loading...

سایت رسمی موج فوتبال

دراین دیدار كه با نتیجه دو بر یك به پایان رسید، امید ابراهیمی در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی و پروپیج در دقیقه 81 برای تیم استقلال گلزنی كردند و شادمانی را برای كادر فنی و بازیكنان تیم به ارمغان آوردن

آخرین ارسال های انجمن

سایپا 1-2 استقلال؛ مظلومی دوباره به صدر رسید

سیاوش سلیمی بازدید : 56 جمعه 10 اردیبهشت 1395 : 13:44 نظرات (0)
دراین دیدار كه با نتیجه دو بر یك به پایان رسید، امید ابراهیمی در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی و پروپیج در دقیقه 81 برای تیم استقلال گلزنی كردند و شادمانی را برای كادر فنی و بازیكنان تیم به ارمغان آوردند.
 
تنها گل تیم سایپا را علی قلی زاده دردقیقه 64 درون دروازه تیم استقلال جای داد. این گل مانع از شكست تیمش در این دیدار نشد.
 
دیدار این تیم راس ساعت 18 آغاز شد، در دقایق نخست، بازیكن تیم استقلال با در اختیار گرفتن توپ و میدان بهتر از حریف بودند اما در ادامه شاگردان مجید جلالی صاحب موقعیت های مناسبی برای گلزنی شدند. مهم ترین بخت این تیم در دقیقه 15 به دست آمد، در این صحنه غلامرضا رضایی با استفاده از سرعت بالای خود مدافعان استقلال را جا گذاشت و با دروازه بان استقلال در موقعیت تك به تك قرار گرفت و باعكس العمل به موقع رحمتی این فرصت از مهاجم تیم نفت گرفته شد.
 
در ادامه بازیكنان تیم استقلال تهران حملات خود را از جناحین به روی دروازه تیم ساپیا از سر گرفتند، اما هیچ كدام از آنها نتیجه بخش نبود و شاگردان پرویز مظلومی نتوانستند به گل برسند و این روند تا پایان نیمه نخست ادامه یافت و بازیكنان به رختكن رفتند.
 
شاگردان پرویز مظلومی كه در نیمه نخست به آنچه كه می خواستند دست پیدا نكرده بودند، درهمان دقایق آغازین نیمه دوم برتری خود را به حریف دیكته كردند و سرانجام در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. این گل به دنبال اعلام ضربه پنالتی در دقیقه 48 به روی میلاد فخرالدینی به دست آمد.
 
كادر فنی تیم سایپا كه به اعلام ضربه پنالتی از سوی احمد صالحی به شدت معترض بودند، با تشنج در اطراف زمین و اعتراض به داور مانع از زدن ضربه پنالتی شدند و این ضربه بالاخره با سه دقیقه تاخیر زده شد، البته صالحی قبل از اجازه دادن به زدن ضربه پنالتی، مجید جلالی سرمربی تیم سایپا را از زمین بازی اخراج كرد.
 
پس از به ثمر رسیدن این گل، توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و خطر جدی دروازه دو تیم را تهدید نكرد. در دقیقه 64 و به دنبال طراحی حملات بازیكنان سایپا از سمت راست دروازه تیم استقلال، سانتر زیبای مهدی ترابی به علی قلی زاده رسید و مهاجم سایپا با ضربه سر فنی و دقیق توپ را به دور از دستان سید مهدی رحمتی درون دروازه تیم استقلال جای داد و بازی را به تساوی كشاند.
 
در ادامه دو تیم حملاتی را روی دروازه رقیب طراحی كردند اما هیچ كدام به گل تبدیل نشد. كادر فنی دو تیم در ادامه دست به تغییراتی زده و مهدی مومنی به جای بهنام برزای و پروپیچ به جای جابر انصاری در تیم استقلال و میلاد میداودی به جای علی زینالی در تیم سایپا به زمین آمدند.
 
میداودی با ورود خود به زمین صاحب دو فرصت مناسب شد كه هر دو را از دست داد. در نقطه مقابل پروپیچ در دقیقه 81 از تنها موقعیت تیمش به روی دروازه ساییا استفاده كرد و توپ سجاد شهباز زاده را به گل تبدیل كرد و تیمش را پیش انداخت. در دقایق پایانی مهدی رحمتی با عكس العمل بسیار خوب مانع از گلزنی بازیكنان تیم ساییا شد و دروازه استقلال را نجات داد.
 
تركیب تیم فوتبال استقلال تهران:
سیدمهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، امین حاج محمدی، هرایر مگویان، امیدنورافكن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، خسرو حیدری، بهنام برزای و سجاد شهباززاده.
 
تركیب تیم سایپا:
رادكو دوجكوویچ، سجاد مشكل پور، مجید ایوبی، ابراهیم شكوری، علی قلی زاده، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم صادقی، علی زینالی، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی.
 
قضاوت این دیدار به عهده احمد صالحی بود وی با نشان دادن كارت زرد به سجاد شهباززاده و هرارمگویان بازیكنان تیم استقلال تهران آنان را جریمه كرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 3,495
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,787
  • بازدید ماه : 16,709
  • بازدید سال : 42,709
  • بازدید کلی : 2,235,341
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور