loading...

سایت رسمی موج فوتبال

یورگن کلوپ به طور کلی اعتقاد ندارد که فرم اخیر چلسی می تواند خبری خوبی برای مردانش در دیدار فردا باشد. در شرایطی که دو تیم مطرح فوتبال انگلستان در این فصل در میانه های جدول دست و پا می زنند، یورگ

آخرین ارسال های انجمن
یورگن کلوپ به طور کلی اعتقاد ندارد که فرم اخیر چلسی می تواند خبری خوبی برای مردانش در دیدار فردا باشد.

 در شرایطی که دو تیم مطرح فوتبال انگلستان در این فصل در میانه های جدول دست و پا می زنند، یورگن کلوپ اعتقاد دارد که دیدار مقابل چلسی در لندن دیداری دشوار اما با امکانِ بردن خواهد بود.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه لیورپول، یورگن کلوپ در خصوص این دیدار گفت: 

وقتی در آلمان بودم گاهی با مورینیو ارتباط داشتم. برای کار او احترام قائلم. اگر ژورنالیست یا داور نباشید، او آدم خوبی است. او پر از احساس است و هم همینطور اما آنقدر برای هم احترام قائل هستیم که خارج از زمین بتوانیم صحبت کنیم. بین ما همه چیز عادی است. 

چلسی را دست کم نمی گیریم. در این زمینه تجربه خوبی دارم و می دانم چه اتفاقاتی می تواند رخ دهد. آنقدر که دلیل مشکل آن ها را بدانم نزدیک به باشگاهشان نیستم و ژورنالیست نیز هم. نیازی ندارم تمام روز به این موضوع فکر کنم. به موضوعی که علاقه مندم این است که آن ها در هفته های گذشته چطور بازی کرده اند و آن را بهتر از کیفیتی می دانم که نتایج می گویند. آنالیزها را انجام داده و آماده ایم، اما به کیفیت های حریف احترام می گذاریم. همه چیز را امتحان می کنیم و اگر بتوانیم امتیاز کسب می کنیم. فکر می کنید بازی تاتنهام آسان بود؟ ساوتهمپتون؟ آیا بازیکنان آن ها فوتبال بازی کردن را فراموش کرده اند؟ نه اینطور نیست. آن ها در بازی قبلی بازی بسیار بسیار خوبی انجام داده اند و کیفیت آن ها تنها برای کسب برد کافی نبود. می دانید که چلسی همیشه چطور بازی می کند و آن ها دفاع قدرتمندی دارند. از نظر فردی آن ها کیفیت های خوبی دارند و تنها در خصوص هازارد حرف نمی زنم. می شود از کوستا، ویلیان، اسکار، رامیرز و ماتیچ هم حرف زد که بازیکنان بسیار خوبی هستند. آن ها در عقب هم کیهیل و تری را دارند که بازیکنان بزرگی هستند. بازی مقابل چلسی دشوار است اما پیروزی غیر ممکن نیست. مطمئن نیستم که حالا بازی مقابل آن ها آسان تر باشد. فصل قبل آن ها پر از اعتماد به نفس بودند و کارها را به شیوه ای دیگر انجام می دادند اما هنوز توان آسیب رساندن را دارند. قطعا آن ها در حال حاضر احساس خوبی ندارند و می خواهند وضعیت را تغییر دهند. انگیزه بزرگی است اما ما هم انگیزه های خود را داریم. در پایان باید بگویم که نمی شود با صحبت کردن در این لحظه نتیجه را رقم زد. باید بازی کنیم و برای آن خوشبینم. نخستین بازی من در استمفوردبریج است و می تواند لحظه خوبی باشد. 

بازی بزرگی هست اما همان فوتبالی است که برای 15 سال در آن بوده ام و بازی های بزرگ بسیاری داشته ام. با احترام به حریف باید بگویم که بازی ای است که باید در آن پیروز شویم. مطبوعات را نمی خوانم پس نمی دانم که چه چیزی در مورد بازی می گویند اما تغییری در ذهن من رخ نداده است. پر از انگیزه برای برد هستم، نه فقط برای این بازی که برای تمام مسابقات. رقیب بهتر، دنیای ما را هیجان انگیز تر می کند. شانس بهبود شرایط را داریم و همین را می خواهیم. زیاد به شرایط حریف فکر نمی کنیم. باید به طریقه بازی آن ها دقت کنیم و این که کدام فضا ها را از آن ها بگیریم. اینکه باید از جایی حمله کنیم که آن ها مایل به دفاع در آن منطقه نیستند. این ها مسائل بهتری برای فکر کردن هستند. 

نمی توانم به پس از این بازی و این لحظه فکر کنم. با شرایط (برنامه فشرده و سخت) مشکلی ندارم. اگر این موضوع برای من باعث ناراحتی بود هنوز در تعطیلات بودم. اما اینطور نیست و این را نمی خواهم. می خواستم به اینجا بیایم و از بازی های بدانم. می دانستم که این راحت ترین شغل در دنیای فوتبال نیست اما مشکلی با این موضوع ندارم. در دنیای بی نقص، شانس بیشتری برای تمرین پیدا می کردیم اما این امکان وجود نداشت. دو هفته اینجا هستم و این پنجمین بازی است. اما این برای من به مانند شش بازی در هشت هفته است. این سرعت برای من بهتر است و می توانم بهتر با مربیان و بازیکنان آشنا شوم. راهمان را در کنار هم پیدا می کنیم.

بنتکه امروز با یکی از مربیان بدنساز کار کرد و خوب به نظر می رسید. مصدومیت توره جدی نیست اما در بازی فردا حضور ندارد. دنیل استوریج هم غایب است. کادر پزشکی ما بی نقص است. وقتی به مصدومیت های پیش آمده نگاه می کنیم می بینیم که آن ها ارتباطی با کادر پزشکی ما نداشته اند. آن ها به خاطر ضربه یا از این دست بوده اند. ریکاوری به زمان نیاز دارد و این وضعیت برای اینگزی و گومز طولانی خواهد بود. می توانم ببینم که هندرسون و فلاناگان نزدیک به بازگشت هستند. فلانو به زمین آمده اما پس از آن مصدومیت طولانی به زمان نیاز دارد. 

برچسب ها یورگن کلوپ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 2,849
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,141
  • بازدید ماه : 16,063
  • بازدید سال : 42,063
  • بازدید کلی : 2,234,695
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور