loading...

سایت رسمی موج فوتبال

پس از گذراندن 3 هفته و 3 پیروزی شیرین در فصل جدید، شاگردان مانوئل پلگرینی توانسته اند تا اینجای فصل فوق العاده عمل بکنند و با ثبت 8 گل زده و بدون دریافت گلی، سه دیدار نه چندان آسان ابتدای فصل خود را پ

آخرین ارسال های انجمن

پس از گذراندن 3 هفته و 3 پیروزی شیرین در فصل جدید، شاگردان مانوئل پلگرینی توانسته اند تا اینجای فصل فوق العاده عمل بکنند و با ثبت 8 گل زده و بدون دریافت گلی، سه دیدار نه چندان آسان ابتدای فصل خود را پشت سر گذاشته اند. جایی که آن ها مدافع عنوان قهرمانی را در خانه گلباران کردند.

با این که راه طولانی تا انتهای فصل مانده است، سیتیزن ها چهره یک مدعی جدی قهرمانی را به خود گرفته اند. قصد داریم 5 چالش و آزمون سخت آنها در نیمفصل نخست رقابت های لیگ برتر را بررسی کنیم:

1) کریستال پالاس  _ سلهورست پارک _ 12 سپتامبر _ هفته پنجم

سلهورست پارک در غرب لندن، مبدل به یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه تیمها در چند فصل اخیر شده است، جایی که هواداران تیفوسی تیم باسابقه و قدیمی کریستال پالاس، جهنمی واقعی را برای حریفان خود میسازند.

شاگردان پلگرینی فصل گذشته نیز در سفری که به این ورزشگاه داشتند، با نتیجه 2 _ 1 مغلوب شده و قهرمانی را کاملا از خود دور کردند. در آن بازی که در ماه آپریل برگزار شد، دو گل مورای و پانچئون، تنها یک گل از یحیی توره را دربرداشت تا مدافع عنوان قهرمانی در برابر هواداران تیفوسی عقاب ها زانو بزند.

مک کین، یکی از کارشناسان اسکای اسپورت، درباره آنها میگوید: ” کریستال پالاس تحت هدایت آلن پاردیو، دارای سطح بالاتری شده و تبدیل به یکی از برند های فوتبال بریتانیا شده که به خوبی نتیجه هم گرفته است. بازی کردن در مقابل آنها بسیار سخت و دشوار است و راه حل های محدودی برای شکست دادن آنها وجود دارد.”

2) منچستریونایتد _ اولتدرافورد _ 25 اکتبر _ هفته دهم

دربی بزرگ منچستر در تئاتر رویاها، چالشی فوق العاده سخت برای مردان پلگرینی خواهد بود، جایی که منچستریونایتد پس از دو فصل غیبت از جمع بزرگان، بار دیگر از مدعیان قهرمانی لیگ به حساب می آید و با خرید های گزاف و اندیشه های برتر فن خال، در پی باز پس گیری شکوه خود است. منچستر سیتی در آخرین دیدار خود در این ورزشگاه، به روند 6 مسابقه شکست ناپذیری در برابر تیم همشهری پایان داد و با نتیجه 4 – 2 مغلوب شیاطین سرخ شد.

دیدار با شیاطین سرخ، دومین بازی بزرگ و مقابل بیگ فور سیتیزن ها در فصل جدید خواهد بود، جایی که یونایتد و بازیکنان جدیدالورودش رقیب سختی برای سیتیزن ها خواهند بود.
3) لیورپول _ ورزشگاه اتحاد _ 21 نوامبر _ هفته سیزدهم
سیتیزن ها 4 دیدار از 5 دیدار خانگی قبلی خود مقابل لیورپول را با پیروزی پشت سر گذاشته اند ولی بازی قبلی دوتیم در ورزشگاه آنفیلد با برد 2 – 1 بندرنشینان مرسی ساید همراه بود. جایی که دو سوپر گل و سوپر شوت هندرسون و کوتینیو، راه نفس منچسترسیتی را بریده و اختلاف آنها با چلسی را در آن مقطع از فصل و باتوجه به حضور چلسی در فینال کاپیتال وان کاپ حفظ کرده و فرصت کاهش اختلاف با آنها را از میان برد.
 برندان راجرز و لیورپول، با 7 خرید در پنجره تابستانی، آرایش جدیدی به خود گرفته و تیم خطرناکی را تشکیل داده اند، جایی که رویارویی با آنها میتواند برای هرتیمی کابوس باشد. اما چیزی که در این بازی جالب و ویژه خواهد بود، تقابل جیمز میلنر و رحیم استرلینگ با تیم های سابق خود خواهد بود، جایی که استرلینگ تبدیل به یکی از منفور ترین چهره های لیورپولی ها شده و با انتقالی 49 میلیون پوندی، گران ترین خرید تاریخ باشگاه منچسترسیتی شده است.
4) استوک سیتی _ استادیوم بریتانیا _ 5 دسامبر _ هفته پانزدهم
برد 4 _ 1 فصل گذشته سیتیزن ها برابر استوک سیتی، به روند 6 بازی بدون برد آنها در ورزشگاه بریتانیا پایان داد و از جمله نتایج خیلی خوب فصل گذشته آنها بود. البته استوک هم در بازی رفت، زهر خود را به تیم شهر منچستر وارد کرده و با پیروزی 1 – 0  در دیدار هفته سوم در اتحاد، یکی از شکست های خانگی فصل گذشته سیتیزن ها را به آنها تحمیل کرده بود.
مارک هیوز و سفالگران شهر استوک، قدیمی ترین باشگاه فوتبال بریتانیا را در اختیار دارند و با حمایت هواداران پرشور خود، همواره حریفی چغر و بدبدن در خانه مقابل تیم های قدرتمند انگلستان بوده اند، جایی که فصل گذشته لیورپول، آرسنال و تاتنهام را در خانه به زانو درآورده و با فعالیت های خوب خود در پنجره تابستانی، در پی پیشرفت و جایگاه بهتری در فصل جدید هستند.
5) آرسنال _ ورزشگاه امارات _ 19 دسامبر  _ هفته هفدهم
پرواز به لندن و بازی کردن مقابل توپچی ها و آرسن ونگر، یکی از سخت ترین چالش های فصل هر تیمی میتواند باشد. دیدار فصل گذشته دوتیم با گل دقایق پایانی مارتین دمیکلیس با نتیجه 2_2 به پایان رسید. جایی که بازی مهیج دوتیم در هفته چهارم رقابت ها، یکی از زیباترین دیدار های فصل گذشته لیگ برتر بود. با اینحال، بازی برگشت دوتیم در ورزشگاه اتحاد، با ترک عادت آرسن ونگر و بازی هوشمندانه در فاز دفاعی تیم آرسنال، با دو گل به سود توپچی ها به پایان رسید.
دیدار مقابل آرسنال مدعی در هفته هفدهم و در نزدیکی مسابقات پر فشار ژانویه و باکسینگ دی مشهور لیگ برتر، نمیتواند چندان دلپذیر باشد. اما در طرف دیگر ماجرا، پیروزی در این چالش سخت، میتواند امضایی باشد بر شایستگی تیم مانوئل پلگرینی، مبنی بر قهرمانی در لیگ برتر انگلستان.
برچسب ها مانوئل پلگرینی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,734
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,026
  • بازدید ماه : 14,948
  • بازدید سال : 40,948
  • بازدید کلی : 2,233,580
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور