazzeta dello Sport تیم لیورپول قصد دارد داویده زاپاکوستا دفاع راست 23 ساله آتالانتا را به خدمت بگیرد. 

♦ به گزارش وبسایت  Tuttomercatoweb.com تیم لیورپول از به خدمت گرفتن متئو کواچیچ نا امید شده است و قصد دارد هرنانس برزیلی را به جای وی به خدمت بگیرد. 

♦ Corriere dello Sport گزارش می دهد تیم میلان در به خدمت گرفتن کارلوس باکا، رم را شکسته داده و با 22 میلیون یورو به اضافه عادل رامی مهاجم سویا را به سن سیرو خواهد آورد.

رسانه های اسپانیا:

♦ با به پایان رسیدن کوپا آمریکا برای تیم کلمبیا، جکسون مارتینز مهاجم پورتو اعلام کرد که پیوستنش به اتلتیکو مادرید حقیقت دارد و به زودی این انتقال رسمی خواهد شد.

♦ به گزارش Marca آردا توران از شرایط تمرینات فیزیکی دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید ناراضی است و می خواهد این تیم را ترک کند. چلسی و بارسلونا از مشتریان این هافبک ترک 41 میلیون یورویی هستند.

♦ روزنامه AS می نویسد که رئال مادرید قصد دارد مارتین اودگارد و لوکاس سیلوا را به تیم های دیگر قرض دهد. ویا رئال، مالاگا و بتیس مشتریان اودگارد هستند در حالیکه از سویا و پورتو به عنوان مشتریان سیلوا یاد می شود.

♦ به گزارش AS تیم های اینتر میلان، یوونتوس و لیورپول از مشتریان خاویر چیچاریتو هرناندز هستند و گمان می رود که لیورپول جدی ترین مشتری وی باشد. 

♦ تیم منچستر یونایتد که با مخالفت رئال مادرید با پیشنهاد 40 میلیونی آن ها برای سرخیو راموس رو به رو شد حالا به گزارش  AS قصد دارد پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای وی ارائه کند.

♦ روزنامه Fichajes می نویسد که فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس با پیوستن ماریو مانژوکیچ به این تیم قصد دارد آن ها را ترک کند و به لیورپول بپیوندد. 

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش L'equipe ممکن است فرانک ریبری وینگر فرانسوی بایرن مونیخ به دلیل تمدید مصدومیت طولانی مدت با دنیای فوتبال خداحافظی کند.

♦  L'Equipe می نویسد که تیم منچستر یونایتد با مورگان اشنیدرلین هافبک فرانسوی ساوتهمپتون به توافق برای قراردادی 4 ساله رسیده است و مبلغ این انتقال 21 میلیون پوند خواهد بود.

♦ تیم موناکو قصد دارد چند بازیکن جوان از چلسی به خدمت بگیرد. به گزارش L'Equipe این تیم مشتری روبن لوفتوس چیک، نیتن آکه و آندریاس کریستینسن است.

برچسب ها نقل و انتقالات ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 3,292
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,584
  • بازدید ماه : 16,506
  • بازدید سال : 42,506
  • بازدید کلی : 2,235,138
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور