loading...

سایت رسمی موج فوتبال

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.رسانه های انگلستان:♦ به گزارش Daily Mail، آخرین خبر از انتقال داوید دخیا به رئال مادرید این است که تیم منچستر یونایتد منافع خود را در این م

آخرین ارسال های انجمن
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.
رسانه های انگلستان:

♦ به گزارش Daily Mail، آخرین خبر از انتقال داوید دخیا به رئال مادرید این است که تیم منچستر یونایتد منافع خود را در این می بیند که دروازه بان اسپانیایی خود را حفظ نماید و به خاطر 20 میلیون پوند پیشنهادی لوس بلانکوس حاضر به فروش وی نیستند. این بازیکن فصل بعد می تواند به صورت بازیکن آزاد به تیم پایتخت نشین اسپانیا بپیوندد.

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم تاتنهام مذاکرات خود برای فروش روبرتو سولدادو با سران تیم گالاتاسارای آغاز کرده و آن ها قصد فروش پائولینیو، اتین کاپو و ولد چیریچس را نیز دارند. 

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم ساوتهمپتون از خرید جیانلی ایمبولا مطمئن است و می خواهد این هافبک 15 میلیون پوندی مارسی را جانشین مورگان اشنیدرلینی کنند که احتمالا از آن ها جدا خواهد شد.

♦ به گزارش Daily Express، رافائل بنیتز سرمربی تیم رئال مادرید قصد دارد با پیشنهادی 15.6 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن لوکاس بیلیا بازیکن لاتزیو، با منچستر یونایتد وارد رقابت شود.

♦ به گزارش منابع Sky ، گزارشات حاکی بر انتقال آرتورو ویدال به دور از واقعیت هستند. صبح امروز رسانه اسپانیایی Cadena Cope گزارش داده بود که تیم آرسنال با 30 میلیون یورو این بازیکن شیلیایی یوونتوس را به خدمت گرفته و 90% مراحل این انتقال را انجام داده اند.

♦ به گزارش the Independent، برندن راجرز برای به خدمت گرفتن کریستین بنتکه دوست ندارد 32.5 میلیون یورو پرداخت کند و می خواهد بخشی از مبلغ این انتقال را با فروش فابیو بورینی به استون ویلا پرداخت کند.

♦ به گزارش Daily Mirror، پس از رد شدن پیشنهاد منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن سرخیو راموس از رئال مادرید، حال تیم منچستر سیتی علاقه مند است این بازیکن را به خدمت بگیرد و به زودی پیشنهادی اغوا کننده برای وی ارائه خواهند داد.

♦ به گزارش منابع Sky، تیم لیورپول با ناتانیل کلاین دفاع راست جوان انگلیسی به توافقات کامل رسیده و او در تست پزشکی این تیم امروز شرکت کرده است. 

♦ به گزارش London Evening Standard، تیم چلسی به خدمت گرفتن جان استونز بسیار نزدیک است و این مدافع اورتون را که در سال 2013 با 3 میلیون پوند به تافی ها پیوست را با مبلغ 20 میلیون پوند به استمفورد بریج خواهند آورد.

♦ به گزارش Evening Standard، لوکاس پودولسکی مهاجم آلمانی تیم آرسنال به ترکیه رفته است تا احتمال پیوستنش به گالاتاسارای را بررسی کند.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش Rai Sports، تیم اینتر میلان با مارتین مونتویا مدافع بارسلونا به توافقات نهایی رسیده و این بازیکن ابتدا با 1 میلیون یورو به صورت قرضی به نرآتزوری خواهد پیوست و سپس سال آینده با 8 میلیون یورو قراردادش دائمی خواهد شد.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم رئال مادرید برای لوکاس بیلیا هافبک تیم لاتزیو پیشنهادی 22 میلیون یورویی ارائه داده است. لوس بلانکوس با خرید این بازیکن آرژانتینی هافبکی برای پوشش پست لوکا مودریچ-در صورت مصدومیتش مانند سال گذشته- خواهند داشت.

♦ به گزارش خبرگزاری های مختلف در ایتالیا، کارلوس باکا مهاجم کلمبیایی سویا تایید می کند که به انتقال به آث میلان نزدیک است و این تیم توانایی به خدمت گرفتنش را دارد.

♦ به گزارش  Mediaset، تیم آث میلان قصد دارد اریک لاملا وینگر آرژانتینی تاتنهام را به خدمت بگیرد. این بازیکن جوان در لیگ برتر انگلیس به اندازه دوران بازیش در سری آ موفق نبوده است.

♦ به گزارش Corriere dello Sport، تیم آث میلان خواهان تقویت خط دفاعی خود می باشد و اهدافشان متس هوملز از بروسیا دورتموند و دیگو گودین از اتلتیکو مادرید هستند.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش Sport1، پدر شکوردان موستافی علاقه تیم رئال مادرید را برای به خدمت گرفتن پسرش را تایید می کند و این مدافع والنسیا به زودی پیشنهاد رسمی از لوس بلانکوس دریافت خواهد کرد.

♦ به گزارش Marca، ماسیمیلیانو آلگری برای تقویت پست شماره 10 یوونتوس، ایسکو آلارکن ستاره اسپانیایی رئال مادرید را به عنوان یکی از گزینه های خود نام می برد.

♦ به گزارش AS، تیم آث میلان موفق شده با ایجنت کارلوس باکا مهاجم سویا مذاکرات نهایی را انجام دهد تا این بازیکن کلمبیایی را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Radio Marca،در صورتی که آردا توران اتلتیکو مادرید را ترک کند، آن ها کارلوس ولا مهاجم تیم رئال سوسیداد را به خدمت خواهند گرفت.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش Bild، پس از شایعاتی که مبنی بر انتقال رومن وایدنفلر از بروسیا دورتموند پیش آمده بود، این دروازه بان با تجربه قصد دارد سال دیگری را با زنبورها سپری کند.

♦ به گزارش Bild، تیم پاریس سن ژرمن که به خدمت گرفتن کوین تراپ از آینتراخت فرانکفورت بسیار نزدیک است ابتدا باید مبنی بر قانون فیرپلی مالی بازیکن به فروش برساند تا بتواند خرید کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,606
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,898
  • بازدید ماه : 14,820
  • بازدید سال : 40,820
  • بازدید کلی : 2,233,452
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور