loading...

سایت رسمی موج فوتبال

ورای امتیازها و تعداد گل های زده و گل های خورده لیگ برتر آمار دیگری جلب نظر می کنند که تحلیل آنها کارساز خواهد بود.  منچستر یونایتد: بیشترین میزان تصاحب توپ / 3/56 درصد بی تردید این آمار خیلی ه

آخرین ارسال های انجمن

لیگ برتر: به این آمار پنهان نگاه کنید

سیاوش سلیمی بازدید : 35 شنبه 10 بهمن 1394 : 18:09 نظرات (0)
ورای امتیازها و تعداد گل های زده و گل های خورده لیگ برتر آمار دیگری جلب نظر می کنند که تحلیل آنها کارساز خواهد بود.

 

منچستر یونایتد: بیشترین میزان تصاحب توپ / 3/56 درصد

بی تردید این آمار خیلی ها را حیرت زده خواهد کرد. طرفداران یونایتد احتمالا هرگز نتواستند دریابند فلسفه لوییز فن خال چه بوده و نتایج کسب شده هم آنها را به وجد نیاورده است. شیوه آنها برخلاف بسیاری از تیم های بزرگ مبتنی بر پرسینگ بالا و ضد حمله نیست. آنها تاکنون رکورد متوسط 5/56 درصد تصاحب توپ در لیگ برتر را بر جای گذاشته اند. بیشتر از آرسنال و منچسترسیتی.

آرسنال: بیشترین و دقیق ترین تعداد پاس / 429 در هر دیدار

پسران آرسن ونگر را مدتها است با پاس های کوتاه می شناسیم: از حدود دو دهه پیش. آنها در زمانی به پاس های کوتاه متوالی روی آوردند که تیم های انگلیسی به ارسال پاس های بلند و درگیری های فیزیکی می بالیدند.  توپچی ها متوسط 429 پاس در هر دیدار با دقت 2/84 درصد را برجای گذاشته اند.

منچسترسیتی: بیشترین تعداد پاس کلیدی /  متوسط 14 پاس در هر دیدار

مهاجمان منچسترسیتی زهردار هستند و نیشدار و با 45 گل زده بهترین خط حمله لیگ را معرفی کرده اند، ولی توفیق آنها برگرفته از پاس های دقیق و سرنوشت سازی است که دریافت کرده اند. چیزی برتافته از نفوذهای رحیم استرلینگ از جناح چپ، کوین دی بروین به قلب مدافعان حریف و حرکات داوید سیلوا در فضاهایی که انتظارش را ندارید. مردان سیتی درهر دیدار به طور متوسط 7/13 پاس که دروازه حریفان را به خطر انداخته ارسال کرده اند و بیشترین تعداد شوت را به سوی دروازه ها نواخته اند، یعنی 6/17 شوت درهر دیدار را. اگر آنها قهرمان لیگ شدند حیرت نکنید.

واتفورد: بیشترین ارسال توپ بلند /  متوسط80 ارسال در هر دیدار

مهم نیست کیکه سانچز فلورس انگلیسی نیست، ولی این تیم تازه صعود کرده نمونه ای ترین تیم انگلیسی لیگ برتر به شمار می رود. مردان واتفورد به طور متوسط در هر دیدار 80 بار توپ های بلند ارسال کرده اند که 41 درصد آنها به مقصد رسیده اند. همه بازیکنان با هم جلو می روند و به عقب بازمی گردند. با حملاتی مینیمالیستی و پرسینگ بسیار بی رحمانه. درخشش تروی دینی و ادیون ایگالو در واتفورد برتافته از آن ارسال های بلند و این حملات مینیمالیستی بوده است.

 

آستون ویلا: برنده در نبردهای هوایی / متوسط 23 بار در هر دیدار

آنها در انتهای جدول جای گرفته اند و احتمالا سقوط خواهند کرد، ولی مردان رمی ژادره در نبردهای هوایی بهترین بوده اند (پس از آنها بازیکنان لسترسیتی قرار گرفته اند). رودی جستده در این زمینه بهترین بازیکن لیگ بوده و به طور متوسط در هر بازی 2/6 بار  به توپ ضربه زده (ولو آن که کمتر کسی این بازیکن را بشناسد). بیشترین تعداد پاس بلند دقیق هم به براد گازان با 9 ارسال به ویلا تعلق دارد.

 

ساوتهمپتون: بهترین سانترها

راه راه پوش های جنوب جزیره به رهبری رونالد کومان دومین تیم برتر در نبردهای هوایی با 8/19 بار در هر بازی بوده اند، ولی این که 10 گل با ضربه سر زده اند آنها را از همتایان شان متمایز می سازد. در چنین قابی به سانترهای ارسال شده برای گرازیانو پله و چارلی آستین نگاه کنید.

 

وست بروم: خشن ترین تیم

راه راه پوش های وست بروم بی ترحم ترین بازیکنان لیگ بوده اند. تاکنون 43 کارت زرد گرفته اند و 3 کارت قرمز. آنها به طور متوسط 9/9 خطا در هر دیدار انجام داده اند. تکل زن قهار آنها کلودیو یاکوب در میانه میدان است که تاکنون 7 کارت زرد گرفته و سپس کریس برانت با 6 کارت زرد. آخرین بازیکن وست بروم که کارت قرمز گرفت گرت مک اولی برای سرنگون کردن آنتونی مارسیال از منچستر یونایتد بوده است.

 

لیورپول: بهترین آمار تکل زدن / متوسط 23 تکل در هر دیدار

شاید یورگن کلوپ هنوز نتوانسته باشد لیورپول را بدل به تیمی کند که بدان اعتقاد دارد، ولی سرخپوش های آنفیلد به طور متوسط در هر دیدار 23 تکل زده اند، یعنی بیش از بازیکنان سایر تیم ها. اگر این تکل ها ترکیب سنجیده تری بگیرند و آنها را به جایی برسانند لیورپول به سوی قهرمانی خواهد رفت یا حداقل بالای جدول.

اورتون: بیشترین دریبل / متوسط 13 دریبل در هر دیدار

پاسکاری های کوتاه یکی از ویژگی های اورتون به رهبری روبرتو مارتینز به شمار می رود. آنها تا این جای فصل در هر دیدار به طور متوسط 13 دریبل زده اند که بیش از هر تیمی است. راس بارکلی با 3/3 دریبل در هر دیدار بهترین بازیکن اورتون در این زمینه بوده است.

لسترسیتی: بهترین دفاع

نباید لستر سیتی را در جیمی واردی و ریاض محرز که بازیکنان تهاجمی روباهان هستند خلاصه کرد، مردان لستر تاکنون در این فصل 1308 بار حمله حریفان را دفاع کرده اند که شامل تصاحب توپ، بلوکه کردن، دفع توپ با پا و با سر می شوند. رکورد متوسط 2/44 بار دفاع توپ در هر دیدار به آنها تعلق دارد. آن چه نشان می دهد کلودیو رانیری در سامان بخشیدن دفاع و حمله به چه توازنی دست پیدا کرده است. مرد کلیدی او در برنامه های دفاعی انگولو کانته با 1/11 بار دفع توپ در هر بازی بوده که بهترین رکورد در لیگ برتر به شمار می رود.

چلسی: بیشترین تحمل خطا / متوسط 13 تحمل خطا در هر دیدار

آبی پوش های استمفورد بریج با ژوزه مورینیو به بن بست خوردند و به پایین جدول سقوط کردند و این که قهرمان فصل پیش بیش از هر تیمی با خطای حریفان روبرو شد بازتابنده آن سقوط بود. چلسی در هر دیدار با به طور متوسط 13 خطا  روبرو شد و دیگو کوستا با تحمل 8/12 خطا در هر دیدار در این زمینه در صف اول ایستاده است.

تاتنهام: خشن ترین تیم / متوسط 13 خطا در هر دیدار

مردان وایت هارت لین تاکنون یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را معرفی کرده اند و یکی از مدعیان فصل به شمار می روند. در چنین قابی بازیکنان پوچتینو در هر دیدار به طور متوسط 13 خطا انجام داده اند که بیشترین تعداد در لیگ به شمار می رود. اریک لاملا جنگاور اول جنگجویان تاتنهام در این زمینه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موج فوتبال که کار خود را از سال 1390 شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تحریریه موج فوتبال همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد عرصه‌های جدیدی در اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بجوید و بگشاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2024 کدام است؟
    کدام بخش تقویت شود؟
    به نظر شما بهترین مربی جهان کدام مربی است؟
    لیگ برتر ایران 1403
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5669
  • کل نظرات : 783
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 594
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,989
  • باردید دیروز : 1,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,281
  • بازدید ماه : 15,203
  • بازدید سال : 41,203
  • بازدید کلی : 2,233,835
  • موسسه خیریه بهنام دهش پور