بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!

بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. به دلیل این‌که در مسابقات لالیگا خبری از تکنولوژی خط دروازه نیست، فعلاً باید به نظر کارشناسان و رسانه‌های معتبر بسنده کرد تا در ادامه بررسی‌های دقیق‌تری صورت گیرد.

در راستای اتفاقات ال‌کلاسیکوی گذشته، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در صورتی که اشتباه داوری در صحنه ضربه لامین یامال ثابت شود، درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را خواهد داد. در این بیانیه که توسط خوان لاپورتا خوانده شد، آمده‌است:

 

وجود ابزارهایی مانند VAR برای این است که به برگزاری رقابتی عادلانه کمک کنند، نه اینکه برعکس عمل کنند. این بیانیه منتشر شده تا بگوییم نه تنها از سوء مدیریت VAR در بازی دیروز ناراضی هستیم، بلکه می‌خواهیم تأکید کنیم که با وجود استفاده از این سیستم برای مدتی، همچنان شاهد سردرگمی و اعمال معیارهای متناقض در بازی‌ها و تیم‌های مختلف هستیم. اگر تأیید شود که در صحنه گل لامین یامال اشتباه داوری رخ داده، درخواست تکرار ال کلاسیکو را رد نمی‌کنیم. خواهان بررسی تمام تصاویر و ضبط‌های صوتی این صحنه هستیم. ما با بررسی دقیق و موشکافانه ی تک تک لحظات بازی مقابل رئال مادرید، از هیچ تلاشی برای بازگرداندن شرایط به نفع خود دریغ نخواهیم کرد. در این راستا، از به کارگیری اقدامات قانونی در صورت ضرورت نیز ابایی نداریم. تعهد ما به پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه مطلوب، راسخ و بدون هیچ گونه مماشاتی است.  اگرچه تمرکز ما روی گل لامین یامال است، اما با سایر اتفاقات مشکوک در طول بازی که می‌توانست با کمک VAR مورد بررسی قرار گیرد و به طور غیرقابل‌درکی توسط داور نادیده گرفته شد، نیز مخالفیم.


تاریخ انتشار : دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 ساعت: 22:48 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 1

موضوع: لیگ های خارجی , لا لیگا اسپانیا ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش