loading...

سایت رسمی موج فوتبال

دو تیم بروسیا دورتموند و اشتوتگارت عصر امروز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.از هفته چهاردهم بوندس لیگا دو تیم دورتموند و اشتوتگارت در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند، که در انتهای این دیدار د

آخرین ارسال های انجمن
دو تیم بروسیا دورتموند و اشتوتگارت عصر امروز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

از هفته چهاردهم بوندس لیگا دو تیم دورتموند و اشتوتگارت در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند، که در انتهای این دیدار دورتموند با نتیجه 4-1 حریف خود را شکست داد. از نکات جالب این دیدار حضور متس هوملس کاپیتان دورتموند روی نیمکت ذخیره ها بود.

گزارش بازی

دورتموند بازی را مطابق انتظار هجومی آغاز کرد و در این شروع طوفانی خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 3 شوت ناگهانی و محکم میکیتاریان توسط تیتون دروازه بان اشتوتگارت به شکل ناقص دفع شد، و در ریباند کاسترو با ضربه سر تمام کننده توپ را درون دروازه فرستاد تا حساب کار 1-0 شود.

بازی در ادامه برای دقایقی متعادل دنبال شد و اشتوتگارت توانست توپ و میدان را برای زمان اندکی در دست بگیرد. اما دقیقه 19 بود که دوتموند به دومین گل خود رسید. پاس فوق العاده زیبای کاسترو، اوبامیانگ را در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این مهاجم آماده با یک ضربه چیپ زیبا توپ را از بالای سر تیتون وارد دروازه کرد تا تعداد گلهای خود را به 16 برساند.

در ادامه دورتموند باز هم فشار را روی دروازه اشتوتگارت حفظ کرد و حتی یک گل به ثمر رساند که البته داور آن را نپذیرفت. در این میان بازیکنان اشتوتگارت نیز دو ضربه خطرناک به سمت دروازه بورکی زدند، که با واکنش این دروازه بان مواجه شد. در موقعیتی دیگر روی پاس کاسترو به میکیتاریان، این هافبک ارمنستانی می توانست گل سوم را به ثمر برساند که واکنش تیتون را در پی داشت.

بازی آرام دنبال می شد تا اینکه اشتوتگارت صاحب موقعیتی جدی شد. در صحنه تک به تک ورنر با بورکی، ضربه نهایی مهاجم اشتوتگارت روی خط دروازه توسط مدافعان دفع شد، اما در برگشت و در دقیقه 40 توپ در دهانه دروازه به دیداوی رسید تا اشتوتگارت بتواند یکی از گل های خورده را جبران کند و اختلاف را به حداقل برساند. بازی در دقایق باقی مانده نیمه اول بدون اتفاق خاصی دنبال شد تا بروسیا دورتموند با برتری 2-1 به رختکن برود.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری نسبی دورتموند آغاز شد. در همان دقایق ابتدایی موقعیت گلزنی دیگری برای تیم میزبان بوجود آمد، که در این صحنه پاس رو به بیرون میکیتاریان در مقابل دروازه از مقابل پای رویس عبور کرد تا دورتموند نتواند به گل برسد. از دیگر صحنه های مهم دقایق ابتدایی این نیمه می توان به صحنه مشکوکی در محوطه جریمه اشتوتگارت اشاره کرد، که دورتموندی ها اعتقاد به خطای پنالتی صورت گرفته روی میکیتاریان داشتند.

در ادامه نیز مجددا توسط دورتموند گلی توسط رویس به ثمر رسید، که باز هم به دلیل اعلام آفساید پذیرفته نشد. همچنین دقایقی بعد حرکت زیبای کاسترو و شوت اوبامیانگ نیز منجر به گل نشد. اما دقیقه 65 بود که روی توپ ارسالی مارکو رویس، مدافع اشتوتگارت دروازه تیم خود را باز کرد تا حساب کار 3-1 شود. پس از این گل حملات بی امان دورتموند ادامه داشت. اوبامیانگ بار دیگر موقعیتی تک به تک را از دست داد، و در برگشت ضربه رویس نیز خارج از چارچوب بود.

بازی تا دقایق پایانی آرام دنبال می شد و در همین حین مارکو رویس جای خود را به متس هوملس داد، تا اینکه میکیتاریان در دهانه دروازه موقعیت خطرناک دیگری را از دست داد. شوت کاسترو نیز از پشت محوطه جریمه حاصلی به همراه نداشت.

بازی تا آخرین دقیقه این دیدار موقعیت جدی ای نداشت تا اینکه در دقیقه 90 اوبامیانگ در سمت چپ محوطه جریمه اشتوتگارت صاحب توپ شد و با ضربه دقیق پای چپ خود، توپ را به گوشه دروازه تیتون فرستاد تا حساب کار 4-1 شود.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید، تا دورتموند با اختلاف 8 امتیاز نسبت به بایرن مونیخ در رده دوم جدول باقی بماند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,825
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,117
  • بازدید ماه : 15,039
  • بازدید سال : 41,039
  • بازدید کلی : 2,233,671
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور