سایت رسمی موج فوتبال - 9

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار فوتبال در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

هدیه اتحاد به آنفیلد؛ کلوپ لبخند می‌زند منچسترسیتی 0-0 آرسنال؛ غنیمت بزرگ آرتتا از قلمروی پادشاه

با تساوی منچسترسیتی و آرسنال، حالا لیورپول با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار می‌گیرد.

 منچسترسیتی و آرسنال در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته بودند که این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. 

بخش مهمی از نیمه اول در کنترل منچسترسیتی بود. آن‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و کنترل توپ را در دست داشتند. مالکیت 70 درصدی شاگردان گواردیولا منجر به تنها چهار شوت شد، چرا که دفاع فشرده و چند لایه توپچی‌ها، ارلینگ هالند و سایر مهره‌های تهاجمی سیتیزن‌ها را مهار کرده بود. از جمله حوادث مهم نیمه اول مصدومیت ناتان آکه بود که از زمین بازی خارج شد. 

منچسترسیتی در نیمه دوم نیز کنترل توپ و میدان را در دست داشت. اگر چه تیم آرتتا نیز در چهل و پنج دقیقه دوم پرس بهتری به نمایش گذاشت اما تیم میزبان برای کسب پیروزی تلاش بیشتری نشان داد. با نتیجه تساوی بدون گل، اکنون لیورپول با 67 امتیاز در صدر جدول قرار می‌گیرد. آرسنال و منچسترسیتی نیز با 65 و 64 امتیاز در تعقیب قرمزها هستند. 


تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت: 23:21 | نظرات(0)
لیورپول 2-1 برایتون؛ صعود به صدر و حالا در انتظار تساویِ بازی بزرگ

تیم یورگن کلوپ پیش از بازی مستقیم منچسترسیتی و آرسنال به صدر جدول لیگ برتر انگلیس رسید

عصر بهاری آنفیلد با یک غافل‌گیری برای لیورپولی‌ها شروع شد و دنی ولبک باتجربه دروازه تیم یورگن کلوپ را ثانیه‌هایی پس از شروع بازی گشود اما لیورپول سازمان خودش را از دست نداد. قرمزها حملات زیادی ترتیب دادند و در نیمه اول، لوئیز دیاز کار را به تساوی کشاند. حملات لیورپول ادامه یافت و محمد صلاح در اواسط نیمه دوم گل برتری را زد تا قرمزها یک پیروزی حیاتی کسب کنند و به صدر جدول راه یابند. 


تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت: 23:20 | نظرات(0)
فیورنتینا - میلان؛ اطلاعات بازی و ترکیب احتمالی

میلان برای کسب ششمین برد متوالی خود در تمامی رقابت‌ها، کار سختی برابر تیم وینچنزو ایتالیانو خواهد داشت

 در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های سری‌آ فصل 2023/24، فردا (شنبه) دو تیم میلان و فیورنتینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. میلان با 62 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و فیورنتینا هم با 43 امتیاز، هشتم است.


تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 ساعت: 18:08 | نظرات(0)
چلسی - برنلی؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری

چلسی مقابل حریفی قرار می‌گیرد که در بازی‌های گذشته مقابلش به دردسر خاصی نیفتاده است

چلسی با خیل عظیم مصدومانش مقابل برنلی انتهای جدولی قرار می‌گیرد و هدفش بردن برای بهبود جایگاهش در جدول است. از طرف دیگر برنلی در جنگ سخت برای بقا، امیدوار است همچون بسیاری از تیم‌های لیگ برتری، از آبی‌های لندن امتیاز بگیرد. 


تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 ساعت: 18:01 | نظرات(0)
لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری

هر دو تیم در شرایطی بحرانی و با انگیزه تغییر شرایط مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند

 به استقبال نخستین مسابقه از دو بازی این هفته یوونتوس - لاتزیو می‌رویم. 

لاتزیو و یوونتوس در حالی در سری آ به مصاف هم می‌روند که ایگور تودور، سرمربی جدید لاتزیو برای نخستین بار روی نیمکت بیانکوچلستی می‌نشیند. از طرف دیگر یوونتوس که در 8 بازی گذشته‌اش فقط یک برد داشته، می‌خواهد روند نتیجه‌گیری‌اش را تغییر دهد تا جایگاهش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از دست نرود.


تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 ساعت: 17:59 | نظرات(0)
پیش بازی بایرن مونیخ - دورتموند؛ کابوس یک مربی بزرگ‌تر خواهد شد

توماس توخل در صورت ادامه ندادن نتایج اخیر بایرن مونیخ مقابل دورتموند دوباره تحت فشار قرار می‌گیرد. ادین ترزیچ نیز از هفته‌ها پیش خطر قطع همکاری را احساس می‌کند. 

دیدار سنتی فوتبال آلمان بین بایرن مونیخ و دورتموند برگزار می‌شود. 

هفته بیست و هفتم بوندسلیگا با جدال بایرن مونیخ و دورتموند همراه خواهد شد. در حالی که باواریایی‌ها پس از یازده فصل متوالی قهرمانی را از دست داده‌اند، زنبورها برای تصاحب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نیاز مبرمی به کسب امتیاز دارند. تیم ترزیچ در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر نسبت به لایپزیش، در جایگاه چهارم قرار دارد. در سوی مقابل، با بازگشت مانوئل نویر و هری کین به تمرینات، توماس توخل امیدوار است در آخرین هفته‌های حضورش در مونیخ، خاطره خوشی را رقم بزند. 


تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 ساعت: 17:21 | نظرات(0)
کانتونا، رنسانس من؛ «همه فن حریف و فرهیخته»

غالباً این احساس وجود دارد که اریک کانتونا در حال بازی کردن با پیش‌فرض‌هایی است که از «اریک کانتونا» وجود دارد. او به‌خوبی می‌داند، و شما احساس می‌کنید، او مایل است در باره چیزهایی صحبت کند که از پیش در ذهن ما نقش نبسته است.

در خانه‌اش در لیسبون مصاحبه خود را انجام می‌دهد و برجسته‌ترین جنبه آن شخصیت ژرف‌اندیش و فکوری که او را متمایز می‌کند، منعکس‌کننده چیزی است که با تصورات عمومی مردم در تضاد است.

کانتونا فوتبالیست محشر و معرکه‌ای بود؛ اما ماندگاری او به چیزی ورای فوتبال باز می‌گردد. خارج از میادین فوتبال و در میدان زندگی نیز حقیقتاً نشان داده، چند مرده حلاج است.


تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 ساعت: 16:26 | نظرات(0)
تعداد صفحات : 805