loading...

سایت رسمی موج فوتبال

رختکن رئال مادرید مطمئن است که نتایج و بازی زیبا به زودی به سوی تیم بر می گردند.علیرغم جو ناخوشایندی که در هفته های اخیر در والدبباس ایجاد شده است ، بازگشت مصدومان مثل مودریچ و راموس و همچنین جیمزی که

آخرین ارسال های انجمن
سیاوش سلیمی بازدید : 93 چهارشنبه 27 اسفند 1393 زمان : 15:13 نظرات (0)
رختکن رئال مادرید مطمئن است که نتایج و بازی زیبا به زودی به سوی تیم بر می گردند.علیرغم جو ناخوشایندی که در هفته های اخیر در والدبباس ایجاد شده است ، بازگشت مصدومان مثل مودریچ و راموس و همچنین جیمزی که تا چند هفته دیگر بر می گردد باعث شده است که تیم امید داشته باشد تا دوباره همان تیمی شود که 22 بازی پیاپی را برد.

1- راموس بر می گردد ، یک رهبر درون و بیرون زمین

آنچلوتی هم تصور نمی کرد که جایش در تیم اقن قدر خالی باشد. به علت مصددومین از میادین دور بود و تیم در غیابش در کالدرن گلباران شد و سه بازی اخیرش مقابل ویارئال ، اتلتیک و شالکه را نبرد. رئال نه تنها به قوای دفاعی بلکه به قدرت رهبری او نیاز دارد. در والدبباس می گویند که صدای رسا به تمرینات برگشته است و آنچلوتی مطمئن است که بی خیالی در تیم به پایان رسیده است. فردا و همین طور در نیوکمپ فیکس خواهد بود.

2- زوج راموس – په په در خط دفاعی

آنچلوتی دوباره صاحب بهترین خط دفاعش می شود. آنچلوتی به واران اعتماد دارد اما بازیکن فرانسوی در زمان مصدومیت هم تیمی ها عملکرد قابل قبولی نداشت. حالا برای بازیهای کلیدی مثل ال کلاسیکوی نیوکمپ ، راموس و په په در ترکیب خواهند بود. بازیکن پرتغالی در ماه ژانویه حضور داشت. او احتمالا فردا استراحت کند تا در مقابل بارسا فیکس شود.

3- بازگشت مودریچ به ترکیب اصلی پس از چهار ماه

بازگشت بازیکن کروات بهترین خبر در بازی با شالکه بود. مودریچ آماده بازی کردن است و فردا فیکس خواهد بود. 60 دقیقه بازی می کند و احتمالا در ال کلاسیکو فیکس خواهد بود. بازگشت مودریچ به سود روح تیمی خواهد بود و تعادل دفاعی به تیم می دهد. حضور کروس در میانه زمین نیز حائز اهمیت بسیاری است.

4- تغییر سیستم برای انسجام به تیم

سیستم می خواهد که با سیستم 2-4-4 بازی کند تا انسجام پیدا کند. آنچلوتی نیز به نظر می ردس که به خصوص برای بازی نیوکمپ راضی به این تغییر شده باشد. تنها تردید این است که بیل نیز در ترکیب باشد یا نه هر چند که حمایت شدید فلورنتینو باعث شده است که کنار گذاشتن بازین ولزی از ترکیب غیرممکن باشد. آنچلوتی باید بیل را متقاعد کند تا در سیستم 2-4-4 نفش هافبک کناری را داشته باشد و بیشتر در کارهای دفاعی حاضر باشد ، مثل کاری که در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل بایرن انجام داد. رختکن مطمئن است که این تغییر به سود تیم است.

5- اتحاد رختکن برای آنچلوتی

اتحاد بازیکنان و کادر فنی برای خروج از بحران به سود رئال است. تیم کاملا به مربی اعتماد دارد و بازیکنان آماده مواجهه با هر گونه مشکلی هستند. بازیکنان درک می کنند که اشتباهاتی داشته اند و مربی از آنها می خواهد که همه چیز را درون زمین پیاده کنند.

6- آماده شدن جیمز برای یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ

خبر خوب دیگر برای رئال مادرید همین است. جیمز در مرحله پایانی درمانش بسر می برد و در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگدر بهترین شرایط خواهد بود. وقتی او و مودریچ آماده باشند آنچلوتی می تواند روی کروس، مودریچ ، جیمز و ایسکو در ترکیب استفاده کند یعنی ترکیب آنفیلد و ال کلاسیکوی دور رفت. بدین ترتیب چرخه مصدومان به اتمام می رسد.

7- آلترناتیو های بیشتر روی نیمکت

با بازگشت مصدومان ترکیب رئال متعادل تر و کامل تر می وشد. وقتی جیمز برگردد ، نیمکت رئال دوباره صاحب گزینه های مناسب می شود. ایسکو ، خود بازیکن کلمبیایی ، واران ، خسه یا یک عضو بی بی سی می توانند در طول بازی به عنوان تعویض طلایی وارد زمین شوند. به طور مثال در کالدرون نیمکت رئال را این نفرات تشکیل می دادند : ناواس ، چیچاریتو ، ایاار ، خسه ، آربلوا ، لوکاس و دیگو یورنته.

8- یک هفته استراحت برای دوئل با بارسا

رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو بازی ندارد در حالی که کاتالان ها چهارشنبه بازی حساسی مقابل سیتی خواهند داشت. آنچلوتی سه روز بیش از رقیب می تواند تیمش را تمرین بدهد.

9- اعتماد به کاسیاس

آنچلوتی اعلام کرد که ایکر در هفته آینده فیکس خواهد بود. شاید مقابل لوانته ناواس بازی کند اما به هیچ وجه مفهومش این نیست که فیکس شدن ایکر زیر سوال برود.

10- پرز خواستار حمایت هواداران

رختکن منتظر واکنش هواداران پس از حرفهای پرز است و امیدوار است که آنها به جای سوت زدن تیم را مورد تشویق قرار بدهند.
برچسب ها راموس , رئال مادرید ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403

    جدول لیگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 5695
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 82,443
  • بازدید کلی : 2,275,075
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور