سایت رسمی موج فوتبال - 803

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

Pejman Noori Mehdi Shiri مهدی شیری پژمان نوری

 

پژِمان نوری هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس با مسئولان این باشگاه تهرانی به توافق رسید.

به گزارش سایت گل،در روزهای گذشته بحث بازگشت نوری به ملوان به شکل جدی مطرح بود ولی این بازیکن در نهایت پس از مذاکراتی که با محمد رویانیان داشت تصمیم گرفت به پرسپولیس بیاید.نوری برای دو سال با پرسپولیس به توافق رسیده و حتی می گویند یک اتوموبیل گران قیمت هم به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به نوری پرداخت خواهد شد.


تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 ساعت: 15:06 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 253

موضوع: لیگ برتر ایران ,

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/27225410447444199047.jpg

كريم انصاري‌فرد مهاجم ملي‌پوش سايپا كه يكي از چهره‌هاي مهم و پرسروصداي فصل نقل و انتقالات ليگ برتر است با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيد.
به گزارش سايت گل تا يكي، دو هفته پيش بحث حضور انصاري‌فرد در استقلال به شكل جدي مطرح بود ولي اين بازيكن در روزهاي اخير مذاكرات  جدي با باشگاه پرسپوليس انجام داد و در نهايت پيشنهاد باشگاه را قبول كرد. انصاري‌فرد در مورد مسائل كلي از جمله مبلغ قرارداد و نحوه ترانسفر شدن با پرسپوليس به توافق رسيده ولي نكته جالب اين است كه امروز(جمعه) مسوولان 2 باشگاه سايپا و استقلال دوباره با انصاري‌فرد تماس گرفتند تا با اين بازيكن مذاكره كنند.
مهاجم شماره 10 تيم ملي ما تصميم نهايي خود را گرفته و شب گذشته به مسوولان پرسپوليس اعلام كرد كه با اين تيم قرارداد امضا خواهد كرد. يك مقام آگاه در باشگاه پرسپوليس به سايت گل خبر داد كه حضور انصاري‌فرد در پرسپوليس صددرصد قطعي است و اين بازيكن با اين باشگاه به توافق رسيده است. حالا بايد منتظر امضا قرارداد داخلي و رسمي انصاري‌فرد با پرسپوليس باشيم.

تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 ساعت: 13:12 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 259

موضوع: لیگ برتر ایران ,

 

http://www.footballonline.ir/Picture/%D8%A7%D8%AF%D9%8A%D8%B3%D9%88%D9%86%20%D9%83%D8%A7%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%8A.jpg

رئال مادرید هنوز کاوانی را از یاد نبرده است . به گزارش کالچیومرکاتو ، رئالی ها حاضرند که 50 میلیون یورو برای خرید ادینسون کاوانی ، مهاجم اروگوئه ای ناپولی بدهند . بدین ترتیب درهای رفتن هیگوائین به یوونتوس هم به ادعای این سایت ، باز می شود .
مهاجم اروگوئه ای می تواند به رئال مادرید بپیوندد . بنا بر ادعای ایتالیایی ها ، فلورنتینو حتی حاضر است که قراردادی پنج ساله با دستمزد سالی هفت میلیون یورو را با این ستاره ببندد .
حتی بنا بر این گزارش ، همسر کاوانی هم می تواند دخیل باشد چرا که وی ، موافق پیوستن به رئال مادرید است .
هر چند که این خبر می تواند فقط زاییده تخیلات ، باشد چرا که فعلا هیگوائین هیچ تصمیمی برای رفتن از رئال مادرید ندارد .


تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 ساعت: 12:59 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 280

موضوع: لا لیگا اسپانیا , سری آ ایتالیا ,

Thiago Silva & Ibrahimovic - Milan

 

در طی چند روز گذشته میلان و پاری سن ژرمن برای انتقال تیاگو سیلوا، مذاکرات جدی خود را ادامه دادند و سر انجام در حالی که همه چیز آماده انتقال سیلوا به پاریس بود برلوسکونی تصمیم نهایی خود را رسما اعلام کرد تا مانع از ثبت انتقال گرانترین مدافع تاریخ به باشگاه فرانسوی شود.

آدریانو گالیانی نائب رئیس میلان، پس از بازگشت از سفر دو روزه اش به پاریس به خبرنگاران در این رابطه گفت : "همه چیز به آقای رئیس,برلوسکونی بستگی دارد. کسی که در نظر داشت تا از فروش این ستاره منصرف شود"

عصر روز پنجشنبه سایت رسمی باشگاه میلان خبری را منتشر کرد که هدف و تصمیم  این تیم را به طور روشن نشان می دهد.

در این بیانیه رسمی آمده است: " سیلویو برلوسکونی تصمیم نهایی خود را اعلام کرده است و تیاگو سیلوا در میلان می ماند."


تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 ساعت: 12:56 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 230

موضوع: سری آ ایتالیا ,

http://www.ukrainebusiness.com.ua/modules/news/images/topics/4e1b90cb-ccdd-44c7.jpg

 

اوکراینی ها دراولین بازی شان در رقابتهای مرحله گروهی یورو2012، تدافعی بازی کردند و برروی ضد حملات حساب باز کردند. البته انتظار می رود که در این بازی فرانسه بازی را از ابتدا تهاجمی شروع کند و کنترل توپ را در دست بگیرد. ازسوی دیگر، اولگ بلوخین هم احتمالا تیمی تدافعی تر ازتیمی که در بازی با سوئد را روانه میدان نموده بود، به زمین خواهد فرستاد.

بدین ترتیب انتظار می رود که مربی اوکراین یکی از مهاجمان تیمش را قربانی کرده تا خط میانی فشرده تری را برای مهار مهاجمان فرانسه روانه میدان کند. آندری شوچنکو، زننده هر دو گل اوکراین مقابل سوئد، در تلاش است که به روزهای اوج برگردد. او در بازی با سوئد 80 دقیقه بازی کرد و گویا بعد از آن بازی تصادف رانندگی داشت؛ هرچند که مصدومیتی جدی ندارد. روسلان روتان نامزد اصلی تقویت خط میانی اوکراین در این بازی است

از سوی دیگر لوران بلان قصد ندارد تا درمورد یان ام ویلا ریسک کند ولی انتظار می رود که با بازگشت او به روزهای اوج، او را در ترکیب اصلی تیمش به کار بگیرد ودرغیر آن، آلو دیارا را به میدان خواهد فرستاد .از همین رو احتمالا فرانسه ترکیبی مشابه با بازی با انگلیس را روانه میدان خواهد کرد.

از سوی دیگرمربی فرانسه احتمالا حاتم بن عرفا و ماروین مارتین را که در دیدار دوستانه سال گذشته فرانسه مقابل اوکراین گلزنی کرده بودند روی نیمکت قرار خواهد داد. اولیور ژیرود هم یکی دیگر از نامزدهای حضور درترکیب خروسهاست. لوران کشیلنی، احتمالا بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد


تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 ساعت: 12:56 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 241

موضوع:

http://www.shopyaar.biz/uploads/cris.jpg

 

کارلوس گودینیو ، مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال پرتغال ، در مصاحبه با شبکه 1 تلویزیون این کشور ، گفت که کریستیانو کاملا روی یورو تمرکز کرده و برایش توپ طلا ، توجه خاصی را بر نمی انگیزد .
گودینیو گفت :" رونالدو به توپ طلا فکر نمی کند . بازیکنان بزرگی همچون او همیشه باید بار مسئولیت ها را به دوش بکشند . همیشه مردم فکر می کنند که آنها یک تنه باید همه چیز را حل کنند اما کریستیانو هم یکی از یازده بازیکن درون زمین است . مهم این است که تیم برنده باشد . او برای موفقیت تلاش می کند و همین مهم است . گاهی اوقات شرایط زمین می تواند جهت توپ را عوض کند و مشکل ساز شود . "
وی افزود :" می خواهم به تمامی پرتغالی ها بگویم که همچنان به کاپیتان و تیم ما ، اعتماد داشته باشند . فکر می کنم که او آماده داشتن یک یوروی خوب است و رسیدن به این امر ، برایش خیلی تاثیرگذار است . اما صادقانه بگویم که او به توپ طلا فکر نمی کنم . مطمئنم که او به دنبال یک یوروی خوب است . "
این مدیر بلند پایه در پایان گفت :" با او صحبت نکرده ام . اغلب فقط به طور محبت آمیزی همدیگر را در آغوش می گیریم و فکر می کنم که همه می دانند که او تلاشش را می کند . "


تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1391 ساعت: 19:28 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 267

موضوع: بازیکنان فوتبال اروپا ,

ali karimi

بر اساس نامه‌اي که فدراسيون جهاني فوتبال به ايران نوشته، آندرانيک تيموريان تنها بازيکن محروم ايران در بازي بعدي مقابل لبنان است. بعد از بازي با قطر كه طي آن كريمي و آندو تيموريان از داور استراليايي كارت زرد گرفتند از سوي برخي رسانه‌ها اعلام شده بود هر دوي اين بازيكن‌ها دواخطاره و از بازي بعدي محروم شده‌اند.

بر اساس اعلام کميته برگزاري رقابتهاي مقدماتي جام جهاني، آندرانيک تيموريان تنها محروم ديدار ايران در مقابل لبنان در بيروت است و بر خلاف برخي رسانه‌ها که علي کريمي را محروم دانسته بودند کريمي مشکلي براي بازي کردن ندارد و يک اخطاره است، چرا که کارت‌هاي تمام تيم‌ها در مرحله اول مقدماتي پاک شده است و بدين ترتيب علي کريمي در بازي بعد مقابل لبنان محروم نيست. کريمي در بازي مقابل مالديو اخطار گرفته بود.

حالا علاوه بر كريمي، سيدجلال حسيني، غلامرضا رضايي، حسين ماهيني و خسرو حيدري نيز ديگر بازيکنان يک‌کارته‌ي ايران هستند که در صورت دريافت کارت زرد در ديدار مقابل لبنان، بازي حساس با کره جنوبي را از دست خواهند داد.


تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1391 ساعت: 19:25 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 265

موضوع:

تعداد صفحات : 805