loading...

سایت رسمی موج فوتبال

یورگن کلوپ سرمربی قرمزها خود را با اختیارات کامل -مگر در موارد خاص- در زمینه خرید بازیکن معرفی کرد. در آستانه دیدار با اکستر سیتی، یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاس

آخرین ارسال های انجمن
یورگن کلوپ سرمربی قرمزها خود را با اختیارات کامل -مگر در موارد خاص- در زمینه خرید بازیکن معرفی کرد.

 در آستانه دیدار با اکستر سیتی، یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش وبسایت رسمی باشگاه لیورپول، صحبت های مربی آلمانی را می خوانید:  

با توجه به صحبت های اخیر برندان راجرز در خصوص کمیته نقل و انتقالات باشگاه، این سوال مطرح شد که چه کسی حرف نهایی را در زمینه خرید بازیکن می زند؟

من می زنم، اما واقعا کسی باید حرف نهایی را بزند؟ برای مثال اگر بگویم زلاتان ابراهیموویچ را بخواهم، باید صد میلیون پوند به علاوه یک قرارداد بزرگ پیشنهاد بدهیم پس باید قبل از آن، در این خصوص اجازه بگیرم. گاهی من و دستیارانم ایده ای در مورد خرید بازیکنی بخصوص داریم. سپس اطلاعات را جمع آوری می کنیم و با بازیکنانی که استعدادیاب ها پیشنهاد داده اند مقایسه می کنیم و حرف می زنیم. بازیکنی را نمی خواهم که نتوانیم او را جذب کنیم. اگر بازیکنی ر ا بخواهم که نشود او را با بودجه ای که داریم جذب کرد، سراغش نمی روم. این یک وضعیت عادی است. 

جروم سینکلر که اخیرا آیدی وارد را به عنوان مدیر برنامه های جدید معرفی کرده است، می خواهد باشگاه را ترک کند. 

مهم نیست که در این سن بیشترین دستمزد دوران بازی خود را بگیرید. در این سن مهم این است که بهترین آموزش را بگیرید. او را دوست دارم، استعداد خوبی است. اگر بخواهد بماند از او استقبال می کنیم. در غیر این صورت، نمی توانیم نظرش را تغییر دهیم. می خواهیم بازیکنان جوان بیایند و یاد بگیرند. اگر حس کنند که اینجا بهترین جا برای یادگیری است، خوب است. 

بازی با اکستر: 

شانس بزرگی برای بازیکنان جوان ماست و می خواهیم نشان دهیم که به آن ها اعتماد داریم. مهم است که مقابل تیم خوبی بازی کنند. در آلمان هم همینطور است. همه رقابت های جام حذفی را می شناسیم که رقابت هایی مردانه است. آن ها هیجان زده اند. آنفیلد برای آن ها خاطره ای ویژه خواهد بود. برایشان خوشحالم. امیدواریم اتمسفری به وجود بیاوریم که بتوانیم راهی دور بعدی شویم. 

حضور دنیل استوریج؟

نه. شانسی برای دنیل وجود ندارد. به خاطر برخی مشکلات مدتی تمرین نمی کرد اما حالا دوباره تمرین می کند. اما آماده بازی نیست. 

وضعیت کریستین بنتکه:

او باید آرام باشد و قطعا در این باشگاه آینده دارد. به اندازه کافی گل نمی زنیم پس درک می کنم که چرا دراین خصوص سوال می کنید. در ذهن من، او تنها مهاجمی است که داریم. نیمکت نشینی اش عجیب به نظر می رسد اما نه در نگاه من. باید به موقعیت سازی فکر کنیم. نباید اینطور فکر کنیم که امیدوار باشیم که توپ به او برسد و بتواند به شیوه ای گل بزند. او وظیفه دارد در بازی سازی شرکت کند. البته برای مثال در مسابقاتی بنتکه و فیرمینو را به عنوان شماره 9 و 10 داشتیم. جواب نداد، اما اینطور نیست که فکر کنیم هرگز دوباره به این شکل بازی نخواهیم کرد. داشتن کریستین روی نیمکت، نشانه ای از کیفیت تیم است. 

بنتکه گفته بود که نزدیک بود یک بار به دورتموند بپیوندد:

بله، او و مدیر برنامه هایش را در فردگاه دوسلدورف دیده بودم. بازی هایش را دیده بودیم و از کیفیت های تکنیکی و گلزنی اش آگاه بودیم. در خصوص این موارد، او بازیکن کاملی بود اما باید روی سایر مسائل کار می کردیم. پیشرفت او کامل نشد و پیشرفت ما به عنوان یک تیم نیز هم. 

در خصوص تمدید قرارداد مینیوله: 

سایمون از زمانی که به اینجا آمدم بازی های زیادی را انجام داده و دروازه بان اصلی تیم است. او تنها در یک یا دو گلی که دریافت کرده ایم مقصر بوده است. اما در مجموع، او برای ما دروازه بانی بی نقص است. باهوش است، به اندازه کافی برای پیشرفت در سن مناسبی قرار دارد و حس خوبی به سایرین می دهد وقتی در دروازه قرار می گیرد. سایمون برای ما بازیکن مهمی است. در این خصوص فکر کردیم و نتیجه این شد که اطمینان داشتیم می خواهیم برای سال های بیشتری با هم کار کنیم. به همین دلیل قراردادش تمدید شد. 

برچسب ها لیورپول ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 625
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,917
  • بازدید ماه : 13,839
  • بازدید سال : 39,839
  • بازدید کلی : 2,232,471
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور