سایت رسمی موج فوتبال - 804

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

مراسم قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا امروز (پنجشنبه) در مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا در کولالامپور مالزي برگزار شد تا هشت تيم صعود کرده به اين مرحله حريفان خود را بشناسند.

بر اين اساس تيم فوتبال سپاهان ايران که در مرحله يک هشتم نهايي موفق به شکست استقلال، ديگر نماينده ايران شده و پا اين مرحله گذاشته است، براي راهيابي به جمع چهار تيم برتر قاره کهن، بايد در دو بازي رفت و برگشت از سد الاهلي عربستان بگذرد. سپاهان در مرحله گروهي نيز با الاهلي هم‌گروه بود. سپاهان ديدار رفت را در اصفهان برگزار مي‌کند و در بازي برگشت در عربستان به مصاف حريف خود مي‌رود.

از نکات جالب توجه در اين مرحله حضور سه تيم از عربستان در بين هشت تيم برتر آسيا است. اين اتفاق در حالي رخ داده است که تيم ملي فوتبال عربستان نتوانست جواز حضور در آخرين مرحله رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني را کسب کند. همچنين حضور نداشتن حتي يک تيم از ژاپن، نکته جالب توجه ديگر در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا است.

در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا هشت تيم حضور دارند که به صورت دو به دو و در دو ديدار رفت و برگشت با يکديگر ديدار مي‌کنند تا تکليف چهار تيم صعود کننده به نيمه نهايي مشخص شود.

سپاهان ايران براي رسيدن به اين مرحله در مرحله گروهي تيم‌هاي الاهلي عربستان، لخوياي قطر و النصر امارات را پشت سر گذاشت و با پيروزي دو بر صفر برابر استقلال موفق شد پا به اين مرحله بگذارد.

الاهلي عربستان نيز که در مرحله گروهي با سپاهان هم گروه بود، توانست در ديدار تک حذفي مرحله يک هشتم نهايي در خانه الجزيره امارات و در ضربات پنالتي حريف خود را شکست دهد و به مرحله يک چهارم نهايي برسد.

الهلال عربستان در مرحله مقدماتي با تيم‌هاي پرسپوليس ايران، الغرافه قطر و الشباب امارات هم گروه بود و در نهايت توانست به عنوان تيم اول به مرحله يک هشتم نهايي پا بگذارد. الهلال در اين مرحله هم با نتيجه‌ پرگل هفت بر يک، بني ياس امارات را در هم کوبيد و به مرحله يک چهارم نهايي گام نهاد.

الاتحاد عربستان در گروه B مرحله مقدماتي با بني ياس امارات، پاختاکور ازبکستان و العربي قطر هم گروه بود و پس از صعود از گروهش به عنوان تيم اول در خانه پذيراي پرسپوليس ايران شد و با برتري سه بر صفر برابر سرخپوشان به مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد.

آدلايد يونايتد استراليا که در مرحله يک هشتم نهايي با يک گل از سد ناگوياي ژاپن گذشت، در مرحله گروهي مسابقات با بنياد کار ازبکستان، يوهانگ استيلرز کره جنوبي و گامبا اوزاکاي ژاپن هم گروه بود و به عنوان تيم اول صعود کرد.

بنيادکار ازبکستان نيز که با آدلايد يونايتد هم گروه بود، در مرحله يک هشتم نهايي با يک گل سئونگنام کره جنوبي را حذف کرد و به مرحله يک چهارم نهايي راه يافت.

گوانگژوي چين ديگر تيم راه يافته به مرحله يک چهارم نهايي است که در مرحله گروهي تيم‌هاي کاشيوا ريسول ژاپن، چونبوک موتورز کره جنوبي و بوريرام تايلند را پشت سر گذاشت و در يک هشتم نهايي هم با نتيجه‌ يک بر صفر از سد اف سي توکيو گذشت.

در نهايت، اولسان هيونداي کره جنوبي در مرحله يک هشتم نهايي با نتيجه‌ سه بر دو کاشيو ريسول ژاپن را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد تا ضمن حذف آخرين نماينده ژاپن، خود به عنوان تنها نماينده کره جنوبي قدم به مرحله يک چهارم نهايي بگذارد. اولسان هيونداي در مرحله گروهي با تيم‌هاي اف سي توکيوي ژاپن، بريسبين استراليا و بيجينگ گوان چين هم گروه بود.

** نتايج کامل قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا:

* ديدار اول: الاتحاد عربستان - گوانگجوي چين

* ديدار دوم: سپاهان ايران - الاهلي عربستان

* ديدار سوم: آدلايد يونايتد - بنيادکار ازبکستان

* ديدار چهارم: اولسان هيونداي کره جنوبي - الهلال عربستان

تيم‌هايي که نامشان در ابتدا آمده است، در بازي رفت ميزبان هستند.

مرحله نيمه نهايي:

* برنده ديدار اول با برنده ديدار دوم

* برنده ديدار سوم با برنده ديدار چهارم

 


تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1391 ساعت: 13:29 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 271

موضوع: اخبار ,

Cristiano Ronaldo,Portugal

 

کریستیانو رونالدو، ستاره و کاپیتان تیم ملی پرتغال، در پایان دیدار تیم ملی کشورش مقابل دانمارک که با برد 2-3 سلسائو همراه بود با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

درجریان این دیدار که دیدار دوم دو تیم در مرحله گروهی رقابتهای یورو2012 بود، خیلی از هواداران دانمارکی، فریادهای «مسی، مسی » سرداده بودند و ستاره پرتغالی در  میکسد زون به این نکته اشاره کرد.

رونالدو در جمع خبرنگاران گفت:« سال گذشته و در همین روزهابود که مسی از کوپا آمه ریکا حذف شده بود. در رقابتهایی که در کشور خودش برگزار می شد. این بدتر است.نه؟؟ من اینجا هستم تا برای صعودتیممان به مرحله بعدی رقابتهای یورو2012 مبارزه کنیم.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،ستاره پرتغالی درادامه به این نکته اشاره کرد که از اینکه دراین بازی گلزنی نکرده نگران نیست:« حالم خوب است. حاضرم که من هیچ گلی نزنم ولی پرتغال قهرمان یورو شود.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که اگر تیمش مقابل هلند به پیروزی برسد، شانس زیادی برای صعود به دور بعد خواهد داشت:« ما برای صعود شانس داریم و از همین رو فریادهای نام مسی برروی من تاثیری نمی گذارد.»


تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1391 ساعت: 13:24 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 233

موضوع:

عکس های منتخب بازی المان و هلند در یورو 2012



تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1391 ساعت: 13:24 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 504

موضوع:

ادامــه مطلــب

Kevin Prince Boateng - Milan

کوین پرینس بوآتنگ در صحبت هایی اعلام کرد که او دعا می کند تا تیاگو سیلوا میلان را به مقصد پاری سن ژرمن ترک نکند؛ چرا که از دست دادن چنین مدافعی بسیار سخت خواهد بود.

آدریانو گالیانی که در حال حاضر چند روز بسیار پر کار را سپری کرده ،در پاریس حضور دارد تا برسر انتقال این مدافع برزیلی ، با باشگاه پاریسی به توافق نهایی دست یابد و حتی رسانه های فرانسوی مدعی شده اند که سیلوا در هتلی در شهر پاریس در انتظار تصمیم نهایی دو باشگاه است.با تمام این تفاسیر به نظر می رسد کوین پرینس بوآتنگ همچنان برای ماندن این ستاره بزرگ امیدوار است.

کوین پرینس بوآتنگ در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت :"  این روزها هر کسی از من این سوال را می پرسد ؛ من تنها می توانم بگویم که امیدوارم سیلوا میلان را ترک نکند؛ چرا که از دست دادن بهترین مدافع حال حاضر جهان بسیار سخت است!!


تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1391 ساعت: 13:23 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 240

موضوع: سری آ ایتالیا ,

http://up.derby.ir/images/3fmchk0tvvrllqv0thpc.jpg

  تيم‌هاي فوتبال پرتغال و دانمارک مقارن ساعت 20:30 دومين مصاف خود را در پيکارهاي يورو 2012 از گروه دوم در ورزشگاه آره‌نا شهر «له‌ويف» اوکراين در حضور 30 هزار تماشاگر مشتاق به قضاوت کريگ تامسون ، داور اسکاتلندي برگزار کردند.

اين جدال که در اصل تقابل حريفان شمال و جنوب قاره سبز بود، در شرايطي آغاز شد که هر يک از بازي نخست خود در چهاردهمين دوره اين پيکارها، نتيجه متفاوتي گرفتند. دانمارک پس از غلبه بر هلند و خلق شگفتي، سه امتياز در کارنامه داشت. به همين خاطر مردان مورتن اولسن مي خواستند پيروز ميدان شده تا با 6 امتياز خيال خود را قبل از انجام مصاف سوم با هلند آسوده کنند.

درمقابل پرتغال از بازي نخست خود مقابل آلمان بخاطر باخت يک بر صفر زخم خورده بود. از اين رو بازيکنان تحت امر «بنتو» خواهان جبران مافات بودند.

آنها در پايان 45 دقيقه نخست،‌ بطور نسبي به آنچه مي خواستند با کسب برتري 2 بر يک، رسيدند.

در نيمه اول پس از دقايق ابتدايي که با برتري تيم سرخ‌پوش دانمارک همراه بود، ياران کريس‌رونالدو بتدريج خود را از سايه بازي درگيرانه حريف خارج کردند به دو گل نيز رسيدند.

آنها ابتدا روي ضربه کرنر ژائو موتينيو در دقيقه 23 با ضربه سر په‌په، مدافع مياني عضو رئال مادريد و در دقيقه 35 با پاس تند و تيز ناني از جناح راست و گلزني هلدر پوستيگا ، به گل رسيدند.

پس از اين دو گل تيم شمال قاره سبز بر تلاش خود براي جبران گل‌هاي دريافتي افزود که ثمره آن گل دقيقه 41 آنها بود که با ضربه سر زيباي بنتنر حاصل شد.

در اين نيمه اولسن در دقيقه 15 مجبور شد زيملينگ مصدوم را زمين خارج کرده و ياکوب پولسن را وارد بازي کند.

در نيمه دوم همانگونه که از قبل انتظار مي رفت، دانمارکي‌ها بر شدت حملات خود براي رسيدن به تساوي افزودند. در شرايطي که آنها حملات پراکنده‌اي را از جناحين تدارک ديدند، بازيکنان تحت امر بنتو در انديشه استفاده از فرارهاي سرعتي رونالدو روي ضد حملات بودند.

برهمين اساس وي صاحب دو موقعيت صددرصد شد که با بي دقتي هدر داد. درمقابل رقيب آنقدر به حمله ادامه داد تا اين که روي سانتر ياکوبسن در دقيقه 80 ، بنتنر با ضربه سر گل تساوي را زد اما اين تعادل تنها 6 دقيقه دوام يافت زيرا واره‌لا ، بازيکن پرتغالي‌ها گل برتري را زد.

تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت: 22:31 | نظرات(2)

نویسنده :

بازديد : 266

موضوع:

http://www.footballonline.ir/Picture/20111214232033_pablo%20osvaldo.jpg

 پابلو اسوالدو در ابتداي فصلي که گذشت از باشگاه اسپانيول به رم پيوست و در کنار حاشيه‌هاي زيادي که در ترکيب تيم داشت، نمايش قابل قبولي را نيز در اين تيم ارائه کرد.

 

از سوي ديگر باشگاه ميلان که به دنبال تقويت تيم خود در بازار نقل و انتقالات تابستاني است، اسوالدو را مورد توجه قرار داده و مي‌خواهد وي را به ترکيب خط حمله خود در فصل آينده بيفزايد. در حالي که ميلان علاقه‌اي براي دائمي کردن قرارداد مکسي لوپز از خود نشان نداد و اين بازيکن در پايان مدت قرارداد قرضي خود به کاتانيا بازخواهد گشت.


 اسوالدو تابستان گذشته با مبلغ 17.5 ميليون يورو از اسپانيول خريداري شده و در اين فصل 11 گل براي تيم لوئيز انريکه به ثمر رساند. گفته‌ مي‌شود اين مهاجم متولد آرژانتين جايي در برنامه‌هاي زدنک زمن، سرمربي جديد رم ندارد.


 ديگر مهاجمي که ماسيميليانو آلگري مورد توجه قرار داده، الساندرو ماتري است که بين 2008 تا 2010 زير نظر آلگري در کالياري کار کرده است.

 


تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت: 20:30 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 254

موضوع: سری آ ایتالیا ,

http://www.footballonline.ir/Picture/20120417152649_del%20boskeh.jpg

دل بوسکه در مورد انتقادات مورینیو از سبک بازی تیمش مقابل ایتالیا که بدون مهاجم بود گفت :" من نمی توانم چیزی بگویم . من به کارم اعتقاد دارم و برایم مهم نیست که بقیه چه بگویند . سعی می کنم که کمترین اشتباه را داشته باشم . "
وی در مورد مشکلاتی که برای آربلوا در طول بازی پدید آمد گفت :" ما دچار مشکل شدیم چرا که دو مهاجم خوب داشتند . کاسانو بازین فوق العاده ایست و بالوتلی هم توانایی های زیادی دارد . طبیعی بود که بیش از حد معمول ، تحت فشار باشیم . "


تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت: 20:09 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 257

موضوع:

تعداد صفحات : 805