loading...

سایت رسمی موج فوتبال

سانچز شيليايى مشكلات ابتداى فصل خود را از پيش رو برداشته و در اين روزها با عملكرد فوق العاده اى كه نشان مى دهد، به مهره اى غير قابل چشم پوشى براى آرسن ونگر تبديل شده است.طرفدارى- الكسيس سانچز با قدى 1

آخرین ارسال های انجمن
سانچز شيليايى مشكلات ابتداى فصل خود را از پيش رو برداشته و در اين روزها با عملكرد فوق العاده اى كه نشان مى دهد، به مهره اى غير قابل چشم پوشى براى آرسن ونگر تبديل شده است.

طرفدارى- الكسيس سانچز با قدى 169 سانتى مترى از انرژى فراوانى برخوردار بوده، اشتياق بى حد و مرزى براى فوتبال دارد و در رقابت هاى اين فصل با عملكرد غير قابل باور خود نقشى تعيين كننده در موفقيت توپچى ها داشته است، آرسن ونگر سرمربى آرسنال ضمن تمجيد از هافبك شيليايى خود به تازگى گفته است:"نحوه بازى، شوت زنى و پاس هاى سانچز بسيار تعيين كننده و تاثيرگذار هستند. من بازيكنى با چنين كيفيتى كمتر ديده ام. او سخت براى تيم تلاش و گل زنى مى كند، اشتياق او براى فوتبال مثال زدنى است."

سانچز در ابتداى فصل جارى با مشكلاتى مواجه بود كه به تدريج در طول فصل به صورت فوق العاده اى موفق به از پيش رو برداشتن آنها شده است، مشكلاتى كه به دليل حضور وى در رقابت هاى كوپا آمريكا و فتح اين رقابت ها با تيم ملى شيلى و همچنين دير اضافه شدن وى به تمرينات پيش فصل آرسنال پديد آمده بود. به همين دليل اين هافبك شيليايى براى پيدا كردن ريتم خوب خود با دشوارى هايى مواجه شده بود و در ابتداى فصل در بيشتر بازى هاى آرسنال خسته و كم اثر به نظر مى رسيد. با اين وجود آرسن ونگر از هفته دوم رقابت هاى ليگ برتر همواره او را در تركيب اصلى تيم قرار داده و مايل نبوده هرگز از كيفيت وى چشم پوشى نمايد كه اين موضوع نشان از اعتماد بالاى آرسن ونگر به اين هافبك شيليايى دارد.

الكسيس سانچز نيز تنها بعد از گذشت چندين هفته با تداوم بخشيدن به عملكرد خوب خود، پاسخ اعتماد آرسن ونگر را داد، به طورى كه در چهار بازى اخير اين تيم در ليگ برتر توانسته شش مرتبه دروازه حريفان را بگشايد. در بازى توپچى ها مقابل بايرن مونيخ از رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا نيز وى يكى از بهترين بازيكنان تيم خود بود، آرسن ونگر بعد از اين بازى در مورد عملكرد سانچز گفت:"او بار ديگر به سطح خوب خود بازگشته و حتى بهتر از قبل نيز شده است."

سانچز بى ترديد بهترين عملكرد خود را در اين فصل از رقابت هاى ليگ برتر در انتهاى ماه سپتامبر و در بازى مقابل لسترسيتى هنگامى كه موفق به زدن سه گل شد، به نمايش گذاشته است. از آن زمان به بعد اين بازيكن شيليايى تاريخ ساز شده، چون توانسته نام خود را به عنوان اولين بازيكنى كه در سه ليگ معتبر لاليگا، سرى آ و ليگ برتر جزيره موفق به ثمر رساندن سه گل در يك بازى شده، به ثبت رساند. سانچز زمانى كه در تابستان 2011 از تيم اودنيزه به بارسلونا منتقل شده بود گفت:"من نمى خواهم به كريس رونالدوى بارسلونا بدل شوم، من مى خواهم فقط الكسيس سانچز بارسلونا باشم." جمله اى كه نشان از اعتماد به نفس بالاى سانچز دارد، بازيكنى كه بعد از سه سال حضور در جمع كاتالان ها از تابستان 2014 به مبلغ 42.5 ميليون يورو به آرسنال پيوسته است.

آلكسيس سانچز در سى و پنج بازى فصل گذشته موفق به ثمر رساندن شانزده گل و ارسال هشت پاس منجر به گل شده، به علاوه وى در راه فتح رقابت هاى FA Cup توسط توپچى ها نيز گل هاى حساسى به ثمر رسانده است. وى بازيكنى سريع و تاكتيك پذير است كه به خوبى مى تواند منافذ موجود در خط دفاعى حريفان را شناسايى نمايد و از آنها براى ايجاد خطر بر روى دروازه آنها استفاده نمايد. وى همچنين از قدر شوت زنى قابل تاملى با پاى راست خود برخوردار است و مى توان از او با دارا بودن چنين خصوصياتى به نوعى بازيكن مورد علاقه آرسن ونگر نام برد.

سانچز در پيروزى 3:0 مقابل منچستريونايتد نيز بسيار خوش درخشيد و توانست عملكرد بسيار درخشانى در اين ديدار از خود به نمايش گذارد. در ابتدا وى به عنوان مهاجم مركزى تيم در اين ديدار توانست پاس چشم نواز مسوت اوزيل را به گل تبديل نمايد و در ادامه بازى نيز موفق شد از فاصله شانزده مترى دروازه دخيا را به زيبايى باز نمايد. آلكسيس سانچز بازيكنى خلاق است كه توانسته با قابليت هاى خود در غير قابل پيش بينى شدن بازى آرسنال در فاز تهاجمى تاثير مثبت فراوانى داشته باشد و آرسن ونگر مى تواند در ادامه فصل با تكيه بر وى اميد توپچى ها را براى فتح رقابت هاى ليگ برتر جزيره بعد گذشت بيش از يك دهه به مراتب افزايش دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,391
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,683
  • بازدید ماه : 14,605
  • بازدید سال : 40,605
  • بازدید کلی : 2,233,237
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور