loading...

سایت رسمی موج فوتبال

در این مطلب می خواهیم به ۱۰ مدافع لیگ های اروپایی بپردازیم که رقم قراردادهایشان نسبت به پستی که در آن بازی می کنند نجومی بوده و در تاریخ بی سابقه پس با سوت همراه باشید.۱. پپه از رئال مادریدپپه با مبلغ

آخرین ارسال های انجمن

۱۰ مدافع گران قیمت تاریخ

سیاوش سلیمی بازدید : 57 پنجشنبه 05 شهریور 1394 : 12:35 نظرات (0)

در این مطلب می خواهیم به ۱۰ مدافع لیگ های اروپایی بپردازیم که رقم قراردادهایشان نسبت به پستی که در آن بازی می کنند نجومی بوده و در تاریخ بی سابقه پس با سوت همراه باشید.

۱. پپه از رئال مادرید

پپه با مبلغ ۲۵ میلیون پوند از باشگاه پورتوی پرتغال به رئال مادرید پیوسته است. در این سال ها، پپه هم برای رئال مادرید مدافع بوده است و گاهی هم با آمدن به محوطه جریمه و از روی نقطه کرنر و ضربات ایستگاهی گل های مهمی را برای رئالی ها به ثمر رسانده است.

پپه رئال مادرید

۲. فابیو کوئنترائو

کوئنترائو مدافع تیم رئال مادرید است که با مبلغ ۲۷ میلیون پوند از باشگاه بنفیکا به رئال پیوسته است. این بازیکن شاید یکی از مهم ترین گزینه های رافا بنیتز برای فصل جاری به حساب بیاید.

فابیو کوئنترائو و آرد توران (بازیکن سابق اتلتیکو مادرید)

فابیو کوئنترائو و آرد توران (بازیکن سابق اتلتیکو مادرید)

۳. مارکوئینوس 

او از باشگاه رم به پاریس سنت ژرمن پیوسته است. مبلغ قرارداد او ۲۷ میلیون پوند می باشد.

مارکوئینوس

۴. ریو فردیناند

فردیناند با مبلغی معادل ۲۷.۵ میلیون پوند از باشگاه لیدزیونایتد به منچستریونایتد پیوست. او به دلیل عارضه ای که برای همسرش پیش آمد و موجب مرگش شد، سال گذشته فوتبال حرفه ای را کنار گذاشت.

ریو فردیناند

۵. دنی آلوز

با اینکه دنی آلوز با فراز و نشیب های زیادی در فصل پیش و برای تمدید قراردادش در بارسا مواجه بود ولی این بازیکن یکی از گرانترین مدافعین جهان است. او با مبلغ ۲۸.۵ میلیون پوند از باشگاه سویا به بارسا پیوسته است.

دنی آلوز

۶. لوک شاو

لوک شاو مدافع تیم منچستریونایتد است که در این سال ها برای این باشگاه به یکی از بازیکنان حیاتی این تیم تبدیل شده است و اخیرا در بازی های منچستریونایتد به خوبی وظایف محوله اش را انجام می دهد. او با رقم ۳۱ میلیون پوند از ساوتهمپتون به یونایتد پیوسته است.

لوک شاو

۷. نیکولاس اوتامندی

اوتامندی با درخششی که از خودش در مسابقات جام جهانی برزیل و خصوصا کوپاآمریکا نشان داد سرمایه گذاران منچسترسیتی را واداشت تا با این بازیکن به مبلغ ۳۱.۷ میلیون پوند قرارداد ببندند و یکی از رکوردهای گرانترین مدافعین جهان را به خود اختصاص دهند.

نیکولاس اوتامندی

۸. الیاکیم مانگالا

مانگالا هم یکی دیگر از سیاه پوستانی است که سیتی در اختیار دارد. این باشگاه با به خدمت گرفتن بازیکنانی مانند یحیی توره و برخی سیاه های دیگر توانسته جایگاه خودش را در میان مدعیان قهرمانی حفظ کند. مانگالا با مبلغ ۳۲ میلیون پوند و با اختلاف اندکی از اوتامندی یکی از گران قیمت ترین مدافعین جهان به حساب می آید.

الیاکیم مانگالا

۹. تیاگو سیلوا

تیاگو سیلوا در تیم ملی برزیل و حتی باشگاه کنونی اش یعنی پاریس سنت ژرمن یکی از بازیکنان کلیدی به حساب می آید. روحیه تیم ها به حضور وی در بازی وابسته است و حتی زمانی که برزیل در جام جهانی با نتیجه ۷-۱ از آلمان شکست خورد این تیاگو سیلوا بود که برای دلداری بازیکنان به زمین آمد. قرارداد تاریخی سیلوا به مبلغ ۳۵ میلیون پوند از باشگاه آ ث میلان ایتالیا به پاریس سنت ژرمن بوده است.

تیاگو سیلوا

۱۰. داوید لوئیز

داوید لوئیز در فصل گذشته چالش های بسیاری را پشت سرگذاشته است. از باخت تیم ملی کشورش در نیمه نهایی جام جهانی با نتیجه ۷-۱ گرفته تا مصدومیتی که در لیگ قهرمانان گریبانش را گرفت و باعث شد با دادن دو سوتی تیم پاریس سنت ژرمن از گردونه رقابت ها کنار برود.

قرارداد جنجالی و بزرگ این بازیکن از چلسی به پاریس سنت ژرمن در تاریخ ماندگار شده است. او با مبلغ ۵۰ میلیون پوند به پاریسی ها پیوسته است.

داوید لوئیز

به نظر شما چرا مبلغ قرارداد بازیکنان مدافع در مقایسه با بهترین های هافبک و مهاجم این قدر کم است؟ به نظر شما چرا با اینکه سه مدافع برزیلی در میان این لیست هستند اما آن باخت تحقیرآمیز مقابل آلمان برای این تیم رقم خورد؟



منبع : سوت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 3,007
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,299
  • بازدید ماه : 16,221
  • بازدید سال : 42,221
  • بازدید کلی : 2,234,853
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور