loading...

سایت رسمی موج فوتبال

سرمربی تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که برای شادی روح کاپیتان فقید این تیم، بازی فردا خواهند برد.به گزارش خبرنگار طرفداری، برانکو ایوانکووییچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال

آخرین ارسال های انجمن
سرمربی تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که برای شادی روح کاپیتان فقید این تیم، بازی فردا خواهند برد.

به گزارش خبرنگار طرفداری، برانکو ایوانکووییچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران گفت:" حضور تعداد زیاد خبرنگاران در نشست امروز نشان می دهد که چه بازی مهمی را پیش رو داریم. خیلی زیباست در جزئی از این نمایش بزرگ ورزشی که بزرگترین بازی ایران و آسیا در رده باشگاهی هست، حضور داریم. خوشحالم که من هم جزئی از این مسابقه هستم."

وی افزود:" سه امتیاز همیشه سه امتیاز است اما پیروزی در این بازی ارزش بسیاری دارد. چون بازی هست که در طول سال راجع به آن حرف زده می شود و بازیکنان منتظر هستند که این مسابقه فرا برسد. من افتخار شرکت در یک دربی را دارم که 1- 0 برنده شدیم. امیدوارم باز هم تکرار شود چون این بازی برای هواداران هم  مهم است."

برانکو در مورد شرایط فعلی تیم حریف عنوان کرد:" استقلال شرایط خوبی دارد و در صدر جدول قرار گرفته است. بازی قبلی را برده و روحیه خوبی دارد. اما ما به جایگاه تیم ها کاری نداریم  و هدفمان پیروزی در بازی فردا است. به بازی جذاب و با کیفیت فکر می کنیم چون می دانیم چه اندازه این بازی سخت است."

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد میزان شناختش از تیم استقلال گفت:" تمام بازی های این تیم را دیده ام و با نحوه ی بازی انها آشنا هستم. همینطور آنها هم آشنایی دارند. اما بازیکنان هستند که سرنوشت بازی فردا را تعیین خواهند کرد."

وی در مورد مهدی طارمی خاطرنشان کرد:" طارمی آماده بازی فردا است و در لیست هم حضور دارد ولی تصمیم نهایی فردا مشخص می شود."

برانکو در مورد جنگ وسط زمین با هافبک های استقلال عنوان کرد:" وسط زمین قلب دو تیم هست و بازی به کیفیت بازیکنان وسط زمین بستگی دارد و نبرد آنها نتیجه بازی را مشخص می کند."

سرمربی پرسپولیس در مورد تاثیر حضور با تجربه در بازی فردا گفت:" تجربه بسیار مهم و تعیین کننده است، بازیکنان با تجربه چون با فکر بازی می کنند، درصحنه های حساس بهتر تصمیم میگیرند و در نتیجه تاثیر دارند. ولی بازیکنان جوان شور خاصی به بازی می دهند. فردا مشخص می شود که جوانان کدام تیم بهتر بازی می کنند. ولی این را بگویم که این صحبت ها دوره اش گذشته و فوتبال پیر و جوان ندارد."

وی در مورد بازی کردن بازیکنان جوان و بنسون، تصریح کرد:" من کسی که بهتر باشد را وارد زمین می کنم. تمام بازیکنانم کیفیت خاص خودشان را دارند اما من همیشه به بازیکنان بومی توجه زیادی دارم. فردا مشخص خواهد شد که بنسون یا جوانان بازی می کنند یا خیر ."

وی در مورد تجربه اش در دربی های ایران و دیگر دربی هایی که دیده است، گفت:" من دربی های زیادی را دیده ام. در کرواسی، چین و امارات و همچنین تیم بزرگ پرسپولیس دربی های بسیاری را تجربه کردم. اما دربی سرخابی ها با همه آنها فرق دارد تفاوت بزرگ که بین این دربی و سایر دربی ها وجود دارد این است که بدون توجه به جایگاه دو تیم در جدول در هر دربی استادیوم را پر می کنند. هواداران اهمیت دربی را بیشتر از قهرمانی می دانند دوست دارم که این بازی را ببریم تا شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. علی رغم اینکه گفته اند هوای فردا بارانی است ولی از هواداران دعوت می کنم که برای بازی فردا به ورزشگاه بیایند."

برانکو در مورد غائبین تیمش برای بازی فردا تصریح کرد:"  مایکل اومانیا و بابک حاتمی را به دلیل مصدومیت درا ختیار نداریم اما سایر بازیکنان هستند."

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس همیشه در نیمه دوم بهتر بازی می کند، گفت:" به هرحال هر بازی شرایط خودش را دارد. شما دیدید که در مشهد درهمان نیمه اول شانس گلزنی داشتیم اما همیشه تا آخرین لحظه باید برنامه داشت. شما مسابقه تراکتورسازی و ذوب آهن را دیدی  که تراکتورسازی 4بریک جلو بود و از آمادگی بالایی برخوردار بود اما سرانجام مسابقه 4-4 شد. همه تیم ها در اواخر مسابقه با افت انرژی روبه رو می شوند و تعویض در این لحظات سرنوشت بازی را مشخص می کند. خداراشکر نیمکت خوبی داریم و بازی هایی که بازیکنان اصلیمان هم نبوده اند را برده ایم."

وی در مورد برد در دو دربی قبلی و غرور بازیکنان اظهار داشت:" نباید دچار غرور شویم. وظیفه سنگینی مقابل هواداران داریم باید علاوه بر زیبا بازی کردن، برنده دربی هم باشیم."

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار طرفداری که دربی همیشه بازی خاصی بوده ولی این بازی به دلیل فوت نوروزی خاص تر است، گفت:"بله با شما موافقم. هادی بازیکن کلیدی ما بود و در دو دربی گذشته هم نقش مهمی را ایفا کرده بود. جای خالی هادی را هیچکس نمی تواند پر کند. امیدوارم فردا بتوانیم بازی را ببریم تا روح هادی را شاد کرده باشیم."

وی در مورد اینکه سورپرایز خاصی برای بازی فردا دارید یا نه عنوان کرد:" تمرین خاصی را برای این بازی نکرده ایم. فردا مشخص می شود که سورپرایز داریم یا نه!"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 724
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,016
  • بازدید ماه : 13,938
  • بازدید سال : 39,938
  • بازدید کلی : 2,232,570
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور