loading...

سایت رسمی موج فوتبال

دو تیم آرسنال و المپیاکوس از ساعت 22:15 امشب (سه شنبه) به مصاف هم رفتند و در پایان این المپیاکوس بود که با نتیجه 2-3 مقابل حریف نامدار خود به برتری رسید.گزارش بازیآرسنال در حالی این بازی را شروع می کر

آخرین ارسال های انجمن
دو تیم آرسنال و المپیاکوس از ساعت 22:15 امشب (سه شنبه) به مصاف هم رفتند و در پایان این المپیاکوس بود که با نتیجه 2-3 مقابل حریف نامدار خود به برتری رسید.
گزارش بازی

آرسنال در حالی این بازی را شروع می کرد که در بازی نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو زاگرب شکست خورده بود و این بازی از اهمیت زیادی برای آرسن ونگر برخوردار بود. آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی اظهار داشته بود که کسب پیروزی در این بازی یک لزوم محض نخواهد بود، اما ترکیب اصلی توپچی ها در این بازی - علیرغم علم به این موضوع که در بازی بعدی خود در لیگ برتر باید از منچستریونایتد میزبانی کنند -از  اهمیت بالای این مسابقه برای سرمربی فرانسوی آرسنال خبر می داد. عدم حضور پتر چک در ترکیب اصلی از نکات جالب ترکیب آرسنال در  این بازی بود.
 

بازی با حملات هر دو تیم شروع شد و دو تیم روی دروازه یکدیگر خطراتی را ایجاد کردند. بازیکنان آرسنال در چندین صحنه با فرارهای سریع تئو والکات و الکسیس سانچز در ضد حملات، دروازه نماینده یونان را با خطراتی تهدید کردند. با این وجود این المپیاکوس بود که در دقیقه 33 به وسیله فیلیپه پاردو به گل رسید. ضربه این بازیکن می توانست به راحتی در اختیار داوید اوسپینا قرار بگیرد، اما توپ با برخورد به الکس اوکسلید چمبرلین تغییر جهت داد و دور از دستان اوسپینا به تور دروازه آرسنال چسبید.

تنها 2 دقیقه بعد - در دقیقه 35 - آرسنال خیلی زود به وسیله تئو والکات به گل تساوی دست یافت. حرکت خوب الکسیس سانچز و پاس او به مهاجم اول این روزهای آرسنال موجب شد تا وی خیلی سریع، وحشت عقب افتادن را در استادیوم امارات خاموش کند و آرسن ونگر را به دست زدن برای شاگردانش وا دارد.


اما سریال رد و بدل شدن آنی گل ها ادامه داشت و 5 دقیقه پس از گل والکات، المپیاکوس باز هم از حریف لندنی خود پیش افتاد. این گل را تنها می توان به اشتباه داوید اوسپینا مربوط دانست. سانتر ارسالی از روی ضربه کرنر بازیکنان المپیاکوس با واکنش ناشیانه دروازه بان کلمبیایی آرسنال همراه بود و وی در حالی که تلاش می کرد تا توپ را دوباره در دستان خود جمع کند، رد شدن آن را از خط دروازه مشاهده کرد.


نیمه دوم را آرسنال خوب شروع کرد و در چندین صحنه به دروازه اولمپیاکوس نزدیک شد و باز هم به وسیله بازیکنان هجومی اش همچون سانچز، چمبرلین و والکات خطراتی را ایجاد کرد، اما مصدومیت لورن کوشیلنی در دقیقه 56 که موجب تعویض شدن او از بازی شد، خبری بسیار بد برای سرمربی، بازیکنان و هواداران آرسنال بود. پر مرته ساکر بلافاصله به جای کوشیلنی وارد میدان شد. 

با ورود رمسی به زمین، قوای تهاجمی توپچی ها بیشتر شد و حملات آرسنال جان تازه ای گرفت. 7 دقیقه پس از این تعویض، آرسنال به وسیله الکسیس سانچز به گل تساوی رسید. این بار بر خلاف گل اول، حرکت خوب والکات و پاس عالی او با ضربه تمام کننده وینگر شیلیایی آرسنال همراه بود. 

در کمال ناباوری و در حالی که هواداران آرسنال هنوز در حال شادمانی از گل تیمشان بودند، باز هم المپیاکوس و این بار تنها یک دقیقه بعد از گل آرسنال موفق به زدن گل سوم خود در این بازی شد تا ضعف های دفاعی آرسنال بیش از پیش به چشم آید. فینوبوگاسون - مهاجم تعویضی المپیاکوس - که در شروع نیمه دوم وارد میدان شده بود، سانتر زمینی پاردو را با یک بغل پای ساده وارد دروازه اوسپینا کرد تا ونگر و شاگردانش همچنان فشار عقب بودن در بازی را روی شانه هایشان حس کنند.


پس از دریافت گل، آرسنال یک پارچه توپ و میدان را در اختیار گرفت و برای گلزنی تلاش کرد،اما تلاش های بازیکنان این تیم راهی به درون دروازه المپیاکوس پیدا نکرد. از جمله این خطرات می توان به ضربه آزاد مسوت اوزیل در دقیقه 77 اشاره کرد که با دفع ناقص روبرتو - دروازه بان تیم یونانی - همراه بود و در ریباند، الکس اوکسلید چمبرلین موفق نشد تا توپ را به گل تبدیل کند.

ورود جوئل کمپل در دقیقه 86 به جای هکتور بیرین نیز سودی را برای آرسنال نداشت تا شاگردان ونگر در کمال ناباوری، دومی شکست پیاپی خود در لیگ قهرمانان را تجربه کنند. 

ترکیب دو تیم

آرسنال: اوسپینا، بیرین (85؛ کمپل)، کوشیلنی (56؛ مرته ساکر)، گابریل، گیبس، کازورلا، کوکلین (59؛ رمسی)، اوکسلید چمبرلین، اوزیل، سانچز، والکات
المپیاکوس: روبرتو، العبدلائویی، بوتیا، سیوواس، سالینو، کاسامی، پاردو، کامبیاسو، سبا (هرنانی)، فورتونیس، ایدیه (45؛ فیونبوگاسون)

نمرات بازیکنان دو تیم از نگاه سایت WhoScored

برچسب ها المپیاکوس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 3,446
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,738
  • بازدید ماه : 16,660
  • بازدید سال : 42,660
  • بازدید کلی : 2,235,292
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور