loading...

سایت رسمی موج فوتبال

دو تیم منچسترسیتی و نیوکاسل در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در پایان این شاگردان مانوئل پیگرینی بودند که با نمایش طوفانی خود در نیمه دوم موفق به کسب نتیجه 1-6 مقابل نیوکاسل شدند.گزارش بازیمنچ

آخرین ارسال های انجمن
دو تیم منچسترسیتی و نیوکاسل در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در پایان این شاگردان مانوئل پیگرینی بودند که با نمایش طوفانی خود در نیمه دوم موفق به کسب نتیجه 1-6 مقابل نیوکاسل شدند.
گزارش بازی

منچسترسیتی بازی را خوب شروع کرد و حملات زیادی را روی دروازه نیوکاسل ایجاد کرد، اما در دقیقه 18 و در یک غافلگیری، پاس عالی فاینالدوم به الکساندر میتروویچی رسید که به وسیله هیچ یک از مدافعین سیتی یارگیری نشده بود و مهاجم جدید نیوکاسل موفق شد تا با یک ضربه سر، تیمش را با یک گل از حریف پیش بندازد.


پس از به ثمر رسیدن گل نیوکاسل، این تیم با اعتماد به نفس بیشتری بازی را دنبال کرد و چندین موقعیت خوب را نیز داشت. دفاع به هم ریخته سیتی نیز نقش زیادی در به  وجود آمدن این موقعیت های برای تیم مهمان داشت. با این حال منچسترسیتی در دقیقه 42 و با حرکت استادانه داوید سیلوا و گلزنی سرجیو آگوئرو، موفق شد تا گل تساوی را به ثمر برساند. حرکت ترکیبی سیلوا با یکی از هم تیمی هایش و سانتر او به محوطه جریمه با پاس عرضی فرناندینیو همراه بود و سرجیو آگوئرو نیز در دهانه دروازه موفق به زدن اولین گل تیمش در این بازی شد. چند دقیقه واپسین نیمه اول نیز با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم اما با بازی طوفانی بازیکنان سیتی همراه بود. تنها 4 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که اشتباه امبابو - مدافع نیوکاسل - توپ را به کوین دی بروین رساند. این هافبک بلژیکی نیز توپ را به سیلوا پاس داد و پاس گل سیلوا به آگورو موجب شد تا مهاجم آرژانتینی سیتی، گل دوم خودش و تیمش را در ددقیقه 49 به ثمر برساند.

تنها یک دقیقه بعد و در دقیقه 50 بازی، باز هم آگوئرو موفق به گلزنی شد. پاس کوین دی بروین به او با ضربه چیپ زیبای این بازیکن همراه بود تا آگوئرو تیمش را 3 گله کند و خود نیز موفق به هتریک کردن در این بازی بشود.

سلسله گل های سیتی همچنان ادامه داشت و تنها 3 دقیقه بعد از گل سوم، کوین دی بروین با یک سوپر گل موفق به زدن گل چهارم تیمش شد. 3 گل ابتدایی منچسترسیتی در نیمه دوم تنها در 4 دقیقه و 17 ثانیه به ثمر رسید که می تواند در نوع خود به یک رکورد تبدیل شود.

این پایان کار نبود و در حالی که شاگردان استیو مک لارن با دریافت گل های پیاپی، تمرکز خود را از دست داده بود و بسیار پر اشتباه کار می کردند، باز هم این آگوئرو بود که در دقیقه 60 موفق به گلزنی شد. او در حالی که کسی را در اطراف خود نمی دید، از فاصله 18 یاردی اقدام به شوتزنی کرد و باز هم به زیبایی موفق به باز کردن دروازه تیم کرول شد.


اما آتش بازی های آگوئرو دراین بازی پایانی نداشت. تنها 2 دقیقه بعد از گل پنجم، همکاری سیلوا و دی بروین با سانتر هافبک اسپانیایی همراه شد و آگوئرو یک بار دیگر به راحتی موفق به بازی کردن دروازه نیوکاسل شد. این پنجمین گل آگوئرو در این بازی بود.

پس از گل ششم، مانوئل پیگرینی در حرکتی خیرخواهانه، سرجیو آگوئرو را از بازی بیرون کشید و به جای او ویلفرد بونی را روانه بازی کرد. آگوئرو می توانست با زدن یک گل دیگر، رکوردی جدید را در این زمینه در تاریخ لیگ برتر خلق کند.

در همین حال استیو مک لارن که چیزی را برای از دست دادن نداشت، 2 تعویض هجومی را انجام داد و تائوین و سیسوکو را به بازی فرستاد.

با این وجود این تعویض ها نیز چیزی را عوض نکرد و شاگردان پیگیرینی همچنان به بازی هجومی خود ادامه دادند. در دقیقه 78، سرمربی سیتی به دیگر بازیکن شاخص خود، داوید سیلوا، نیز فرصت استراحت کردن داد و مهاجم جوانش، کلچی ایهیناچو، را به جای او وارد بازی کرد.


دقایق پایانی بازی نیز همچنان با حملات منچسترسیتی همراه بود و این تیم همچنان می توانست گل هایی را به ثمر برساند، اما مدافعان و دروازه بان سیتی نیوکاسل موفق شدند تا ازافزایش عمق فاجعه این باخت جلوگیری کنند و بازی را با همان نتیجه 1-6 به پایان برسانند.

ترکیب دو تیم

منچسترسیتی: هارت، زابالتا، مانگالا، اوتامندی، کلاروف، فرناندینیو، فرناندو، دی بروین، استرلینگ، سیلوا، آگوئرو
ذخیره ها: کابایرو، دمیکلیس، گارسیا، سانیا، ناواس، بونی، ایهیناچو

نیوکاسل: کرول، یانمات، امبمبا، کولوچینی، امبابو، سیسوکو، آنیتا، گوفران، فاینالدوم، پرز، میتروویچ
ذخیره ها: الیوت، لاسلس، تیوته، تائوین، دی یانگ، سیسه 

نمرات بازیکنان از نگاه سایت WhoScored

برچسب ها تیم منچسترسیتی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 617
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,909
  • بازدید ماه : 13,831
  • بازدید سال : 39,831
  • بازدید کلی : 2,232,463
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور