loading...

سایت رسمی موج فوتبال

 آخرین خبرها در زمینه حضور مربی جدید در آنفیلد به جای برندان راجرز را در زیر می توانید دنبال کنید.تایمز: کلوپ آماده است! استن کالیمور اسطوره لیورپول ادعا کرد که ممکن است استیون جرارد بخشی از

آخرین ارسال های انجمن
 آخرین خبرها در زمینه حضور مربی جدید در آنفیلد به جای برندان راجرز را در زیر می توانید دنبال کنید.

تایمز: کلوپ آماده است! 


استن کالیمور اسطوره لیورپول ادعا کرد که ممکن است استیون جرارد بخشی از کادر مربیگری جدید باشد. شایعاتی نیز امروز وجود داشت که ممکن است استیون جرارد (که می شود گفت به خاطر راجرز باشگاه را ترک کرد) ممکن است به طور قرضی در ژانویه به باشگاه بازگردد. 


دتمار هامان:

راجرز نمی تواند اعتراضی داشته باشد. وضعیت برای او در پایان فصل گذشته تغییر کرده بود و با وجود احتمالی که به اخراج می رفت، به او -با کادر فنی جدید- زمان دوباره داده شد. جانشین او؟ یورگن کلوپ. به نظرم او برای لیورپول ساخته شده است. او به خوبی در باشگاه هایی که نیاز به بازسازی دارند کار کرده. او انرژی و اشتیاق را باز خواهد گرداند. انگلیسی بلد است و هواداران برای استقبال از وی آماده اند. 


پل کلمنت سرمربی دربی کانتی که سابقه همکاری با کارلو آنچلوتی در چلسی، پاریسن ژرمن و رئال مادرید را دارد گفت: 

کارلتو اعتبار بسیاری دارد. او مربی و مرد فوق العاده ای است. به نظر من او گزینه ایده آلی برای لیورپول خواهد بود. او به عنوان یک بازیکن دوره فوق العاده ای را داشت و یک دوره مربیگری تمام عیار داشته است. سه قهرمانی اروپا، قهرمانی در انگلستان، فرانسه و ایتالیا. او مدتی را استراحت کرد اما حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. او می خواهد به باشگاه بزرگ دیگری برود. باشگاهی که شانس موفقیت و قهرمانی داشته باشد. قطعا او در دسترس خواهد بود. 


امره جان هافبک/مدافع آلمانی لیورپول در اردوی ژرمن ها گفت: 

یورگن کلوپ مربی بزرگی است. او در دورتموند نشان داده که می تواند با هر تیمی در دنیای فوتبال رقابت کند. در لیورپول با افت روبرو شدیم و این منجر به عدم نتیجه گیری در مسابقاتی شد.  برندان راجرز مقصر شناخته شد و این در حالی بود که ما بازیکنان باید در قبال وضعیت پاسخگو می بودیم. راجرز کار بزرگی در لیورپول انجام داده بود. 


سیمون جونز ستون نویس دیلی میل در یادداشتی نوشت: 

سوالی که از کلوپ مطرح شده بود ساده بود. اگر من بازیکن تیمت باشم چطور آدرنالین خونم را بالا می بری. واکنش کلوپ این بود که یک کشیده زیر گوش  خبرنگار خواباند! بازیکنان لیورپول به سیلی، غُر شیدن، بغل و اشک و یا بهتر بگویم دوستی مانند یورگن کلوپ نیاز دارند. 


پیرس مورگان ژورنالیست هوادار -همیشه ناراضی- آرسنال در توئیتی عجیب به قیاس عملکرد کلوپ و ونگر پرداخت و اینطور نتیجه گرفت که کلوپ به مراتب بهتر است.


مارتین ساموئل در یادداشت خود نوشت که  لیورپول هرگز بازیکنی را به راجرز تحمیل نکرد. او گزینه هایی به باشگاه می داد اما نمی توانست فردی از لیست را در الویت قرار دهد. مربی مورد مواخذه قرار می گیرد اما باشگاه باید مسئولیت را بپذیرد. 


بالاگ در دومین توئیت امروز خوب نوشت که کلوپ پس از امضای قرارداد با لیورپول باید از کوتینیو به عنوان یک رهبر در تیم استفاده کند و تیم را حوالی وی بچیند. همچنین بایرن مونیخ را فراموش کند! 


مایکل اوون: 

فکر می کنم جوان تر و حریص تر بودن یورگن کلوپ (به نسبت کارلتو) باعث شود که او در شرایطی فعلی لیورپول انتخاب بهتری باشد. 


کیرین جیل در یادداشتی ادعا کرد که برندان راجرز امروز صبح با هواپیما به مالاگا پرواز کرده است. 


یان لیدیمن نوشت که امروز لیورپول و کلوپ به صورت ویدئو کنفرانس مذاکره می کنند. تنها بحث ناتمام در خصوص کمیته نقل و انقالات و شیوه خرید بازیکنان است. 


کریستین ولش در لیورپول اکو گفت که یک تحقیق نشان داد 84 درصد از لیورپولی ها 91 درصد دیروز خود در اینترنت را به تماشای ویدئوهای یورگن کلوپ گذراندند! 


دنی مرفی هافبک سابق لیورپول گفت:

شما نمی تواند با مربی ای، موفقیت را تضمین کنید چون باید با منچستر سیتی، یونایتد، چلسی و آرسنال رقابت کنید. تضمینی وجود ندارد که کسی از درهای آنفیلد بیاید و موفقیت را به ارمغان بیاورد. اما باید ریسک را در این زمینه به حداقل رساند. کارلتو این کار را به عنوان یک بازیکن انجام داده. او به عنوان یک مربی در کشورهای مختلف موفق بوده. او این کار را حتی در چلسی انجام داده است. او لیگ برتر را فتح کرده و جام حذفی را نیز همینطور. این مزیت او به نسبت کلوپ است. کارلتو فرد دمدمی مزاجی نیست و آرام است. او برای سال ها با بازیکنان بزرگ کار کرده. کلوپ با یک باشگاه در زمانی به نسبت کوتاه موفق بوده اما اگر به پایان او در دورتموند نگاه کنید، می بینید که تا منطقه سقوط پیش رفته بودند. 


گفته می شود که پیشنهاد مالی لیورپول به یورگن کلوپ، 8 میلیون پوند در سال است! 

برچسب ها آنفیلد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 928
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,220
  • بازدید ماه : 14,142
  • بازدید سال : 40,142
  • بازدید کلی : 2,232,774
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور