loading...

سایت رسمی موج فوتبال

 دو تیم مالاگا و بارسلونا فردا در دومین دیدار از هفته بیست و یکم مسابقات لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.زمان و مکان بازیروزساعتمکانشنبه 3 بهمن 139418:30استادیوم لاروسالدا (مالاگا)نگاه کلی به وضعیت

آخرین ارسال های انجمن
 دو تیم مالاگا و بارسلونا فردا در دومین دیدار از هفته بیست و یکم مسابقات لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.
زمان و مکان بازی
روزساعتمکان
شنبه 3 بهمن 139418:30استادیوم لاروسالدا (مالاگا)
نگاه کلی به وضعیت دو تیم

 دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که وضعیتی کاملا متفاوت دارند. بارسلونا یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر اروپاست، که در فصل جاری موفق شده حریفان کوچک و بزرگ خود را از پیش رو بردارد. بلوگرانا در 9 دیدار خود از 12 دیدار اخیرش در لالیگا پیروز میدان شده است و در سه دیدار دیگر مساوی کرده است، تا در 12 دیدار متوالی لیگ شکستی دریافت نکرده باشد. اما مالاگا فصلی بسیار پر فراز و نشیب سپری کرده است. این تیم پس از کسب چهار پیروزی متوالی در لالیگا، موفق به کسب فقط یک امتیاز از دو دیدار اخیرش شده است.

بارسلونا در دیدار آخر خود موفق شد با شش گل در نیوکمپ از سد بیلبائو عبور نماید و این در حالیست که مالاگا با نتیجه 2-1 مغلوب سویا شد. بارسلونا در آخرین دیدار خارج از خانه با نتیجه بدون گل در مقابل اسپانیول متوقف شد، اما مالاگا در آخرین دیدار خانگی با نتیجه 2-0 سلتاویگو را شکست داد.

بارسلونا در مسابقات خارج از خانه در فصل جاری بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شده است. 4 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست خارج از خانه سهم شاگردان انریکه در مسابقات خارج از خانه بوده است، اما مالاگا موفق به کسب 4 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست در مسابقات خانگی شده است.

تا پایان هفته بیستم، بارسلونا با به ثمر رساندن 50 گل (با یک بازی کمتر) پس از رئال مادرید، دومین خط حمله برتر مسابقات را داراست، در حالی که مالاگا فقط 15 گل به ثمر رسانده است و پس از رئال بتیس دومین خط حمله ضعیف مسابقات را در اختیار دارد. بارسلونا با دریافت 15 گل خورده بهترین خط دفاع لالیگاست و مالاگا با دریافت 17 کل خورده، سومین خط دفاعی برتر مسابقات را در اختیار دارد.

بارسلونا در 8 دیدار از 10 دیدار اخیرش در لالیگا موفق به کلین شیت شده است. همچنین موفق به زدن حداقل 2 گل در 10 دیدار از 12 دیدار اخیرش در لالیگا شده است.

ترکیب احتمالی از دید WhoScored

غایبین مالاگا: خوان کارلوس (مصدوم)، فلاویو فریرا (مصدوم)، آرتور بوکا (محروم)

غایبین بارسلونا: جرارد پیکه (محروم)، جوردی آلبا (مصدوم)، رافینیا (مصدوم)، حضور جرمی متئو و الیکس ویدال نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تقابل های پیشین دو تیم 

در دیدار رفت دو تیم که در هفته دوم در نیوکمپ برگزار شد، بارسلونا موفق شد با گل دقیقه 73 توماس فرمائلن از سد مالاگا عبور کرده و سه امتیاز مسابقه را کسب نماید.

بارسلونا در 21 دیدار از 22 دیدار اخیرش در مقابل مالاگا در تمامی رقابت ها شکست نخورده است. این تیم همچنین در شش دیدار اخیرش در مقابل مالاگا موفق به کسب چهار پیروزی شده است و یک تساوی و یک شکست نیز در کارنامه اش ثبت شده است. بارسلونا 9 گل به ثمر رسانده است و 2 گل نیز حاصل تلاش بازیکنان مالاگا بوده است. نکته جالب اینکه تنها بازیکن بارسلونا که در سه دیدار اخیر موفق به گشودن دروازه مالاگا شده است، توماس فرمائلن بوده است.

بهترین بازیکنان دو تیم در فصل جاری

 نیمار (8.78)، لیونل مسی (8.34) و لوییس سوارز (7.98) سه بازیکن برتر بارسلونا در فصل جاری به انتخاب هواسکورد بوده اند. ولیگتون (7.32)، روزالس (7.06) و چارلز (7.02) سه بازیکن برتر مالاگا بوده اند. لوییس سوارز با به ثمر رساندن 18 گل نه تنها بهترین گلزن بارسلونا، بلکه بهترین گلزن لالیگلسا و نیمار (16) و مسی (10) در رده های بعدی قرار دارند. چارلز با به ثمر رساندن 8 گل بهترین گلزن مالاگاست. سایر بازیکنان مالاگا نتوانستند بیشتر از یک گل به ثمر رسانند. نیمار با ارسال 9 پاس گل، لوییس سوارز (6) و سرخیو روبرتو (4) بهترین پاسورهای بارسلونا در فصل جاری هستند و روزالس و چارلز با دو پاس گل بهترین پاسورهای مالاگا هستند.

پیش بینی از نگاه هواسکورد
2-1
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,214
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,506
  • بازدید ماه : 14,428
  • بازدید سال : 40,428
  • بازدید کلی : 2,233,060
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور