سایت رسمی موج فوتبال - 5

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

فیل فودن، پاسخی برای سمت چپ بیمار انگلیس؛ پرواز اروپایی روی شانه فیل
به احتمال فراوان گرت ساوت‌گیت از فیل فودن در سمت چپ فاز تهاجمی انگلیس در جریان یورو 2024 استفاده خواهد برد.
نه ارلینگ هالند و نه کوین دی‌بروینه، این فصل، فیل فودن، ستاره درخشان تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بوده است. فیل در مصاف با استون‌ویلای دردسرساز، تحت حمایت رودری یک تنه تیم را به 3 امتیاز رساند تا پسران پپ بیش از این از کورس قهرمانی جا نمانند و همزمان، این بهترین خبر برای گرت ساوت‌گیت خواهد بود.

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت: 10:06 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , ,
عربستان، بهشت رویایی نبود؛ کریم فراموش شده
رونالدو با هت‌تریک های متوالی، رکوردهای شخصی‌اش را ارتقا می‌دهد اما زوج سابق او حال و روز خوشی ندارد.

کسی یک سال پیش فکرش را نمی‌کرد مهاجمی که در ال‌کلاسیکو هت‌تریک کرده و توپ طلایش را در سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال نشان داده، یک سال بعد، پنالتی خراب کردن های متوالی‌اش سوژه رسانه‌های عربستانی شود.
بنزما پس از ۳۰ سالگی به بهترین فرم دوران خودش رسید، فصل ۲۰۲۱،۲۰۲۲ کنار وینی ترسناک‌ترین زوج خط حمله اروپا را ساخت و در نهایت هم جوایز تیمی هم جوایز فردی را درو کرد اما در آخرین فصل حضورش مثل همیشه نبود.
با این وجود کریم باز‌ هم در بازی‌های بزرگ فصل مهره تعیین‌کننده کارلو آنچلوتی در خط حمله نام داشت. بنزما در آنفیلد و نوکمپ هت‌تریک کرد تا با اینکه در بهترین فصل خودش هم نبود باز هم نمایش‌های خیره کننده‌ای هرچند اندک داشته باشد. کریم و مشاوران او با توجه به مصدومیت‌های متعدد در فصل ۲۰۲۲،۲۰۲۳  به این فکر افتاده بودند که شاید سال‌های آخر دوران بازیگری بنزما باید جایی خارج از مادرید باشد. در همین شرایط، پیشنهادات گزاف تیم‌های لیگ عربستان به دست ستاره‌های فوتبال اروپا می‌رسید. دو دلی کریم برای تمدید از ماه‌های آخر فصل شروع شد. این تردید، برنامه‌های فلورنتینو پرس را  به هم ریخت. برنامه پرس این بود که بنزما سال ۲۰۲۴ هم در رئال بماند

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت: 9:59 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,
بیانیه آتشین اولتراهای پاری سن ژرمن؛ بارسلونای نفرت‌انگیز، محبوب داوران است!

جنجال از همین حالا حوالی پارک دو پرنس پیش از آغاز جدال حساس پی‌اس‌جی و بارسا آغاز شده‌است.

اولتراهای پاری سن ژرمن جنجال را 72 ساعت پیش از جدال با بارسلونا آغاز کردند.

به گزارش رادیو مونته کارلو، پاری سن ژرمن و بارسلونا سه روز دیگر در دیداری حساس از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. پی‌اس‌جی برای چهاردهمین و پانزدهمین بار با بارسا در رقابت‌های اروپایی روبه‌رو می‌شود. این یعنی بلوگرانا پرتکرارترین حریف باشگاه فرانسوی در تاریخ مسابقات فوتبال اروپایی است.


تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت: 9:57 | نظرات(0)
منچستریونایتد 2-2 لیورپول؛ خودزنی محض در جنون اولدترافورد

در روزی که بازیکنان لیورپول انبوهی از موقعیت‌های مهم را به طرز عجیبی از دست دادند، منچستریونایتد یک بار دیگر در رویای کلوپ سنگ‌اندازی کرد.

منچستریونایتد و لیورپول برای سومین بار در فصل جاری به مصاف هم رفته بودند که این بازی با تساوی 2-2 همراه شد. لیورپول با وجود فرصت‌های مهم گلزنی، یک بار دیگر در اولدرترافورد لغزید تا آرسنال راهی صدر جدول شود. 

نیمه اول بازی نیازی به توصیف خاصی ندارد. قرمزهای آنفیلد حملات مرگباری را ترتیب دادند و با با وجود 14 شوت تنها یک بار توسط لوئیز دیاز به گل رسیدند. شیاطین سرخ خوش‌شانس بودند که پسران کلوپ در خط حمله، بدترین روزشان را سپری می‌کردند. تیم تحت هدایت تن هاخ هیچ شوت داخل یا خارج از چارچوبی به ثبت نرساند. آن‌ها صفر مطلق بودند. 


تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت: 9:52 | نظرات(0)
اگه می‌تونی به من گل بزن؛ تکرار رکورد تاریخی آرسنال در لیگ برتر انگلیس!

وپچی‌ها در آماده‌ترین فرم ممکن به استقبال بایرن مونیخ می‌روند. بی‌رحم در حمله و بی‌نقص در دفاع.

طرفداری | آرسنال پس از 27 سال در لیگ برتر انگلیس برای 5 بازی متوالی خارج از خانه گلی دریافت نکرد.

دیدار تیم‌های برایتون و آرسنال از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی 3-0 توپچی‌ها به پایان رسید. آرسنال با ارائه یک نمایش دلچسب، به طور موقت بر صدر جدول بوسه زد و حال امیدوار به لغزش لیورپول مدعی در بازی با منچستریونایتد است. این هفته‌ها شاهد بی‌نقص‌ترین نسخه آرسنال (در هر دو فاز هجومی و دفاعی) از زمان هدایت میکل آرتتا هستیم و به نظر تشنگی قرمزهای شمال لندن را هیچ‌چیز جز بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر پس از 20 سال، برطرف نمی‌کند. به پاس عملکرد آتشین آرسنال و میکل آرتتا، توجه شما را به نکات آماری زیر جلب می‌کنیم:


تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت: 9:25 | نظرات(0)
باارزش‌ترین بازیکنان هر تیم لیگ برتر فوتبال انگلیس

نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان 20 تیم حاضر در لیگ برتر انداخته‌ایم.

 ارلینگ هالند باارزش‌ترین بازیکن منچسترسیتی، لیگ برتر انگلیس و دنیای فوتبال است.

قیمت جدید بازیکنان در به‌روزرسانی جدید سایت ترانسفرمارکت مشخص شده و به همین بهانه قصد داریم تا نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان هر یک از تیم‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس داشته باشیم. باارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس ارلینگ هالند با قیمت 180 میلیون یورو است. بوکایو ساکا با 130 میلیون یورو دومین بازیکن گرانقیمت لیگ برتر و همچنین باارزش‌ترین ستاره آرسنال است. برونو گیمارش با 85 میلیون یورو نیز باارزش‌ترین بازیکن نیوکاسل است. در ادامه نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان هر 20 تیم لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌اندازیم.


تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت: 9:13 | نظرات(0)
احساساتی‌شدن برادران ویلیامز در آغوش یکدیگر پس از قهرمانی اتلتیک بیلبائو + عکس

برادران ویلیامز نقش پررنگی را در قهرمانی تاریخی اتلتیک بیلبائو در جام حذفی ایفا کردند

دقایقی قبل و در دیدار نهایی کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا)، اتلتیک بیلبائو در ضربات پنالتی مایورکا را شکست داد و جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر برد.

پس از پایان بازی، برادران ویلیامز احساساتی شده و در آغوش یکدیگر، اشک شوق ریختند. اینیاکی و نیکو ویلیامز که از موثرترین مهره‌های بیلبائو در فصل جاری بوده‌اند، امشب در ترکیب اصلی تیمشان حضور داشتند. نیکو ویلیامز موفق شد پاس گل بیلبائو را برای اویهان سانست فراهم کند و در پایان، جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد.


تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت: 9:12 | نظرات(0)
تعداد صفحات : 805