loading...

سایت رسمی موج فوتبال

روبرتو مانچینی معتقد است که رم یکی از بهترین تیم های سری آ است و نراتزوری باید با تمرکز کاملمراقب مهاجمان زهردار این تیم باشد. اینتر در حساسترین دیدار هفته یازدهم سری آ میزبان رم خواهد بود. روبرت

آخرین ارسال های انجمن
روبرتو مانچینی معتقد است که رم یکی از بهترین تیم های سری آ است و نراتزوری باید با تمرکز کاملمراقب مهاجمان زهردار این تیم باشد.

 اینتر در حساسترین دیدار هفته یازدهم سری آ میزبان رم خواهد بود. روبرتو مانچینی سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

این مسابقه قطعا یک چالش بزرگ برای هر دو تیم خواهد بود، چرا که تیم اول جدول رده بندی به مصاف تیم دوم خواهد رفت، اما قطعا سرنوشت ساز نخواهد بود. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و مشکلات زیادی پیش رو است. ما اعتماد به نفس زیادی برای حضور در این مسابقه داریم، اما به رم احترام می گذاریم، که پس از یک شروع دشوار، وضعیت خوبی به دست آورده اند. اگر در استادیوم همان جو دربی یا دیدار مقابل یوونتوس را شاهد باشیم، فوق العاده خواهد بود.

مانچینی افزود:

ما از رم نمی ترسیم، چگونه می شود در یک مسابقه فوتبال ترسید. ما خوشحالیم که بازی میان دو تیم بزرگ برگزار خواهد شد. رم بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارد. ما باید توجهمان را معطوف ادین ژکو کنیم. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است، حتی اگر همانند مائورو ایکاردی موفق به گلزنی نشده باشد. او حداقل 15 گل به ثمر خواهد رساند، زیرا دارای کیفیتی باورنکردنی است. ما نمی توانیم به رم فضا بدهیم، زیرا آن ها می توانند با بازیکنانی چون ژروینیو، محمد صلاح، یاگو فالکه و خوان ایتوربه به ما ضربه بزنند. با این حال ما نمی خواهیم به عنوان یک تیم شکست خورده وارد زمین شویم، بلکه می خواهیم بازی خود را به نمایش گذاریم. آن ها تیمی قوی هستند که مدتی طولانی در کنار یکدیگر بازی کرده اند. هر تیمی که فردا پیروز میدان شود، می تواند دانش بیشتری در خصوص توانایی های خود به دست آورد.

مانچو در خصوص رودی گارسیا سرمربی جالوروسی گفت:

او در یک محیط دشوار کارش را به خوبی انجام داده است. او تیمی ساخته است که همیشه نزدیک صدر جدول بوده است و امسال حتی شرایط بهتری نیز دارند. او در لیل قهرمان شد، جایی که قهرمانی در آن آسان نیست. گارسیا کاملا مناسب تیم رم است. ما می دانیم در این دیدار این فرصت را داریم که به صدر جدول برویم و این هدف ماست. سپس باید با ناپولی مصاف دهیم و ظرف یک ماه ما با قویترین تیم ها بازی کرده ایم.

وی در خصوص تیم های دارای شانس قهرمانی گفت:

ناپولی و رم شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند. همان چیزهایی که در خصوص رم وجود داشت، در مورد ناپولی نیز وجود دارد با این تفاوت که سرمربی خود را تغییر داده اند. اما قطعا نباید یوونتوس را فراموش کنیم. همه چیز تا اینجای کار برای آن ها اشتباه پیش رفته است و من مطمئنم که آن ها بازخواهند گشت.

این مربی 50 ساله در واکنش به صحبت های اخیر مائورو ایکاردی که عدم سرویس دهی مناسب از جانب خط میانی را عامل اصلی گل های کمش ذکر کرده بود، گفت:

مهاجمان در صورتی که در گلزنی ناکام بمانند تمایل دارندکه بهانه تراشی کنند. ایکاردی می گوید که توپ زیادی در جریان مسابقه نصیبش نشده است، اما من اینطور فکر نمی کنم. او و استفان یووتیچ مدت زیادی در کنار یکدیگر بازی نکرده اند، بنابراین شناخت کافی نسبت به یکدیگر ندارند. بعضی اوقات توپ به سمت شما نمی آید و خود بازیکن باید به دنبال توپ برود. به ثمر رساندن 10 گل طی 10 بازی اول برای اینتر بسیار عجیب است. این حالت شبیه مهاجمی است که چند ماه موفق به گلزنی نشده است. با شانس هایی که ما ایجاد کرده ایم واقعا عجیب است. با این وجود اگر شما پیروز میدان شوید خوشحال خواهید شد و معمولا تیم های شایسته پیروز می شوند. حتی زمانی که 1-0 پیروز می شویم، شایسته آن هستیم، با وجود اینکه قادر به زدن گل های بیشتر نشده ایم. خوشبختانه دفاع کارش را به خوبی انجام داده است.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,599
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,891
  • بازدید ماه : 14,813
  • بازدید سال : 40,813
  • بازدید کلی : 2,233,445
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور