loading...

سایت رسمی موج فوتبال

کلیپ،خبر,عکس,بیوگرافی,نظرسنجی و ...

آخرین ارسال های انجمن

در این بخش اهم فعالیت ورزشکاران مطرح در شبکه های اجتماعی را گرد هم آورده ایم.از ابراز ارادت ویژه پودولسکی به رونالدوی برزیلی تا ملحق شدن گریزمان به جمع MSQRD بازان!


انتقال ناینگولان به چلسی، در مراحل نهایی

سیاوش سلیمی بازدید : 58 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 : 14:09 نظرات (0)

رسانه های ایتالیایی از پیشنهاد 31 میلیون پوندی باشگاه چلسی به بازیکن بلژیکی رمی ها خبر دادند.چلسی، بالاخره جدی ترین پیشنهاد خود را برای جذب راجا ناینگولان به آ اس رم ارائه کرد.رسانه های ایتالیایی و حتی انگلیسی نظیر ESPN  و Sky Sport Italia  انتقال ناینگولان به استمفورد بریج را تقریبا تمام شده می دانند.

استقلال – سایپا در تختی برگزار می شود

سیاوش سلیمی بازدید : 47 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 : 14:07 نظرات (0)

با مخالفت شورای تامین بازی استقلال – سایپا در استادیوم تختی برگزار می شود. باشگاه ساپیا می خواست با استفاده از شرایط میزبانی این دیدار را در ورزشگاه شهر قدس برگزار کند اما شورای تامین مخالف جابجایی مکان برگزاری این مسابقه است و بازی در استادیوم تختی برگزار خواهد شد.



منچستر سیتی 0-0 رئال مادرید؛ خر و پف چمپیونزلیگی + ویدئو

سیاوش سلیمی بازدید : 56 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 : 14:00 نظرات (0)
دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت این جدال در سانتیاگو برنابئو معلوم شود.دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی در دیدار حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قضاوت آقای جونیت چاکر در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند؛ در حالیکه خبر غیبت رونالدو به دلیل مصدومیت مادریدی ها را شوکه کرده بود

علاقه کونته به جذب یووتیچ برای چلسی

سیاوش سلیمی بازدید : 44 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 : 21:47 نظرات (0)
با اینکه بازیکن مونته نگرویی نراتزوری از بودن در این تیم خوشحال است، اما باشگاه چلسی کماکان دوست دارد او را در اختیار بگیرد.استوان یووتیچ دیشب به تنهایی دو گل از سه گل اینتر را وارد دروازه اودینزه کرد تا تیمش را در رقابت برای کسب عنوان سومی سری آ نگه دارد.

لستر با یک برد پر گل مقابل سوانزی به مسیر خود در راه باور نکردنی ترین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر ادامه داد.

کریستال پالاس با برتری مقابل واتفورد حریف منجستر یونایتد در فینال جام حذفی انگلیس شد.در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس کریستال پالاس در ومبلی واتفورد را مغلوب کرد تا خاطره بازی 3 فصل پیش این تیم دوباره تکرار شود.


 در چارچوب هفنه سی و پنجم لیگ برتر انگلیس،آرسنال مهمان ساندرلند بود که در پایان بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید و شاگردان ونگر نتوانستند ساندرلند رده هفدهمی را شکست بدهند و در جدول پایین تز از منچستر سینی قرار گرفتند.
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و تراکتورسازی پیگیری شد که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود سیاه‌جامگان به پایان رسید. تیمهای سیاه‌جامگان و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به اتمام رسید تا تیم میزبان همچنان برای بقای در لیگ برتر امیدوار باشد.

موریلو: دوست دارم در اینتر بمانم

سیاوش سلیمی بازدید : 54 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 : 21:33 نظرات (0)

علیرغم علاقه دو باشگاه بزرگ انگلیسی، مدافع کلمبیایی اینتر، قصد ندارد، جوزپه مئاتزا را ترک کند.چلسی و منچستر یونایتد برای خرید جیسون موریلو اقدام کرده اند، اما این بازیکن اعلام کرده از بودن در اینتر میلان لذت می برد.

احتمال غیبت یحیی توره در بازی با رئال مادرید

سیاوش سلیمی بازدید : 45 شنبه 04 اردیبهشت 1395 : 21:44 نظرات (0)
به احتمال زیاد یحیی توره به دلیل مصدومیت در بازی امروز با استوک دیدار حساس تیمش مقابل رئال را از دست خواهد داد. حضور این هافبک ارزشمند ساحل عاجی در دیدار مقابل رئال به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

 لیورپول در حالی که در نیمه اول با 2 گل از نیوکاسل پیش بود اما در نیمه دوم اسیر انگیزه بالای این تیم برای بقا در لیگ برتر شد. تیم فوتبال لیورپول در روز بازگشت مجدد رافا بنیتز به آنفیلد نتوانست برتری 2 گله خود در نیمه اول را در نیمه دوم نیز حفظ کند.

تعداد صفحات : 472

درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 3,964
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 6,256
  • بازدید ماه : 17,178
  • بازدید سال : 43,178
  • بازدید کلی : 2,235,810
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور