loading...

سایت رسمی موج فوتبال

بایرن مونیخ ، رویس ، دورتموند ، فوتبال آلمان ، بوندس لیگا آلمان

آخرین ارسال های انجمن
سیاوش سلیمی بازدید : 72 چهارشنبه 26 آذر 1393 زمان : 21:32 نظرات (0)
علاقه بايرن مونيخ به ماركو رويس ديگر موضوعى پنهان نيست، اما اگر بايرن مونيخ در سال آينده موفق به جذب اين ستاره دورتموندى نشوند، سران اين باشگاه از هم اكنون جايگزينى براى وى زير نظر دارند.

كارل هاينتس رومنيگه از سران باشگاه بايرن مونيخ پيش از اين در خصوص ماركو رويس گفته بود:"ما در مونيخ مى دانيم كه او از كيفيت بالايى برخوردار است، ما البته از شرايط قراردادى او با باشگاه دورتموند نيز برخوردار هستيم، بازيكنان جوان، باكيفيت و ملى پوش آلمانى هميشه مورد علاقه بايرن مونيخ بوده اند."

فرانتس بكن باوئر رئيس افتخارى باشگاه بايرن مونيخ نيز در گفتگويى صحبت هاى رومنيگه را تاييد نموده بود و به اين ترتيب بر گمانه زنى ها مطبوعات در زمينه پيوستن ماركو رويس به بايرن مونيخ دامن زده بود. در حال حاضر بحث بر سر آينده ماركو رويس به موضوعى جنجالى در فوتبال آلمان تبديل شده و حتى باعث به سردى گرائيدن رابطه سران دو باشگاه بايرن مونيخ و دورتموند نيز شده است.

به همين دليل رومنيگه نيز در برخى موارد مجبور به دفاع از بايرن مونيخ در مقابل انتقادات موجود به سياست اين باشگاه در بازار نقل و انتقالات شده است:"ما به فكر تضعيف تيم هاى ديگر نيستيم، هر انتقالى هدفى خاص به دنبال دارد كه آن تقويت كيفيت تيم است."

حال به نظر مى رسد بايرن مونيخ در زمينه جذب رويس در تابستان آينده رقباى بزرگى نظير چلسى، بارسلونا و رئال مادريد را در پيش رو داشته باشد، البته امكان وفادار ماندن ماركو رويس به دورتموند و جاودانه شدن او در اين باشگاه نيز همان طور كه هانس يوآخيم واتسكه از سران باشگاه پيش بينى نموده، وجود دارد. حال با توجه به شرايط موجود و احتمال تصميم ماركو رويس مبنى بر نپيوستن به بايرن مونيخ، مطبوعات آلمانى از برنامه دوم اين باشگاه براى جذب ستاره اى ديگر به جاى ماركو رويس خبر مى دهند.

به گزارش روزنامه Sportbild، سران مونيخى مايل به جذب رحيم استرلينگ ستاره جوان ليورپول در فصل آينده شده اند و به نظر مى رسد با ارائه پيشنهادى به ارزش بيست ميليون يورو اين ستاره انگليسى براى مونيخى ها قابل جذب باشد. از طرفى ديگر استرلينگ با ليورپول تا سال 2017 قرارداد دارد و بعد از اتمام اين مدت، ليورپول در صورت تمايل مى تواند با مبلغ گزاف ترى ستاره خود را به باشگاهى ديگر واگذار نمايد.

البته رحيم استرلينگ به نظر آينده خود را با توجه به شرايط ليورپول در ليگ جزيره و حذف اين تيم از رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا در اين تيم نمى بيند و حتى پيشنهاد تمديد قرارداد خود با اين تيم را نيز رده نموده است. استرلينگ با بيست سال سن بيش از صد بازى در ليگ برتر را تجربه نموده و موفق به ثمر رساندن پانزده گل و ارسال بيست پاس گل نيز شده است و به نظر تنها پيوستن به تيمى بزرگتر مى تواند پتانسيل واقعى او را به اثبات رساند و باشگاهى نظير بايرن مونيخ توان ايجاد چنين شرايطى را براى استرلينگ داراست.

از سويى ديگر بايرن مونيخ ارزش زيادى براى مشخصات بازيكنان قائل است و با توجه به برخى از رفتارها و حاشيه هاى استرلينگ، برخى مخالفت ها در خصوص جذب استرلينگ از سوى بزرگان مونيخى ديده شده است. از جنجال هاى اخير ااين ستاره جوان مى توان به صرف نظر كردن او براى حضور در تيم ملى انگليس براى بازى اخير اين تيم از رقابت هاى انتخابى يورو 2016 به علت خستگى نام برد، در حالى كه شب بعد از اين بازى، خبرنگاران از او به هنگام حضور در يك ميهمانى عكس بردارى نموده اند.

جنجال ديگر استرلينگ در روزهاى اخير رد كردن پيشنهاد تمديد قرار با ليورپول بوده است  كه آن را كاملا "غير قابل قبول" دانسته بود. پيشنهاد ليورپول براى تمديد قرارداد با استرلينگ بر مبناى دستمزد 88000 يورو در هفته است، كه اين ميزان دستمزد در مقايسه با ساير ستارگان ليگ جزيره نظير وين ورنى بسيار ناچيز به حساب مى آيد.

بر طبق گزارش Sportbild، پپ گوارديولا برادر خود را مامور كرده است كه با رحيم استرلينگ جهت تمايل حضور او در بايرن مونيخ ارتباط برقرار نمايد، تصور حضور اين ملى پوش انگليسى در پيراهن بايرن مونيخ هيجان انگيز به نظر مى رسد، استرلينگ بازيكن مستعدى است و با وجود مخالفت هايى كه براى جذب او در مونيخ وجود دارد، مكانيزم هايى در بايرن مونيخ وجود دارد كه سبب خواهد شد جنجال ها و حاشيه سازى هاى اين ستاره انگليسى از بين برود.

تاثيرى مديرانى نظير رومنيگه، سامر و گوارديولا حتى در خارج از زمين فوتبال و حضور بازيكنان منضبطى نظير روبن، لام، شواين اشتايگر و نوير كمكى بزرگ به استرلينگ در اين زمينه خواهند بود. با اين وجود ماركو رويس همچنان انتخاب اول مونيخى ها در تابستان 2015 خواهد بود، اما اگر مونيخى ها توفيقى در جذب ماركو رويس نداشته باشند، رحيم استربينگ مى تواند جايگزينى جذاب، هيجان انگيز و قابل تصورى براى ماركو رويس باشد.

به قلم ميشائيل ولن از وب سايت يورو اسپرت آلمان

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403

    جدول لیگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 5695
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 324
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 588
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 934
  • بازدید ماه : 22,710
  • بازدید سال : 78,073
  • بازدید کلی : 2,270,705
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور