loading...

سایت رسمی موج فوتبال

کلیپ،خبر,عکس,بیوگرافی,نظرسنجی و ...

آخرین ارسال های انجمن
متس هوملس كاپیتان دورتموند در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ قرار گرفته است، اتفاقی احتمالی كه می تواند بیش از انتقال گوتسه و لواندوفسكی به بایرن مونیخ، به ضرر بوندسلیگا تمام شود.هنگامی كه پنج شنبه گذشته بوندسلیگا مرد به صورت غافلگیركننده ای هیچ كس گریه نكرد، تنها برخی در توئیتر ناراحتی و یا عصبانیت خود را بروز دادند. واكنش هانس یوآخیم واتسكه از سران دورتموند نیز نسبت به مرگ بوندسلیگا تعجب برانگیز بود، چون وی به راحتی اعلام نمود كه متس هوملس كاپیتان دورتموند مایل به پیوستن به بایرن مونیخ است و نمی توان مانع تصمیم وی شد و به نظر دو باشگاه می بایست تنها بر روی هزینه چنین انتقالی به توافق دست یابند.
نخستین تیمی که راهی میلان می‌شود، فردا شب از دل ورزشگاه آلیانز آرنا بیرون خواهد آمد. بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مونیخ، سه شنبه، ساعت 23:15 به وقت تهران، ورزشگاه آلینز آرنا. بایرن مونیخ در برابر اتلتیکو مادرید. شاید چشم تمام عاشقان فوتبال در دنیا به بازی فردا شب در مونیخ  دوخته شده باشد، تا برایشان معلوم شود پیروز نبرد چولو و پپ کدام یک خواهند بود.

بانوی پیر مروارید سیاه را در تورین حفظ می‌کند

سیاوش سلیمی بازدید : 80 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 : 22:34 نظرات (0)

باشگاه یوونتوس با مدیر برنامه‌های پوگبا صحبت خواهد کرد تا این ستاره فرانسوی در تورین ماندنی شود. یوونتوس قهرمان فصل جاری سری آ برای عقد قرارداد با پل پوگبا با مدیر برنامه این بازیکن وارد مذاکره خواهد شد. این باشگاه ایتالیایی در تلاش برای رد کردن پیشنهادات بزرگ برای ستاره فرانسوی که خواهان زیادی در اروپا دارد.

زیدان: بیل می تواند، جای خالی کریس را پر کند

سیاوش سلیمی بازدید : 80 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 : 22:33 نظرات (0)

ستاره ولزی رئال مادرید بار دیگر برای تیمش یک گل سه امتیازی به ثمر رساند تا جور هم تیمی غایب و نامدارش را به تنهایی بکشد.گرت بیل ستاره رئال مادرید در دیدار دیروز این تیم برابر رئال سوسیداد بود. این بازیکن ولزی در دقیقه 80 توانست تک گل کهکشانی ها را وارد دروازه تیم باسکی کند و همانند هفته گذشته که روبروی رایو وایکانو خوش درخشیده بود، بار دیگر با گلش سه امتیاز مسابقه را برای پایتخت نشینان به ارمغان آورد.

 

رکورد جدید گرت بیل در رئال مادرید

سیاوش سلیمی بازدید : 76 جمعه 10 اردیبهشت 1395 : 13:52 نظرات (0)
بازیکن ولزی کهکشانی ها در 10 بازی 2 گل یا بیشتر از 2 گل برای رئالی ها به ثمر رسانده است.گرت بیل ستاره تیمش در بازی مقابل رایو وایکانو بود و با دو گلی که در پیروزی 3 بر 2 تیمش به ثمر رساند رئال را از شکست نجات داد.

ویارئال 1-0 لیورپول؛ زیر دریایی بر لک لک غلبه کرد

سیاوش سلیمی بازدید : 60 جمعه 10 اردیبهشت 1395 : 13:51 نظرات (0)

در دیداری که فرصتهای کمی روی دروازه ها به وجود آمد ویارئال در آخرین ثانیه ها به بردی ارزشمند دست یافت لیورپولی در دیداری که تا ثانیه های آخر خود در آستانه کسب یک تساوی ارزشمند می دید اما با گل دقیقه 92 مغلوب شد تا دوباره فوتبالدوستان در انتظار یک بازی جذاب در آنفیلد باشند.

شاگردان اونای امری با این نتیجه در آستانه رسیدن به سومین فینال اروپایی پیاپی قرار گرفتند.تیم سویا باز هم به برسیدن به یک فینال اروپایی دیگر نزدیک شد. تیم شاختار دونتسک که به دلیل مسائل امنیتی در شرق اکراین نمی توانست درورزشگاه اختصاصی خود ( دونباس آرنا ) میزبان حریف باشد مجبور به برگزاری بازی در شهر لویو ( ورزشگاه آرنا لویو ) بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل نفت تهران متحمل شکست شد.پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 18 امروز در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. با توجه به حساسیت جدول در هفته‌های پایانی این دیدار با 6 دیدار دیگر به طور همزمان در حال برگزاری است.

سایپا 1-2 استقلال؛ مظلومی دوباره به صدر رسید

سیاوش سلیمی بازدید : 57 جمعه 10 اردیبهشت 1395 : 13:44 نظرات (0)
شاگردان پرویز مظلومی با نتیجه 2 بر یک از سد تیم سایپا گذشت و به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته بیست و هشتم رسید.دیدار تیم های سایپا و استقلال تهران روز پنجشنبه ‌در حضور پنج هزار هوادار در ورزشگاه تختی آغاز و در پایان به سود شاگردان پرویز مظلومی به پایان رسید.
تیم استقلال خوزستان با پیروزی مقابل راه آهن به رده دوم جدول صعود کرد تا کماکان از بخت‌های مهم قهرمانی باشد. برای استقلال خوزستان در این بازی فرشاد جان‌فزا و رحیم زهیوی (2بار) گل زدند و تک گل راه آهن توسط مجید حسینی به ثمر رسید. استقلال خوزستان 51 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر در رده دوم ایستاد. راه آهن نیز فعلا در همان رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است.
پس از چندین بار رد پیشنهادات بارسلونا در سال های اخیر، حالا و در 31 سالگی تیاگو سیلوا تصمیم گرفته در نیوکمپ به کارش ادامه دهد.باشگاه بارسلونا چیزی حدود 4 سال تمرکز خود را در فصول نقل و انتقالات روی جذب سیلوا معطوف کرد و این مدافع با انتقالش از آث میلان به پاریسن ژرمن اعلام کرد پول برایش اهمیت بیشتری دارد،

یوونتوس؛ حاکمیت تمام نشدنی

سیاوش سلیمی بازدید : 62 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 : 14:25 نظرات (0)

حالا یک دهه از کالچو پولی سپری شده است. سال 2006 بود که فریاد رسوایی های سری آ بلند شد و یوونتوس را روانه سری بی کردند. حالا ده سال سپری شده و خیلی ها یادشان رفته آن روزها چه حال و هوای تلخی، هم برای یووه و هم فوتبال ایتالیا داشت. حالا ده سال سپری شده و راه راه پوش های تورین مدت ها است از قعر جهنم به پرواز درآمده اند، در حالی که رقبای بزرگ نزول کرده اند. 

تعداد صفحات : 472

درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 3,588
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,880
  • بازدید ماه : 16,802
  • بازدید سال : 42,802
  • بازدید کلی : 2,235,434
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور